Like sart som en timoteiblomst på en vindutsatt eng, skal jeg si deg!Her er bassenget avhendet, det ble aldri brukt..Fordeler og ulemper med by og bygd..Hadde mine 6 år i den "store byen med det lille hjertet", dvs Oslo og det får holde.. Men ser helt klart fordeler med korte avstander og mange kultur tilbud... Og mange hifi sjapper i nærhetenDu verden, tilbudene blir bare bedre og bedre. Greatly appreciated!
Har aldri hørt om "adolecent germs", men det virker til å være usunne greier, og noe jeg bør holde meg unna, sart som jeg er. Men for all del, regner seff med at noe sånt ikke finnes i hverken det powerske eller HCS' badebasseng - det slår meg at dere har det godt, dere som bor litt ut. Det er bare det at vanntempen bør overstige 25*C før jeg hopper ut i. Har ikke så tjukk isolasjonslag på kroppen, serru!![]()
. Sart du Gunner ?
![]()
Må ellers innrømme at jeg bor jo ikke midt i gryta, men på randen. Liker ikke å gå i hifisjapper uansett, men savner det å kunne stikke innom platesjappene titt og stadig. Er dog endel penger å spare på det