Gratulererthomand skrev:I dag kom endelig det rette budet på huset, så nå starter jakten på nytt lytterom for alvor![]()
Både ja og nei, kanskje. Det finnes nok bedre ting pr. i dag, men da beholder man ikke systemet med Cyrus. Stilige saker forresten. Alltid hatt sansen for den typen britisk Hi-FI.thomand skrev:Reparasjon av spilleren ble antydet til 2000,-. Er den verdt det?
Kjekt å leie ut for å spe på. Ser ut som du har en beisejobb å gjøre der hvert 5. år.thomand skrev:Tusen takk for detVi er veldig fornøyde og gleder oss til å flytte inn.
Eget lytterom blir det nok ikke med en gang. halvparten av 1 etg er leid ut, men etter noen år vil vi åpne opp å bruke denne delen selv. Da blir det stor kjellerstue med plass til far![]()
Hjelper veldig godt, og vi klarer oss veldig godt uten hybel arealet noen år til. Soverom og plass til allecybervision_ skrev:Kjekt å leie ut for å spe på. Ser ut som du har en beisejobb å gjøre der hvert 5. år.thomand skrev:Tusen takk for detVi er veldig fornøyde og gleder oss til å flytte inn.
Eget lytterom blir det nok ikke med en gang. halvparten av 1 etg er leid ut, men etter noen år vil vi åpne opp å bruke denne delen selv. Da blir det stor kjellerstue med plass til far![]()
Hvor ligger boligen?
Gratulerer!![]()
Beising er kosejobb når været er fintemotikon skrev:Gratulerer med nydelig hus og ikke minst uteområde.
Blir vel kallt "beiskongen" heretter.....![]()
Å fa.... jeg som etter å ha sett disse bildene nå hadde bestemt meg for å selge her oppe i Tr.heim og overta en kamerats hus i Kr.sand.... :'( ;Dthomand skrev:NB: Bildene er tatt av selger, og er fra sommeren 2010
hehe. Ikke noe å lure på. Bytt ivei.emotikon skrev:Å fa.... jeg som etter å ha sett disse bildene nå hadde bestemt meg for å selge her oppe i Tr.heim og overta en kamerats hus i Kr.sand.... :'( ;Dthomand skrev:NB: Bildene er tatt av selger, og er fra sommeren 2010
Takker. Tror vi vil trives svært godt. Knipser et par bilder fra innomhus når den tid kommerLudo skrev:Du verden, dette var virkelig flott - og helt etter min smak også!!! Gratulerer så masse, håper dere vil trives i nykåken![]()
Stod ikke noe i tilstandsrapportenSuper skrev:Vet du om det er noen spøkelser der?
http://www.dagbladet.no/2012/01/31/nyheter/innenriks/spokelser/vinstra/boligsalg/20008692/