Takker!Canales skrev:grattis.
hvis det er minimalisme, så lurer jeg på hvordan maksimalisme ser ut.
Takker,SO!SOA skrev:Gratulerer så mye. C-J forsterkning all the way, ser man bort fra de digital greiene dine
Virkelig lekkert. Se opp for snarlig besøk.
mvh
tkr skrev:Takker!Canales skrev:grattis.
Maksimalisme ser omtrent slik ut:
mvh
Takker!Canales skrev:tkr skrev:Takker!Canales skrev:grattis.
Maksimalisme ser omtrent slik ut:
mvh
ah, kabelsalat er altså forskjellen. ;D
ble veldig ryddig og fint med minimalisme, godt jobba tkr.
Takker, Johnnygrandis!johnnygrandis skrev:Nydelig, jeg liker det godt - maksimalisme all the way !
grattis !!
Takker!Boden9 skrev:Gratulerer!
Er en egen glød og varme i den C-J lyden.
Takker, Proffen! Synes selv at det ser lekkert ut...Proffen skrev:Grattis, tkr.
Så jo unektelig lækkert ut, nå som du har matchende finish på boksene dine.
Ja. Sklei rett inn, den forsterkeren. Godlyd iht. tkr med en gang!Fikk du "tilbake" CJ-klangen med en gang?
Tja, litt tidlig å si, men jeg var overrasket over hvor lett den lot seg integrere. Betyr vel at det finnes en "CJ- lyd"Og hvordan opplever du den nye forsterkeren ifht de gamle monobeistene?
Hvis du kjeder deg og ønsker litt helsbringende mosjon, skal jeg til å støpe ny mur under terrassen. Du er hjertelig velkommen til å komme og blande og kjøre betong. ;DNoen ideer om hva jeg skal bruke de 3 siste ukene av ferien til? (bortsett fra å teste bil, da...)
mvh
Proffen
ARC 220 HD er også lynkjapp. Brukte den bare > 500 Hz, så dypbass + ARC vet jeg lite om. En god forsterker, men den var vanskelig å integrere med CJ Prem 350. Tørrere i klangen enn CJ.pedal skrev:Jeg fikk låne LMC sin ARC REFERENCE 100 mk.II i sin tid. Den hadde ikke så mye krefter i dypbassen, men for en fantastisk hurtighet og spilleglede fra øvre bass og oppover! Den var så hurtig, nærmest eksplosiv, samtidig som det låt lettflytende og uanstrengt. Det er noe av det mest besnærende jeg har hørt av effekttrinn.
Jeg vet ikke hvordan ARC HD220 låter. Ser den er hybrid med samme inngangstrinn som REFERENCE serien, men med bipolare transistorer på utgangstrinnet.
Tar deg fort på ordet der, om ikke annet så for litt mentalhygienisk miljøskifte.... ;Dtkr skrev:Takker, Proffen! Synes selv at det ser lekkert ut...Proffen skrev:Grattis, tkr.
Ja. Sklei rett inn, den forsterkeren. Godlyd iht. tkr med en gang!Fikk du "tilbake" CJ-klangen med en gang?
Tja, litt tidlig å si, men jeg var overrasket over hvor lett den lot seg integrere. Betyr vel at det finnes en "CJ- lyd"Og hvordan opplever du den nye forsterkeren ifht de gamle monobeistene?
Hvis du kjeder deg og ønsker litt helsbringende mosjon, skal jeg til å støpe ny mur under terrassen. Du er hjertelig velkommen til å komme og blande og kjøre betong. ;DNoen ideer om hva jeg skal bruke de 3 siste ukene av ferien til? (bortsett fra å teste bil, da...)
mvh
Proffen
Du er hjertelig velkommen i helgen!Proffen skrev:Tar deg fort på ordet der, om ikke annet så for litt mentalhygienisk miljøskifte.... ;Dtkr skrev:Takker, Proffen! Synes selv at det ser lekkert ut...Proffen skrev:Grattis, tkr.
mvh
Proffen
Ellers er det jo noe som kan ordnes på dugnad i Lauget. Bør jo være fort gjort. Har da blada og kjørt noen kubikk med betong iløpet av årene. Er ikke arbeid for det svake kjønn, det, nei... ;D
mvh
Proffen
Takk, Ivar!ivarlo skrev:Gratulerer med ny CJ Tønnes
Gjør det, vettu!olllie skrev:Jeg har alltid skjønt at du har vært CJ fan! Så alt det andre greiene du har holdt på med har vel bare vært en svær omvei tilbake "Conrad johnson land". Kos deg nå!!
Takker, Karlinn! Nå må jeg bare få tilbake PUen min....Karlinn skrev:gratulerer med CJ
Herlig bilde ;Dtkr skrev:Har man husalter, så har man husalter. Ollie_the_Jazz_Freak på besøk. ;D ;D ;D
mvh
Takker!Bjørk skrev:Sjeldent flott anlegg!
Hvor langt mellomrom har du mellom høyttalerene dine?
Halleluja..!!! ;Dtkr skrev:Har man husalter, så har man husalter. Ollie_the_Jazz_Freak på besøk. ;D ;D ;D
Fikk høre en masse musikk jeg ikke visste at jeg hadde. Heldigvis
mvh
Du er hjertelig velkommen og har PM.Audiofi skrev:Hei, tkr.
Det var lenge siden jeg var hos deg i ditt forrige hjem nå og hørte Emm Labs + CJ + Sound Lab. Det kunne vært artig å høre hvordan dette nye låter også. Du er jo en foregangsfigur innefor dete med PC-avspilling. Så kanskje en etterstreber kunne plukke opp ett og annet også
Hei,Bx skrev:hei tkr!
Jeg ser du har en Big Ben i anlegget. Den var jo skikkelig i skuddet for noen ar siden. Sa vidt jeg husker kan den brukes pa flere mater. Hvordan bruker du den og hva horer du av effekt?