Så....etter noen uker med The Giant(fikk låne nok et par fra Resonans), så kom sannhetens øyeblikk(for meg i det minste). Jeg skiftet tilbake til mine blålysende Synergistic Research for å høre om jeg faktisk kunne høre forskjell.
Og det kunne jeg!(hurra!). Men ikke i Giants favør merkelig nok. Med mine gamle kabler økte volumet hørbart, flere detaljer kom frem og mellomtonen ble åpnere. Ikke som forventet i det hele tatt, og her kan vel alle som snakker om matching komme med sitt, men Giant fungerte altså ikke optimalt hos meg. Kan det være at i kabelsalaten min så spiller aktiv skjerming en rolle? Jeg vet ikke. Uansett, back in blue.
Så jeg er der jeg var, fra min rolige del av stuen:
Og snur jeg meg bakover, ser det ofte slik ut, stille og rolig i lytterommet:
;D
Mye country hjemme hos oss(Ryan Adams inspirerer), cowgirls in action:
Så, det får være nok for en stund. Tror ikke jeg kommer til å jobbe hardt med kabler fremover.
Finnes sikkert bedre saker, og Giantene er sikkert knallbra de(flott kvalitet på alt sammen), men altså ikke
bedre hos meg. Jaja. Men jeg hørte forskjell!
O.
Og det kunne jeg!(hurra!). Men ikke i Giants favør merkelig nok. Med mine gamle kabler økte volumet hørbart, flere detaljer kom frem og mellomtonen ble åpnere. Ikke som forventet i det hele tatt, og her kan vel alle som snakker om matching komme med sitt, men Giant fungerte altså ikke optimalt hos meg. Kan det være at i kabelsalaten min så spiller aktiv skjerming en rolle? Jeg vet ikke. Uansett, back in blue.
Så jeg er der jeg var, fra min rolige del av stuen:
Og snur jeg meg bakover, ser det ofte slik ut, stille og rolig i lytterommet:
;D
Mye country hjemme hos oss(Ryan Adams inspirerer), cowgirls in action:
Så, det får være nok for en stund. Tror ikke jeg kommer til å jobbe hardt med kabler fremover.
Finnes sikkert bedre saker, og Giantene er sikkert knallbra de(flott kvalitet på alt sammen), men altså ikke
bedre hos meg. Jaja. Men jeg hørte forskjell!
O.