Ludo
Hi-Fi freak
Hahahahahahaha!!!! Dauer av latter her ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Absolutt, dette må du fortelle mer om.thomand skrev:Og nå sitter jeg her da, uten høyttalere
Mine to venner er på besøk hos sin far for nye delefiltere. Blir veldig spennende.
Ja, det blir spennende. Det er egentlig bare ett prøveprosjekt, så vet enda ikke om det er noe som kommer i mål. Blir resultatet bra, så tror jeg det er noe som skal ut til allmenheten ja.Veggen skrev:Absolutt, dette må du fortelle mer om.thomand skrev:Og nå sitter jeg her da, uten høyttalere
Mine to venner er på besøk hos sin far for nye delefiltere. Blir veldig spennende.
Er det en spesialgreie for deg, eller dreier det seg om oppgraderinger som skal ut til allmenheten?
Kunne dette være noe for mine symf 3?
Blir spennende å høre hva du synes om resultatet.
Vi vil se!thomand skrev:Høyttalerne nærmer seg ferdig. Mangler kun et par braketter av noe slag. Til helga kanskje
Jeg var å besøkte mine to venner på sykehuset i dag. De ligger fortsatt på operasjonsbordet stakkars. Nødvendige vitale deler er fortsatt ikke mottatt fra donor. Men de var ved godt mot, og gledet seg til å komme hjem.Jøgga skrev:Vi vil se!thomand skrev:Høyttalerne nærmer seg ferdig. Mangler kun et par braketter av noe slag. Til helga kanskje
Stilig! ;Dthomand skrev:Bra akeføre
Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt
Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt
Slapp av, det er årstiden som gjør det. Bare vent til høsten kommer....RoDa skrev:Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt
Han bare drukner sine sorger i svinedyre sykkelkjøp.
Summen av laster er konstant, det samme med summen av utgifter. ;D ;D
R
..... høst-sykkel ble handlet i gårJøgga skrev:Slapp av, det er årstiden som gjør det. Bare vent til høsten kommer....RoDa skrev:Neppe, Karma.Karma skrev:Kan det være at du er blitt frisk?....thomand skrev:Ellers er alt uendret. Er fornøyd fortsatt
Han bare drukner sine sorger i svinedyre sykkelkjøp.
Summen av laster er konstant, det samme med summen av utgifter. ;D ;D
R