Gratulererthomand skrev:I dag kom endelig det rette budet på huset, så nå starter jakten på nytt lytterom for alvor
Både ja og nei, kanskje. Det finnes nok bedre ting pr. i dag, men da beholder man ikke systemet med Cyrus. Stilige saker forresten. Alltid hatt sansen for den typen britisk Hi-FI.thomand skrev:Reparasjon av spilleren ble antydet til 2000,-. Er den verdt det?
Kjekt å leie ut for å spe på. Ser ut som du har en beisejobb å gjøre der hvert 5. år. Hvor ligger boligen?thomand skrev:Tusen takk for det Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å flytte inn.
Eget lytterom blir det nok ikke med en gang. halvparten av 1 etg er leid ut, men etter noen år vil vi åpne opp å bruke denne delen selv. Da blir det stor kjellerstue med plass til far
Hjelper veldig godt, og vi klarer oss veldig godt uten hybel arealet noen år til. Soverom og plass til allecybervision_ skrev:Kjekt å leie ut for å spe på. Ser ut som du har en beisejobb å gjøre der hvert 5. år. Hvor ligger boligen?thomand skrev:Tusen takk for det Vi er veldig fornøyde og gleder oss til å flytte inn.
Eget lytterom blir det nok ikke med en gang. halvparten av 1 etg er leid ut, men etter noen år vil vi åpne opp å bruke denne delen selv. Da blir det stor kjellerstue med plass til far
Gratulerer!
Beising er kosejobb når været er fintemotikon skrev:Gratulerer med nydelig hus og ikke minst uteområde.
Blir vel kallt "beiskongen" heretter.....
Å fa.... jeg som etter å ha sett disse bildene nå hadde bestemt meg for å selge her oppe i Tr.heim og overta en kamerats hus i Kr.sand.... :'( ;Dthomand skrev:NB: Bildene er tatt av selger, og er fra sommeren 2010
hehe. Ikke noe å lure på. Bytt ivei.emotikon skrev:Å fa.... jeg som etter å ha sett disse bildene nå hadde bestemt meg for å selge her oppe i Tr.heim og overta en kamerats hus i Kr.sand.... :'( ;Dthomand skrev:NB: Bildene er tatt av selger, og er fra sommeren 2010
Takker. Tror vi vil trives svært godt. Knipser et par bilder fra innomhus når den tid kommerLudo skrev:Du verden, dette var virkelig flott - og helt etter min smak også!!! Gratulerer så masse, håper dere vil trives i nykåken
Stod ikke noe i tilstandsrapportenSuper skrev:Vet du om det er noen spøkelser der?
http://www.dagbladet.no/2012/01/31/nyheter/innenriks/spokelser/vinstra/boligsalg/20008692/