Tror "audiofili" berettiger en viss from for kronisisme.. Syklig ? Tja. Naturlig i et gjennomsnitt av befolkningen? Nei..kronisk norsk høres forresten ut som en fæl diagnose, en sykdom jeg ikke unner min verste fiende.
|
Tror "audiofili" berettiger en viss from for kronisisme.. Syklig ? Tja. Naturlig i et gjennomsnitt av befolkningen? Nei..kronisk norsk høres forresten ut som en fæl diagnose, en sykdom jeg ikke unner min verste fiende.
Hehehe, kronisk norske, ja...helt vanvittig ordbruk...Tror "audiofili" berettiger en viss from for kronisisme.. Syklig ? Tja. Naturlig i et gjennomsnitt av befolkningen? Nei..kronisk norsk høres forresten ut som en fæl diagnose, en sykdom jeg ikke unner min verste fiende.
Typisk eksempel på psykologisk skjevutvikling.Må få karre skrotten min opp fra sofaen de neste kveldene. Har vært sånn i flere uker nå. Fortsetter dette, så spøker det virkelig for den smale stien mot haiend landet.
Vis vedlegget 516161
Dr. Karmana foreskriver en tur til Munchen i mai med store doser haifai, brunt drikke og dunkel weissbier. Prioritering av hva som skal prioriteres kan til enhver tid stokkes om etter behov.Wow! Der smalt det fra mannen som har funnet igjen en flik av sin motivasjon etter 9 mnd og 10 dager
Men det innrømmes at ryggen har snart grodd sammen med sofaen, ja. Speller masse musikk, jeg, mest fra CD, da. Og må vel få igang Spotify snart også.
Ok ser den Vina, tror jeg må greie meg med det jeg har en stund tilEgentlig ikke noe annet enn det som står i #2916, F.
Fristende?^-^
Urk, som den grisen sliter seg ut. Han sitter jo! Foretrekker horisontalen, jeg
Go hælj, BB!
Den har jeg på vinyl, slettes ikke verst
Barth Simpson med bare 4 tær ??? Jeg visste det var noe spesielt med dette bildet, men fikk ikke øye på det med en gang.
Jeg sier nå Grattis anyway VinaTakker, Retep, setter stor pris på det
Tenkte ikke på det selv engang før jeg åpnet fb. Er ikke så flink med merkedager, og iaf ikke egne.
Foreslår derfor vi stopper her med gratulasjoner, så det ikke blir noen sider av slik. Blir helt forlegen, jeg!![]()
Takker, kompis!Du fortjener gratulasjoner på dagen din, kompis. En kjernekar som deg får bare tåle å bli litt forlegen på en merkedag som denne. Så i den grad jeg har noe som helst jeg skulle ha sagt om forslaget ditt om å stoppe gratulasjonene, synes jeg vi skal stemme det ned.
Gratulerer med dagen din, Chau!
Spill høyt! Og kom deg ut av sofaen og over i lyttestolen, mann!
Javel? Får ta det som kompliment, siden det kommer fra degJøss, er du 29 allerede? Du er en sær, sta og egen fyr.. Det er sikkert derfor du er lett å like. At du har et stort hjerte bak lett sarkasme og brodd vet du jo. Gratulerer!![]()
Beklager..... Her... Gratulerer nok en gang!BangBang, hadde håpet noen innslag av lettkledde tøser, men det er vel det jeg fortjener, så da så!;D