Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Til neste gang, hva med en slik?
Jada, slapper av nå.Godt å se at du har klart deg helskinnet gjennom helgen tross store utfordringer,
nerver i helspenn og hvordan skal man fakturere for eventuelle skade de små jævlene
forårsaker? Ro deg ned og len deg tilbake med noe godt i glasset( flertall?)
En glimrende ide, men jeg er ikke helt trygg på at moren hadde gått med på det.Til neste gang, hva med en slik?
Vis vedlegget 1023915
Jeg synes faktisk at det er litt problematisk:Fordelen er at du antagelig ikke hadde sett de på noen år.......
Noen år siden hadde vi besøk av noen venner av kona, med to søte små.
Sa fra at de ikke skulle herje som de gjorde i sofaen, har ikke sett de siden
Takker!Kune jo tatt fireåringen med ned i fjæresteinen mye å fine på der vet du.
For øvrig ha en strålende fin helg håper du kosser deg masse med vinyl og en lille en i glasset.
Mvh
Ja kan tenke du er glad det er over Men kos deg masse med min favoritt drikk(Jameson)Takker!
Jameson er allerede a work in progress, og musikk spilles.
Madammen forsto jo fort at jeg ikke var direkte overbegeistret over besøket, så hun tok med seg krapylet både ned i fjæra og opp på Fløyen. Likevel syntes jeg at besøket var mega- anstrengende, og jeg er veldig, veldig glad for at det er over.
Mvh
Takker.Fireåringer liker gjerne Cola. Valium i colaen funker.
Takker!Så ut som en flott hage og det er jo litt koselig med noen dyr som beiter
mvh
Takker. Fin "hverdags-PU", den Denonen. Fulgte med et SAEC-headshell.Grattis med flott pu og et bra album
mvh
Ha ha, dagens! Ha en flott aften!heimplassbunad
Takker, og det samme til dere. En stund hadde vi planer om å dra på fisketur, men fant ut at fisken biter så dårlig på søttende mai og sønnavind. Planen ble revidert til å ta en siesta i stedet.Ha en aldeles strålende aften you old farts.
Nei, faktisk ikke. Polvarer var prioritert, og de var allerede trygt i heimen. Det var stort sett matvarer.Huffda. Shoppingsenter er høyrisikosport. Regner med eneste ærend var påfyll fra polet.
Ha en trygg aften
Atle
Vakkert og direkte smakfullt!Kunne ikke unngå å legge merke til visse lettelser i herrenes antrekk på grunnlovsdagen.
Selv har jeg tillat meg lettelser ikveld, grilling med dertil egnet undertøy.
Vis vedlegget 1025507
Prøvde med en twistdott og litt politur, men det monnet ikke særlig. Verksted neste.Uff da litt lei å polere bort den skaden der.
Og skadetaksten lyder på Kr. 122 000.-Prøvde med en twistdott og litt politur, men det monnet ikke særlig. Verksted neste.
Mvh
Venter på svar fra forsikringen, men i utgangspunktet er bilen bare gått bare 48000 km, og er 6 år gammel. Iht. skattetaksten er bilen verdt adskillig mer enn 122000, men vi får bare se.Hva det var mye peng. Blir det ny bil nå eller.