The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bevisfrond

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2005
    Innlegg
    638
    Antall liker
    510
    Torget vurderinger
    23
    Ommøblering/reorganisering av anlegg er bra mental avkobling mens man gruer seg til onsdag kl. 21.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ommøblering/reorganisering av anlegg er bra mental avkobling mens man gruer seg til onsdag kl. 21.
    Bare le av meg, du😢.
    Lite visste du at jeg hadde lært meg et finurlig triks. Alt jeg trenger å gjøre er å kauke:-«Gullet ska hem, gullet ska heeeeem!» 🏆
    Nei, nå er det bare å gønne på. Har ingenting å tape.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    De benkene / modulene er det for noe rart? så ille praktisk ut bare stable på :)
    Unnu. Fås på Hifi-Klubben. Solide og tunge. Klare for innkommende Rigg.
    De to sidemodulene er IKEA og er som leketøy i forhold. Men med en pris på omtrent 1/12, så er det ikke mer å forvente.
    Jeg har lagt o-ringer mellom. Er redd for at de kan vulkanisere, men orker ikke å forandre på det nå. Silikon hadde antagelig vært tryggere.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.370
    Antall liker
    63.329
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flott rom og flotte komponenter. Ikke rart du koser deg der! Nå er det attpåtil blitt ryddig og litt nakent på høyre ving, men skjønner det er høyst midlertidig 😊

    Lykke til i kveld. Håper dere vinner 3-2, og Haaland scorer to mål 😊
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Flott rom og flotte komponenter. Ikke rart du koser deg der! Nå er det attpåtil blitt ryddig og litt nakent på høyre ving, men skjønner det er høyst midlertidig 😊

    Lykke til i kveld. Håper dere vinner 3-2, og Haaland scorer to mål 😊
    Takk, Karmis.

    Rommet ser ok ut nå. Klarte iaf å ikke ta rotet med på bildet 😁. Dårlig planlegging. Skulle ha smelt opp en spilervegg når jeg først var i gang, men det får bli til sommeren🤥.

    Og hvem vet, kanskje vi endelig får litt flyt igjen i kveld, etter tre frustrerende kamper🤞.

    Varmet opp med podens korps
    IMG_20230426_195524.jpg
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Akk, ja. Kampen endte i katastrofe. Klasseforskjell, men gullet ble kastet bort pga dårlige resultater de tre foregående kampene. At City er et bedre lag, er ikke vanskelig å akseptere/forstå. Dro på jobben i arsenaljakke i dag - gjør som regel det etter store nedturer. Tar med hevet hode imot hån fra elever og kolleger. Det er nå man skal vise tilhørighet, selv om det er lettere i medvind :cool:

    Forbedringen ifm med ommøbleringen er nesten skremmende, som å bytte til en bedre forsterker, bare langt billigere. Penere har det blitt også. Syntes at bassen var litt ujevn mtp hvor man var i rommet, og litt uregjerlig ved enkelt innspillinger. Bedre definert nå. Større dybde også. Nesten ikke mulig å høre hvor ht er/bedre spredning. Fornøyd!🤗
     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Akk, ja. Kampen endte i katastrofe. Klasseforskjell, men gullet ble kastet bort pga dårlige resultater de tre foregående kampene. At City er et bedre lag, er ikke vanskelig å akseptere/forstå. Dro på jobben i arsenaljakke i dag - gjør som regel det etter store nedturer. Tar med hevet hode imot hån fra elever og kolleger. Det er nå man skal vise tilhørighet, selv om det er lettere i medvind :cool:

    Forbedringen ifm med ommøbleringen er nesten skremmende, som å bytte til en bedre forsterker, bare langt billigere. Penere har det blitt også. Syntes at bassen var litt ujevn mtp hvor man var i rommet, og litt uregjerlig ved enkelt innspillinger. Bedre definert nå. Større dybde også. Nesten ikke mulig å høre hvor ht er/bedre spredning. Fornøyd!🤗
    Man støtter laget sitt alltid
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.717
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Har kun sett to kamper engelsk fotball i UK begge gangene var det Arsenal ca 81/82 på Highbury mot Man U og -92. Mot Chelsea på Stamford Bridge, Limpar og Lydersen og Merson, Adams, Wright mfl den gangen, Erland Johnsen i The Blues den gangen også.
    God helg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.370
    Antall liker
    63.329
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har hørt dine elever kommentere at undervisningen din er lite konsistent ift å forberede dem best mulig mot livets utfordringer og fristelser. Hifi-eksempelet trekker nok i riktig retning, men Arsenal………som Stoke-supporter vurderer jeg stadig søksmål for en traumatisert oppvekst 😆
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Har kun sett to kamper engelsk fotball i UK begge gangene var det Arsenal ca 81/82 på Highbury mot Man U og -92. Mot Chelsea på Stamford Bridge, Limpar og Lydersen og Merson, Adams, Wright mfl den gangen, Erland Johnsen i The Blues den gangen også.
    God helg
    Det var skjebnen som ledet deg til Arsenal, Cash. Ikke kjemp imot, men gi deg hen til Home Of Football🤗.

    Limpar var magisk, Ljunberg en legende. Schwarz dro altfor tidlig. Zlatan ville ha direkte kontraktstilbud, og nektet å prøvespille. «Zlatan prøverspiller ikke», sa han som 18-åring, og dro til Ajax isteden.

    Lydersen (og Johnsen) spilte reserverkamp med meg og noen få andre på tribunen. Etter kampen stod jeg rett over spillertunnelen og ropte «Bra jobba, Pål!». Han loka rundt for å finne hvem som ropte, og skjønte ikke at norsken kom fra en asiat🤣
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Har hørt dine elever kommentere at undervisningen din er lite konsistent ift å forberede dem best mulig mot livets utfordringer og fristelser. Hifi-eksempelet trekker nok i riktig retning, men Arsenal………som Stoke-supporter vurderer jeg stadig søksmål for en traumatisert oppvekst 😆
    Du vet, du velger ikke klubb, men klubben velger deg. At du endte opp med Stoke, føyes inn i forklaringer der ordet «karma» ofte er flittig brukt, eller hva tror du, Karma(na)?🤭

    The Gunners valgte meg som en ensom svale og motvekt til alle klassekamerater, medspillere og kompiser som var L´pool sauer. Skjønte kjapt at det ville bli et liv med voldsomme opp- og nedturer. Trøster meg med at det faktisk er sånt for de fleste som brenner for et lag. Men hey! Kunne vært verre. Kunne vært Tiny Totts!😱🤕
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Elsker designet. Enkel, sober, og gedigen, uten overdreven blingfaktor. Ikke helt som andre tyskere, altså. Her er det siltstein og delrin som dominerer. Hele riggen veier rundt 50 kg. Ingen tungvekter, men heller ikke noe man flytter på i en fei.

    30 kg plattform av skifer. På den plasseres alt annet.
    345066829_266860875769336_8011032315732459773_n.jpg


    Tårnene - fire stk - veier mellom 3-6 kg. Kun en stålkule som lager.
    344553286_197101593146951_8546789257844716156_n.jpg


    Tallerkenen i delrin. Feit sak!
    345128127_1364196910814698_1501924179177156720_n.jpg


    Styringsenheten, men mulighet for finjustering av hastighet.
    345023843_213506084767831_5548456908951259608_n.jpg


    Magnet holder armen oppe.
    345241315_222151260539071_395950037067190374_n.jpg


    Armen på. Trenger vel en til for å få et sett med spisepinner!
    344576761_884745112623459_6704926226897434171_n.jpg


    Her ble det lyd! Penisringen og den strammende SOTA clampen i bruk. Tviler på om jeg gjør det til en vane.
    345070096_154720887351343_7814113404005900262_n.jpg
     
    Sist redigert:

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Har hørt dine elever kommentere at undervisningen din er lite konsistent ift å forberede dem best mulig mot livets utfordringer og fristelser. Hifi-eksempelet trekker nok i riktig retning, men Arsenal………som Stoke-supporter vurderer jeg stadig søksmål for en traumatisert oppvekst 😆
    Så vi var 2 som heiet på Stoke? Jeg husker enda navn som Alan Hudson og Geoff Hurst, men fotballinteressen har nok stått på vent siden ca 1978 😉.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Elsker designet. Enkel, sober, og gedigen, uten overdreven blingfaktor. Ikke helt som andre tyskere, altså. Her er det siltstein og delrin som dominerer. Hele riggen veier rundt 50 kg. Ingen tungvekter, men heller ikke noe man flytter på i en fei.

    30 kg plattform av skifer. På den plasseres alt annet.
    Vis vedlegget 917768

    Tårnene - fire stk - veier mellom 3-6 kg. Kun en stålkule som lager.
    Vis vedlegget 917769

    Tallerkenen i delrin. Feit sak!
    Vis vedlegget 917773

    Styringsenheten, men mulighet for finjustering av hastighet.
    Vis vedlegget 917774

    Magnet holder armen oppe.
    Vis vedlegget 917776

    Armen på. Trenger vel en til for å få et sett med spisepinner!
    Vis vedlegget 917777

    Her ble det lyd! Penisringen og den strammende SOTA clampen i bruk. Tviler på om jeg gjør det til en vane.
    Vis vedlegget 917778
    Den var veldig fin. Din? Ser ut som Schroeder arm og ellers stablet sammen etter Willibald Bauer-oppskrift. Hva er det?
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Den var veldig fin. Din? Ser ut som Schroeder arm og ellers stablet sammen etter Willibald Bauer-oppskrift. Hva er det?
    Min(e) spillere, ja :).

    Drivverket er en Musical Life Symphony Mk III, mens armen er en Musical Life Conductor Vocalitas 10".
    Tror jaggu denne riggen er eneste av sitt slag i Norge.
    Ikke mye å finne å finne på nettet heller, men iaf en test her:

     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Min(e) spillere, ja :).

    Drivverket er en Musical Life Symphony Mk III, mens armen er en Musical Life Conductor Vocalitas 10".
    Tror jaggu denne riggen er eneste av sitt slag i Norge.
    Ikke mye å finne å finne på nettet heller, men iaf en test her:

    Veldig fin(e begge to). Grattis! Mistenker at Schroeder er involvert i armen og det er ingen ulempe.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Veldig fin(e begge to). Grattis! Mistenker at Schroeder er involvert i armen og det er ingen ulempe.
    Schroeder er en bra kar!
    Ser ellers at det er noen løsninger som ligner Clearaudio sine. Mistenker at de samarbeider på en eller annen måte.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Spiller den like bra som den ser ut…….må det jo bli bra 😊 Grattis!
    Takker, Karmis.

    Spiller iaf veldig bra hittil. Nå koster denne riggen totalt mer enn dobbelt så mye som WB-riggen (sett fra nypris), så det er ikke helt urimelig at den gjør flere ting bedre. Kun Delos er dyrere enn Maestro. Ikke mange platene hittil, man det som slo meg, var den store roen, svartere bakgrunn og soliditeten man opplever med slike massive drivverk. Egentlig litt rart og fascinerende. Men Hey! Så lenge det ser bøs ut, så er man minst halvveis!🥳
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Den eneste av sitt slag i Norge. Nå blir @HCS stolt av deg! 👍 Grattis 🥳🥳
    Hehehe, synes nesten at det er litt trist. Pungen min kiles ikke av exotica. Alltid vanskelig å selge videre slike saker. Hver gang jeg selger en snurre, så skulle jeg ønske at det var en Rega. Da kan kan kvitte seg med nærmest hva som helst!:giggle:
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.207
    Sted
    Trondheim
    Feeet og bøs spiller med lavt tyngdepunkt og tung tallerken. 👍 Blir fint (og praktisk) å få på arm nr 2 og få dobbel glede av et godt drivverket. Gratulerer! 😎
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn