LydMekk
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.08.2003
- Antall liker
- 2
Hva blir forskjellen på disse nye og de du har Dog?
Dog skrev:...............................
Når det er sagt...det rykker litt innimellom. Få tak i en Hovland pre med riaa f.eks. Eller en Cary. Ble svært glad i SLP-98 når jeg hadde den... Og da måtte jeg hatt et annet effektrinn. Kanskje monoblokker? Kanskje nymotens saker med energieffektivitet som en bonus?
...............................
O.
Bor ikke du og coolbiz i nærheten av hverandre? Han har noen brukandes dipoler.Dog skrev:Høyttalere skal det fortsatt mye til å bytte, og jeg tør ikke høre på ref 5...men kanskje de nyeste dipolene fra Jamo kunne vært noe?
Karma skrev:Det tyder på at du FAKTISK har et godt anlegg, når du i løpet av siste året ikke har byttet noe. Er ikke det et sunnhetstegn? Men selvsagt blir det mindre aktivitet og interesse i en tråd som dette..
Valentino skrev:Leste du Atkinsons målinger på R 907, Dog?
http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/jamo_reference_r_907_loudspeaker/index4.html
Itte ille.
Valentino skrev:Bor ikke du og coolbiz i nærheten av hverandre? Han har noen brukandes dipoler.
Bare sånn for ordens skyld: Orion kan kjøpes som ferdigvare i tilnærmet enhver tresort eller lakkfarge du måtte ønske. Montana-hvitt, anyone? ;DDog skrev:...
@valentino Takk for det! Jeg er jo inne og sniker litt her innimellom...dette med dipol har jeg ikke sterke meninger om,
...
jeg er nok ikke i DIY-markedet for å si det sånn
Godt å se deg her igjen O. samt å lese at du øyensynlig trives og har det godtDog skrev:I´m alive!
Dog got a new cat.
Låter rimelig bra gjør den også så det skjønner jeg godt. Mer dynamisk alt i ett sak tror jeg det blir vanskelig å oppdrive, du vet du kan kjøre en pr kanal ;DDog skrev:Så...etter mange år og lite fremskritt i verden rundt meg, så har det altså skjedd. Jeg er interessert i et nytt produkt. Devialet. Enkelt og greit. Det kan bli en spennende høst.