Motoren var basert på en V8, men dessverre kappet ned til V6. Synd da denne motoren ikke er så god og man går glipp av den nydelige 4.x liters Maserati lyden.SM med sine 170hk Maseratihester er vel noe av det "cooleste" og vakreste som er produsert for veibruk. Fransk chic og så til de grader en naturlig etterfølger av ID/DS formmessig. Jeg savner disse erke-Citroënene som DS, CX, GS, SM.
Husker forresten jeg hadde denne fra Corgitoys i 1:43 med whizzwheels da jeg var liten.
Jo men Valentino!Amerikanske muskelbiler. Og jeg som trodde denne tråden handlet om pent bildesign.
Vis vedlegget 427683
Vis vedlegget 427684
Triumph var jo meget heldige når de utstyrte Michelottis lille karamell med tak.
Det er IKKE mulig! 250 GTO er "Den Hellige Gral" når vi snakker vakre biler!250 SWB er en penere bil enn 250 GTO. Det har jeg ikke tenkt på før, faktisk.
Pinky!
DU ER INHABIL!!!!!!
Men selvsagt, du har jo helt rett!
Nå tøyser du. Og Sam Fox var ikke vakker, jfr. min avatar.Det er IKKE mulig! 250 GTO er "Den Hellige Gral" når vi snakker vakre biler!250 SWB er en penere bil enn 250 GTO. Det har jeg ikke tenkt på før, faktisk.
Kom over dette innlegget i dag. En slik en har jeg vokst opp med. 1951 modell, full av sigarettrøyk fra "Craven A", kvalmende blybensinlukt og sofa med plass til tre foran. Automat, V8, og alltid en eller annen skrue som løsnet.
Eine naboen har ein slik, eg skulle gjerne hatt ein.Vis vedlegget 427708
Jeg støtte på en C6 i den norske fjellheimen for noen år siden. Sort med alt som kunne bestilles av krom. Et meget vakkert syn.
Vakkert!Her har dere to mesterverk: Bilen og bildene av fotografen : James Lipman
Vis vedlegget 428781
Mvh
BB
-Jasså, ser du har tatt bussen, er det du får i trynet når du ankommer et Z-treff i en slik. For buss er betegnelsen som brukes om 2+2-variantene.Vis vedlegget 429371
Noen ganger så skal det bare et par pennestrøk til for å ødelegge et vakkert design. Forbannet være den dagen kvinnen forlangte at hun og barna skulle være med mannen i hans mannebil.