- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 31.262
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Gratulerer så mye!
mvh
mvh
Ja, det vil jeg absolutt si. Skyldes visstnok at ATV upsampler digital signalet.Da ble det altså mye bedre lyd med airport express enn med apple tv?
Ikke så vidt jeg vet. Men nå er det ikke den helt nyeste jeg har. Den spiller på 44,1Jeg trodde at nye Airport Express også upsamplet til 48 KHz. Stemmer ikke det?
Hei thomand!Ja, det vil jeg absolutt si. Skyldes visstnok at ATV upsampler digital signalet.Da ble det altså mye bedre lyd med airport express enn med apple tv?
Mulig. Håper du har rettMed lossless gjennom AE til DAC tror jeg ikke det er SÅ langt fra "optimal" kilde, jeg. Hvilket "drivverk" som leverer bitstrømmen til DAC tror jeg har ganske marginal betydning.
På hifisentralen nei. Kan jeg aldri tenke megDet vil nok være mange som hevder jeg tar helt feil.![]()
Nå har jeg hatt Suben på plass en liten stund, og lekt litt med justering og plassering (plasseringsalternativene er begrensede av interiør-hensyn), og syns dette er så gøy. Har hatt en bråte med subwoofere på hjemlån opp igjennom, og aldri egentlig vært i nærheten av å få det til. Men denne saken er bare fantastisk. Integrering med Rs5ene går nesten av seg selv.Fått lekt meg litt med MJ Acoustics Reference 200, og makan for en sub. Første subben jeg har prøvd i stereo oppsett som virkelig gjør jobben.
Spiller så lynkjapt og definert at det overgikk alle mine forventninger.
Så nå gjenstår bare problemet, nemlig å få interiørarkitekten til å godta plasseringen (Ser dårlig ut hittil)