Hahahahahahaha!!!! Dauer av latter her ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
Absolutt, dette må du fortelle mer om.thomand skrev:Og nå sitter jeg her da, uten høyttalere
Mine to venner er på besøk hos sin far for nye delefiltere. Blir veldig spennende.![]()
Ja, det blir spennende. Det er egentlig bare ett prøveprosjekt, så vet enda ikke om det er noe som kommer i mål. Blir resultatet bra, så tror jeg det er noe som skal ut til allmenheten ja.Veggen skrev:Absolutt, dette må du fortelle mer om.thomand skrev:Og nå sitter jeg her da, uten høyttalere
Mine to venner er på besøk hos sin far for nye delefiltere. Blir veldig spennende.![]()
Er det en spesialgreie for deg, eller dreier det seg om oppgraderinger som skal ut til allmenheten?
Kunne dette være noe for mine symf 3?
Blir spennende å høre hva du synes om resultatet.
Vi vil se!thomand skrev:Høyttalerne nærmer seg ferdig. Mangler kun et par braketter av noe slag. Til helga kanskje![]()
Jeg var å besøkte mine to venner på sykehuset i dag. De ligger fortsatt på operasjonsbordet stakkars. Nødvendige vitale deler er fortsatt ikke mottatt fra donor. Men de var ved godt mot, og gledet seg til å komme hjem.Jøgga skrev:Vi vil se!thomand skrev:Høyttalerne nærmer seg ferdig. Mangler kun et par braketter av noe slag. Til helga kanskje![]()
Stilig! ;Dthomand skrev:Bra akeføre
Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt![]()
Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt![]()
![]()
Slapp av, det er årstiden som gjør det. Bare vent til høsten kommer....RoDa skrev:Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt![]()
![]()
Han bare drukner sine sorger i svinedyre sykkelkjøp.
Summen av laster er konstant, det samme med summen av utgifter. ;D ;D
R
..... høst-sykkel ble handlet i gårJøgga skrev:Slapp av, det er årstiden som gjør det. Bare vent til høsten kommer....RoDa skrev:Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt![]()
![]()
Han bare drukner sine sorger i svinedyre sykkelkjøp.
Summen av laster er konstant, det samme med summen av utgifter. ;D ;D
R