The Horny Kid

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• januscp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Antall liker
    373
    Torget vurderinger
    10
    Høres mer ut som du har funnet den rette dama emo...

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Luring;)

Når har du lyd? Jeg har pådratt meg alvorlige abstinenser på 1 uke uten lyd:(

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Hadde en fin økt i går - det e så deiilii!! Musikk hele påsken....:cool: switcher mellom flere systemer her nå...

8

8x12_TOM

Gjest
    Har vært uten lyd i eget anlegg i nesten 1,5 år og er tilnærme uten abstinenser på intens hifi-lytting. Ikke det at musikkgleden ikke er der, får jo fot av lyde av mitt femten år gamle tv, lyden i bilen og lignende ting som ikke var den helt store høydaren da anlegget var oppe. Lurer fælt på om jeg er rett ut på kjøret igjen når første dose "injiseres" i nærmeste framtid.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Ikke noe å lure på - det føles som hjemkomsten av en kjær god venn du ikke kan være uten! Snakk om sekunder bare.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.098
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    fikk Magnum Dynalab - ST-2M FM antenna mi her om dagen og bare ved å sette den opp i trappen til loftet, raska den inn alt som var, så da blir det vel litt hyggelig FM lytting i påsken og.......Siri har virkelig satt pris på den investeringen...

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Faen heller, påske uten lyd? Og "noen" har glemt å sende meg 8" bredbånd for midlertidig oppsett.....:mad:

Godt det er meldt bra syklevær, i det minste...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Stygg sak det der, kanskje denne "noen" ikke er smurt nok :rolleyes: Vel vel - det er meldt litt regn i Grenlandsdistriktet i påsken så kan du jo høre regnet tromme istedenfor Gene Krupa...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Litt blass rødfarge på den driveren der..

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Nei, SUPER blir i Mercedes grå metallic. Sa han som kanskje må rokkere litt på fordelingen..

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Synes du må knalle til med noe eh...supert nå....guttungen har jo snart bygget to ALE-rigger før sjefen har fått tommelen ut av.....

Hvor ble det av de coral'ene sa du? :cool:

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.098
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    "Fully lent" som vi sier, når alt er utlånt i securities finance markedet :cool:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    Godt jeg har fire til liggende da... Det er en helsikes smekk i de... og mine absolutte favoritter blant bredbåndselementer med dobbeltkon. Kassene var noen som importøren av Coral (Audioscan) i sin tid fikk laget. Det har ikke skjedd SÅ jævlig mye siden syttitallet.

Hmm... kanskje jeg skulle lage en utpakningstråd på de fire Coral elementene? Burde kunne tværes ut noe verre, de er solid surret inn i bobleplast og tape, og er boltet sammen face2face.

Sist redigert:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Coral, ja? ;)

Jeg kan veldig lite om bredbåndselementer, og de fostex jeg har hørt har sikkert andre bruksområder og muligheter. Men denne naturligheten, diskanten og mangel på "snerk" i øvre mellomtone uten korrigering har ikke jeg hørt andre steder. Kan bare prate for meg selv, vet du...selv med sterke ord :cool:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    IMG_0849.jpg

Nærfelt anyone? Tror dette ville glede både nærfeltsgutta og OTL-mellomtonefokusgutta samtidig. Også på digitalis og DSP da gitt!

Litt enkel ratting av filter, varme i bunn fra SLOB....spørs om jeg kan kvitte meg disse....Avbestille ALE?

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Besnærende kvaliteter ja, men når ikke helt til himmelen. ALE it is! I mellomtiden får jeg pleie nærfeltsyken...

DFM

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    42
    Besnærende kvaliteter ja, men når ikke helt til himmelen. ALE it is! I mellomtiden får jeg pleie nærfeltsyken...
    Nærfelt er ingen syke; nærfelt er sannhet, umiddelbarhet og en intens kobling til det som skjer. Jepp.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.650
    Torget vurderinger
    23
    ;) ;) Herlig komposisjon og nok et bevis på at ungdommen må høre på voksne folk!! ;) ;)

Mvh
    SnåsaSluk

Sist redigert:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.685
    Godt det ikke er permanent løsning da. Sånn datra mi legger på seg om dagen blir hun snart bassfelle for SLOB, og etter besøket hos Hato i går har jeg gjenåpnet bestillinga på ALE...D e så deeiilliii.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn