The Horny Kid

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    The Emo Kid Kid has arrived!!!!

GRATULERER!!!!

It's a girl!

(produsenten får presentere detaljene når han kommer til hektene igjen :cool:)

girl peppa.jpg

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Takk! Tøff natt som endte i keisersnitt! Flott jente på 4010g. Mor kom nettopp fra oppvåkning og har glade øyne:)
    Synes du sa det var en solid plugg? Da bommet jeg med 0,8 kg. :mad: Villedende markedsføring!

SAL

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Antall liker
    4.663
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer så mye Magnus, skikkelig moro!

Mvh.
    Stein Arne

Elo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Antall liker
    236
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer så mye!
    Bare en måned siden jeg var der, tiden går fort ;)

T

tommykh

Gjest
    Gratulerer som pappa Magnus!
    Blir mye tid til lytting i tiden framover, bare å legge permisjonen til høst og vinter :)

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Så bra at alt gikk bra! Gratulerer Magnus.

januscp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Antall liker
    373
    Torget vurderinger
    10
    En forsinket GRATTIS unge mann!;)

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.686
    Takk alle sammen! Vi har nå kommet hjem fra sykehuset etter 5 dager. Det ble litt strabasiøst, men nå har alle det fint med masse amming og god vektøkning på minstemann. Den nybakte far er utrolig glad, rolig og stolt over jentene sine. Sett bort fra litt utfordringer underveis har dette vært en fantastisk opplevelse, mye grunnet noen bauta av jordmødre\barnepleiere på Telemark Sentralsykehus...hører jo stadig om problemer i norsk helsevesen, men dette må være det ypperste man kan oppdrive.

Var uansett en rørt mann som bar prinsessa over dørterskelen og introduserte henne for alle kriker og kroker i huset, selvfølgelig avsluttet med en rolig stund med henne på kroken i godsofaen foran horna....en magisk og stor følelse.....man blir smått tullerusk av dette, men det er helt konge! :)

Slam Dancer

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.10.2014
    Antall liker
    371
    Sted
    Porsgrunn
    Man kommer i kontakt med følelsene når man får en tass! :)
    Godt å høre at alle har det bra. Gratulerer nok en gang!

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.686
    IMG_0282.jpg

Vi koser oss fælt! Mellom bleiskift og musikk i pappas fang planlegges det hornrigg v2. Vi gleder oss!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Småtting, skråtak og ALE! Kan'ke bedre ha det enn det!

D

Dåbbel J

Gjest
    Tenk når kiddoen skal ha sin første helg med Sluket og JJ som barnevakter 8)

Tytte71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer så mye med tilskuddet til familien :)
    Skylder deg en liten tilbakemelding angående diskant og deling. Gjorde et forsøk med mine JMLC1000/TAD2002 og JMLC270/TAD4001. Jeg kommer til at kvass deling rundt 2800 er det som tonalt sett fungerer best. Spredningen fungerer da noenlunde. Egentlig tror jeg en JMLC800 hadde vært en enda bedre match mot JMLC270. Ved deling på 7k så skjer det noe positivt også. Stemmer f.eks. låter uanstengt og mer tilbaketrekt. Tror det kan ha sammenheng med at fasen da er linjær gjennom det mest kritiske båndet. Men det går på bekostning av tonalbalansene, at rommet da bidrar til en tilbaketrukket øvre mellomtone/nedre diskant.
    Jeg ser frem til en litt mer avansert DSP hvor jeg får bedre kontroll på fase, spesielt da i overgangene. Runde horn er IMO litt vanskelige under trange lytteforhold.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    "Onklene Sluk & JJ lærer minsten alt det svineriet de har akkumulert"

"110 dB med mammas BH som hørselvern"

"Oppe så lenge barna vil - og enda litt til!"

"Buseknipsing og andre morsomme barneleker"

Stoff til mange barnebøker der :D

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.686
    Gratulerer så mye med tilskuddet til familien :)
    Skylder deg en liten tilbakemelding angående diskant og deling. Gjorde et forsøk med mine JMLC1000/TAD2002 og JMLC270/TAD4001. Jeg kommer til at kvass deling rundt 2800 er det som tonalt sett fungerer best. Spredningen fungerer da noenlunde. Egentlig tror jeg en JMLC800 hadde vært en enda bedre match mot JMLC270. Ved deling på 7k så skjer det noe positivt også. Stemmer f.eks. låter uanstengt og mer tilbaketrekt. Tror det kan ha sammenheng med at fasen da er linjær gjennom det mest kritiske båndet. Men det går på bekostning av tonalbalansene, at rommet da bidrar til en tilbaketrukket øvre mellomtone/nedre diskant.
    Jeg ser frem til en litt mer avansert DSP hvor jeg får bedre kontroll på fase, spesielt da i overgangene. Runde horn er IMO litt vanskelige under trange lytteforhold.
    Spennende, takk! Tilbaketrukket vokal og øvre mellomtone kan jo også henge sammen med endret tonal balanse, i seg selv. Tester litt jeg og, og håper på en kompakt, fullspekket rigg med skikkelig guts, med spredningen under rimelig kontroll!

Tytte71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Ja selvfølgelig, men jeg synes stemmer hang allikevel bedre sammen. Med deling i det kritiske området så er det ikke rom for slurv. Og slurv er det nok i mitt oppsett - enn så lenge. Spent på om bedre DSP (software) vil gi meg det lille ekstra som skal til for å få et sømløst system tross relativt nærfelt lytting. Jeg tror det :)
    Skal forresten ikke flytte meg mer enn en halvmeter bakover så er mange av problemene redusert til ubetydeligheter

Elo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Antall liker
    236
    Sted
    Innlandet
    Torget vurderinger
    2
    Etter å feiret julen på Skien sykehus kan jeg skrive under på dine opplevelser ift jordmødre osv!
    Men regner med dere synes det var greit å komme seg hjem allikevel? :)

Gratulerer igjen!
    Ps. Det blir bare bedre :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn