Her er din sjanse til å imponere. Stikk og hent dem og lever dem til Gunner før han sovner!skal du imponere oss - be united holde seg våken en halvtime til, kjør og hent dem nå!![]()
nei, satan, jeg må sitte og skrive filmanmeldelser.
Her er din sjanse til å imponere. Stikk og hent dem og lever dem til Gunner før han sovner!skal du imponere oss - be united holde seg våken en halvtime til, kjør og hent dem nå!![]()
like greit, depotet er i loftsboden, vi har visse restriksjoner mht ferdsel der oppe nattestid (spille høy råkkenråll, derimot, det går).Nei, faen. Legger meg!
... Og HFS..Hehehe, han var en ensom svale. De dukker opp med jevne mellomrom, ikke til å unngå. Nå snakker vi om om en invasjon av dåsemikler overalt. På togene, restauranter, konserthaler, kinoer osv.
Ja! Men man kan ta hensyn under transportenEr det så vanskelig å vente en time eller to til de får seg en ny øl?
Lar seg vanskelig gjøre når du står midt i folkemengden. Da blir det som gunner forsøkte, å prøve å handle inn nok første gangen dersom en ikke klarer å vente. Men tro meg, jeg forstår hva du sier, er glad i øl selv jeg, men på konsert klarer jeg å vente for å unngå å plage andre med det som irriterer meg selvJa! Men man kan ta hensyn under transportenEr det så vanskelig å vente en time eller to til de får seg en ny øl?![]()
Kick some Nuts Next time! Virker alltid.Det er mist like irriterende når man er på konserter med ståplass, og folk farter frem og tilbake for å kjøpe øl, kommer tilbake, søler halvparten utover buksene på den ved siden av (ref. meg) før de har forstyrret de fleste som står rundt dem. Er det så vanskelig å vente en time eller to til de får seg en ny øl? Og ikke minst de som bevisst sniker seg fremover og finne sweetspotten rett foran deg slik at all sikten til scenen forsvinner. Jeg må noen ganger virkelig jobbe med meg selv for å unngå å bli skikkelig sur.
Hehe. Er du blitt en av dem som står helt bakerst med ørepropper godt plantet mens du nipper til pilsen?Jeg stabler sjelden mitt legeme midt inni trengselen these daze.
I tillegg frekventerer jeg helst mindre scener, så dette er ikke noe reellt problem i min verden
Edit: Valle Hovin på 80tallet kurerte meg meg godt og grundig for STORE konserter
God ide!Kick some Nuts Next time! Virker alltid.Det er mist like irriterende når man er på konserter med ståplass, og folk farter frem og tilbake for å kjøpe øl, kommer tilbake, søler halvparten utover buksene på den ved siden av (ref. meg) før de har forstyrret de fleste som står rundt dem. Er det så vanskelig å vente en time eller to til de får seg en ny øl? Og ikke minst de som bevisst sniker seg fremover og finne sweetspotten rett foran deg slik at all sikten til scenen forsvinner. Jeg må noen ganger virkelig jobbe med meg selv for å unngå å bli skikkelig sur.
Velkommen i klubben, Skranglefant. Hilsen han som står bak og nipper i pilsen. Med øreplugger selvsagt.Hehe. Er du blitt en av dem som står helt bakerst med ørepropper godt plantet mens du nipper til pilsen?Jeg stabler sjelden mitt legeme midt inni trengselen these daze.
I tillegg frekventerer jeg helst mindre scener, så dette er ikke noe reellt problem i min verden
Edit: Valle Hovin på 80tallet kurerte meg meg godt og grundig for STORE konserter![]()
HahahaHehe. Er du blitt en av dem som står helt bakerst med ørepropper godt plantet mens du nipper til pilsen?Jeg stabler sjelden mitt legeme midt inni trengselen these daze.
Edit: Valle Hovin på 80tallet kurerte meg meg godt og grundig for STORE konserter![]()
Det er skitt å bli gam.. sorry, eldre.HahahaHehe. Er du blitt en av dem som står helt bakerst med ørepropper godt plantet mens du nipper til pilsen?Jeg stabler sjelden mitt legeme midt inni trengselen these daze.
Du er farlig nære noe her
Propper MÅ jeg bruke om jeg skal holde tinnitusen i sjakk, og etter Pstereo syns jeg den ble verre enda propper som kutter 20dB noenlunde flatt satt i hele veien. Hva f*en??!?
For ikke å snakke om at de setter skravleboksen i gang og starter opp med selfier. Er man riktig heldig så skal de filme med mob støtt og stadig. Det finnes en "grace" - periode rett etter start og under ekstranummer ellers bør man ha funnet sin plass og holde seg der. Skal man løpe etter øl så plasserer man seg bakerst. Skal man skravle så holder man seg hjemme.God ide!Kick some Nuts Next time! Virker alltid.Det er mist like irriterende når man er på konserter med ståplass, og folk farter frem og tilbake for å kjøpe øl, kommer tilbake, søler halvparten utover buksene på den ved siden av (ref. meg) før de har forstyrret de fleste som står rundt dem. Er det så vanskelig å vente en time eller to til de får seg en ny øl? Og ikke minst de som bevisst sniker seg fremover og finne sweetspotten rett foran deg slik at all sikten til scenen forsvinner. Jeg må noen ganger virkelig jobbe med meg selv for å unngå å bli skikkelig sur.