Helt klart. Skulle ha gjort det da jeg ommøblerte på benken. Nå må vi vente på neste paradigmeskifte .Male veggen, så blir det enda bedre!
Spør du meg? Isf er det rammer med 5cm lydplater/isolasjon. Jeg hade hengt opp med en type møbel vinkel i nylon/plastikk 4st dem sprakk byttet ut mot metall.Er det rammer med dempeplater.?
Er ikke så glad i osteklokker. Keitete å ta av/sette på, og tar plass når de ikke er i bruk. Tåler litt støv, gjør jeg ogsåHva med deksel på spilleren?
Huff, ikke si sånn! 🫣Jeg kom hjem fra ferie (lenge siden nå) og noe rimeligere utstyr på benken da hade den senter modulen deiset ner over rakket, gikk heldigvis bra etter det blev dem overdrevet sikret!
Sov godt🫨
Vis vedlegget 1070763
Kult. Hva kommer samlet kostnad på, da?Hjemme mekk en tre ramme med lydisolasjons plate 50mm trekkt med sort stoff som jeg montert med 25mm luft mot taket (bare noe jeg fant på den gangen) det jeg merket av effekt var noe i lydbildet særlig vokal/mellanton stod frem klarere/større, har ikke målt noe som helst men syns rommet har ok akustikk.
4st en i senter rett over rakk 60x120cm, to st høyre/venstre Ht og en midt i rommet 120x120
Materialer som hade tilgang av fra jobb, trur jeg har en pakke med 50mm rockwool lyd plater fortsatt liggende her, dem kan du gjerne ta en gang fremover.Kult. Hva kommer samlet kostnad på, da?
Vet at det er lette ting å lage selv, men det krever uansett litt innsats, og det er jeg gjerrig med.
Det jeg liker med de jeg har kjøpt, er at de er ganske lette og håndterbare for kun én person. Kunne kanskje vært tykkere, men produsentens måler jo ganske greit.
Og ja, jeg merker til de samme forbedringene som du beskriver, uten å ha målt.
Akustikk koster, men htplassering er gratis, og reversibelt. Bare å prøve seg frem!Akustikktiltak og ht plasering kan gi store musikalske gevinster. Ikke minst i musikk glede. Da jeg var hos deg, syntes jeg det var bra lyd, men sikkert bedre nå. Kan gjøre mye med enkle midler og litt arbeid.
Mener å huske du hadde planer om å utvide rommet?
Er du fornøyd med "tyskeren"?
Neida, jeg skal ikke klage ovef at WB overrasket så til de grader positivt. Ren bonus, detteDet er ofte det som skjer når en prøver igjen noe som du ikke har hørt på lenge. Hodet har "glemt" hvordan det låter, og en kan få en ny åpenbaring.
Jeg fant jo ut det å ha to snurrer er litt luksus.
Du finner fort ut hvilken spiller som gir deg mest glede, ikke nødvendigvis den som er "best".
Jeg synes The Circle er en flott spiller. Men det er tyskeren også.
Ikke lett dette her.!
Men det å forsøke å trimme akustikken har mye for seg. Være litt kreativ. Å være to om det er fint. En inspirer hverandre. Jeg vet hvor "vanskelig" det kan være bare å flytte litt på stolen eller høytalerne.