zerum
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 05.05.2005
- Antall liker
- 196
Synes denne er bra jeg ;D:
Vedlegg
-
94.1 KB Visninger: 26
-
20.2 KB Visninger: 384
Den minder mig jo om noget fra virkelighedens verden.Trondmeg skrev:Turbot1
De var ikke så fantasifulle med navnesettingen, SAAB91 var et fly, og så fortsatte de bare på nummerserien! Og siden har de holdt seg til 9-tallet65finger skrev:Nydelig bil fra nabolandet
SAAB 92
Det vurderes el-bil versjon av denne65finger skrev:Nydelig bil fra nabolandet
SAAB 92
Enig, spesialt detaljene med bakruta falt i smak hos meg.Snickers-is skrev:Ganske kul denne også. De har liksom turt å ta det skrittet som Audi aldri turte med TT:
Den er på min liste over fremtidige bilervredensgnag skrev:Det vurderes el-bil versjon av denne65finger skrev:Nydelig bil fra nabolandet
SAAB 92
Ikkje so verst opphavet heller.....EiK skrev:Mange fine biler, og ofte er de gamle klassiske som trekkes frem.
Men av nyere biler så synes jeg faktiske denne kan konkurrere om tidenes beste bildesign. Det at jeg fått prøvsittet den har selvfølgelig ingen betydning i denne sammenheng
Utrolig vakker bil ;DEiK skrev:Mange fine biler, og ofte er de gamle klassiske som trekkes frem.
Men av nyere biler så synes jeg faktiske denne kan konkurrere om tidenes beste bildesign. Det at jeg fått prøvsittet den har selvfølgelig ingen betydning i denne sammenheng
Til å være spolied med spoiler så synes jeg RUF CTR er en av de bedre enten det er orginal Porsche eller «styled beyond».Trondmeg skrev:911 er vel finest i originalutgave. Den har bare lagt på seg etterpå. Tuningselskapene har heller ikke bidratt med å gjøre den finere etter mitt syn.
For mye av det gode blir ofte, erh, akkurat det. Slike harry felger og dekk ødelegger jo bare for den estetiske nytelsen av en slik designklassiker...pelsjeger skrev:Har absolutt et svakt punkt for 911, og da spesielt de eldre.
Om man har en gammel sliten donorbil ('69-89 mod) og masse gryn kan en slik retroversting fra Singer bli din:
Smakfull? nuvel...Brasse skrev:Stylinga, en hommage til R-gruppe er svært smakfull og kler den overhalinga bilen har fått ellers.
Bredda Fuchs og tilhørende dekk er harry? DU er harry og dekk, noruego.