tkr goes digital- tkr sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Å, ja....

    Det blir noe annet når gullande god ved blir et avfallshåndteringsproblem- Her går alt i gapet på denne:

    yXuiljxMTsuLBojDK01IGQ.jpg


    Nesten gratis kilowatt- koster meg diesel for transporten og noen arbeidstimer. :)

    mvh
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.423
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Suverent!:)

    Jeg ordret selv 3 storsekk ved fra lokal bonde etter å ha gitt vekk egen ved til nabo. Bonden gav meg en god dose info om hva som lå bak og jeg følte jeg gjorde riktig. Kostet meg nok en 3 tusen ekstra, men det var det vel verdt.:) Her fyrer vi ogå med ved...
    20200229_232331.jpg


    Ser at EAR-861en til 7K nypris sitter der i hyllen. Får vel rydde litt ja...
     

    Vedlegg

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Var innom hos Karmana i ettermiddag, og alt dette ble med hjem:

    CyZZqqxvTwOnPg8ITajuwQ.jpg


    MEG%kNleRqG4KTaUa0mJBQ.jpg


    Elvis var sånn bob-bob, en Readers Digest-sak, i kunstig stereo, men juvelen var i første rekke denne:

    sPxKfuLiQpKwd3MkGr98fA.jpg


    Louis og Ella, Porgy and Bess. Dobbel-LP, mint, nyvasket, og musikken er til å dø for! :)

    mvh
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    ....Noe som bringer meg innpå denne:

    nhJK6dS8ScmGPUmXgvQhZA.jpg


    Fidelity Research Mc - 44. Kjøpt på impuls på Audiogon for fyrstelige 2 KKr. Montert på en FR 64 FX i et FR 121 headshell.

    x3ELhr4VSZOWJYniinw3NA.jpg


    Hva skal jeg si? Er det en Koetsu Coralstone- killer? Nei. Er det en veldig kapabel MC- pickup som (muligens) nyter godt av en synergi meg FR- arm og FR- headshell? Ja.

    Er den bedre enn en tilsvarende priset Denon DL 103? Definitivt! :)
    Bedre på begge fløyene, den går både dypere i bassen og luftigere i diskanten.

    Litt grovere tilhugget lyd enn Koetsuen, men det skulle da bare mangle! Absolutt en keeper.

    Mvh
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    tkr, har du ekstra sub i tillegg til høyttalerne?

    jeg har jo gulvstående som jeg supplerer med sub. tidligere så kjørte jeg en split mellom høyttalere og sub; graf på mh ved 60 hz. nå har jeg kuttet den splitten ved 60, og lar høyttalerne gjøre det de kan uten begrensing nedad, og lar sub komme inn ved 80. høres mye bedre ut hos meg.
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    tkr, har du ekstra sub i tillegg til høyttalerne?

    jeg har jo gulvstående som jeg supplerer med sub. tidligere så kjørte jeg en split mellom høyttalere og sub; graf på mh ved 60 hz. nå har jeg kuttet den splitten ved 60, og lar høyttalerne gjøre det de kan uten begrensing nedad, og lar sub komme inn ved 80. høres mye bedre ut hos meg.
    Hei, nei Dr Dong.

    Jeg kjører uten sub. Deler ved 400 Hz, og lar en Premier 350 ta seg av alt under den delefrekvensen. Har ingen oppfatning av at det blir bassfattig slik, snarere tvert imot. I bunnen har jeg et HPF som filtrerer ut alt under 26 Hz. Har prøvd meg frem ved å kjøre med og uten bypassmodus, men kan ikke høre særlig forskjell.

    Jeg har mer problemer med toppen, hvor Mangerne detter temmelig fort og heftig over 14-15 kHz, og det on-axis. Off-axis vil jeg helst ikke snakke om. Løsningen har vært å ettermontere en superdiskant og en oppadstrålende bånddiskant....

    mvh

    Edit: Synes at det er litt spesielt at du trenger en sub i tillegg til aktive ATCer.... Muligens noe med rommet?
     
    Sist redigert:

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Elvis ga meg kvalme da jeg var ung. Nå er han en av de store...
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Han der var jo norgesvenn den tiden jeg hatet cøntri. Nå en legende... helt konge det han gjør.
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.383
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    tkr, har du ekstra sub i tillegg til høyttalerne?

    jeg har jo gulvstående som jeg supplerer med sub. tidligere så kjørte jeg en split mellom høyttalere og sub; graf på mh ved 60 hz. nå har jeg kuttet den splitten ved 60, og lar høyttalerne gjøre det de kan uten begrensing nedad, og lar sub komme inn ved 80. høres mye bedre ut hos meg.
    Hei, nei Dr Dong.

    Jeg kjører uten sub. Deler ved 400 Hz, og lar en Premier 350 ta seg av alt under den delefrekvensen. Har ingen oppfatning av at det blir bassfattig slik, snarere tvert imot. I bunnen har jeg et HPF som filtrerer ut alt under 26 Hz. Har prøvd meg frem ved å kjøre med og uten bypassmodus, men kan ikke høre særlig forskjell.

    Jeg har mer problemer med toppen, hvor Mangerne detter temmelig fort og heftig over 14-15 kHz, og det on-axis. Off-axis vil jeg helst ikke snakke om. Løsningen har vært å ettermontere en superdiskant og en oppadstrålende bånddiskant....

    mvh

    Edit: Synes at det er litt spesielt at du trenger en sub i tillegg til aktive ATCer.... Muligens noe med rommet?
    sub går lenger ned enn hovedhøyttalere. og så er det muligheten med å «jevne ut» bassen i rommet. har to av disse kassene (atc c4) og en litt mindre (atc c1) som ennå ikke er blitt engasjert. må vel finne frem måleutstyr.


    IMG_0780.jpg


    det lille filosofhodet på suben er vendt mot fotografen for bildets skyld. til vanlig er øynene rettet opp mot veggen…

    akkurat nå ser opplegget slik ut:

    splitten

    2_2__Output_Graph_and_MIOConsole3d.jpg


    eq på sub
    MIOEq_6_Band__2_2__Output_Graph__and_2_2__Output_Graph.jpg
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    tkr, har du ekstra sub i tillegg til høyttalerne?

    jeg har jo gulvstående som jeg supplerer med sub. tidligere så kjørte jeg en split mellom høyttalere og sub; graf på mh ved 60 hz. nå har jeg kuttet den splitten ved 60, og lar høyttalerne gjøre det de kan uten begrensing nedad, og lar sub komme inn ved 80. høres mye bedre ut hos meg.
    Hei, nei Dr Dong.

    Jeg kjører uten sub. Deler ved 400 Hz, og lar en Premier 350 ta seg av alt under den delefrekvensen. Har ingen oppfatning av at det blir bassfattig slik, snarere tvert imot. I bunnen har jeg et HPF som filtrerer ut alt under 26 Hz. Har prøvd meg frem ved å kjøre med og uten bypassmodus, men kan ikke høre særlig forskjell.

    Jeg har mer problemer med toppen, hvor Mangerne detter temmelig fort og heftig over 14-15 kHz, og det on-axis. Off-axis vil jeg helst ikke snakke om. Løsningen har vært å ettermontere en superdiskant og en oppadstrålende bånddiskant....

    mvh

    Edit: Synes at det er litt spesielt at du trenger en sub i tillegg til aktive ATCer.... Muligens noe med rommet?
    sub går lenger ned enn hovedhøyttalere. og så er det muligheten med å «jevne ut» bassen i rommet. har to av disse kassene (atc c4) og en litt mindre (atc c1) som ennå ikke er blitt engasjert. må vel finne frem måleutstyr.


    Vis vedlegget 573845

    det lille filosofhodet på suben er vendt mot fotografen for bildets skyld. til vanlig er øynene rettet opp mot veggen…

    akkurat nå ser opplegget slik ut:

    splitten

    Vis vedlegget 573846

    eq på sub
    Vis vedlegget 573847
    Akkurat. :)

    Du bruker ikke noe delefilter, men lar subene spille så langt ned de kan, og "parallelt" med høyttalerne opp til avskjæringsfrekvensen som du har lagt inn i ULN 8.

    BTW; Tar du imot hifibesøk ved anledning? Skulle gjerne ha hørt de ATCene. De står på siklelisten min.

    Mvh
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Var innom hos Karmana i ettermiddag, og alt dette ble med hjem:

    Vis vedlegget 573649

    Vis vedlegget 573650

    Elvis var sånn bob-bob, en Readers Digest-sak, i kunstig stereo, men juvelen var i første rekke denne:

    Vis vedlegget 573651

    Louis og Ella, Porgy and Bess. Dobbel-LP, mint, nyvasket, og musikken er til å dø for! :)

    mvh

    fyller seg jaggu opp med godsaker i tkr tower nå.
    på tide på sende den svarte cj 350 til oslo snart for å frigjøre litt plass.
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Var innom hos Karmana i ettermiddag, og alt dette ble med hjem:

    Vis vedlegget 573649

    Vis vedlegget 573650

    Elvis var sånn bob-bob, en Readers Digest-sak, i kunstig stereo, men juvelen var i første rekke denne:

    Vis vedlegget 573651

    Louis og Ella, Porgy and Bess. Dobbel-LP, mint, nyvasket, og musikken er til å dø for! :)

    mvh

    fyller seg jaggu opp med godsaker i tkr tower nå.
    på tide på sende den svarte cj 350 til oslo snart for å frigjøre litt plass.
    Hehe, der det er hjerterom er det husrom.

    Takk for omtanken, men jeg tror at jeg kan klare å presse den inn under stereobenken en stund til. :)

    mvh
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    I disse pest-tider er det greit å befinne seg på på enden av en blindvei med siste gardsbruk nedenfor seg, og granatepler, smalabeite og skau over seg, på den tyrkiske landsbygda:

    5076D988-44DF-4DAC-B69F-7E7598A2481A.jpg


    2013AA5E-98A9-4C1A-A1B4-7602534FA0DA.jpg


    CF4C83CF-D3D6-4B29-9989-86D5318709D0.jpg
    »»

    Coronavirus er et tema selv her, men folk har helt andre og mer jordnære ting å tenke på.

    Mvh
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ja, her sitter vi i fornem nød og vet ikke helt om vi skal ta sjansen på å reise tilbake til Norge og karantene, eller om vi skal bite tennene sammen og bli her:

    C4A96704-DB75-4196-A8FC-5832817DE78D.jpg


    Syn for segn. Helmuts hus i bakgrunnen, smalabeitet i forgrunnen og granateplene imellom. Çavuşköy ligger midt i hjertet av det største landbruksområdet i Sør-Tyrkia. Sulte skal vi ikke!

    Fra en tur opp på Mussa Dagi i ettermiddag:

    8D7D12A6-28A2-4866-A190-7CAD255FB552.jpg


    Og over det det hele ruver Tahtele Dagi med sine 2300 meter:

    1C721389-1E38-40FE-9597-F56B5C8C63B9.jpg


    Mvh
     

    rolfb*123

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.08.2008
    Innlegg
    615
    Antall liker
    574
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Hei,
    Veldig fine høyttalere:)
    Har noe i samme gate selv, og er i grunn veldig fornøyd, vanskelig å se for seg hva som kan forbedres med dem:) Må eventuelle være en(eller fler) slike subber.Si i fra hvis du skulle komme fram til at du har for mange av dem(subbene altså).

    Mvh.
    Rolf

    tkr, har du ekstra sub i tillegg til høyttalerne?

    jeg har jo gulvstående som jeg supplerer med sub. tidligere så kjørte jeg en split mellom høyttalere og sub; graf på mh ved 60 hz. nå har jeg kuttet den splitten ved 60, og lar høyttalerne gjøre det de kan uten begrensing nedad, og lar sub komme inn ved 80. høres mye bedre ut hos meg.
    Hei, nei Dr Dong.

    Jeg kjører uten sub. Deler ved 400 Hz, og lar en Premier 350 ta seg av alt under den delefrekvensen. Har ingen oppfatning av at det blir bassfattig slik, snarere tvert imot. I bunnen har jeg et HPF som filtrerer ut alt under 26 Hz. Har prøvd meg frem ved å kjøre med og uten bypassmodus, men kan ikke høre særlig forskjell.

    Jeg har mer problemer med toppen, hvor Mangerne detter temmelig fort og heftig over 14-15 kHz, og det on-axis. Off-axis vil jeg helst ikke snakke om. Løsningen har vært å ettermontere en superdiskant og en oppadstrålende bånddiskant....

    mvh

    Edit: Synes at det er litt spesielt at du trenger en sub i tillegg til aktive ATCer.... Muligens noe med rommet?
    sub går lenger ned enn hovedhøyttalere. og så er det muligheten med å «jevne ut» bassen i rommet. har to av disse kassene (atc c4) og en litt mindre (atc c1) som ennå ikke er blitt engasjert. må vel finne frem måleutstyr.


    Vis vedlegget 573845

    det lille filosofhodet på suben er vendt mot fotografen for bildets skyld. til vanlig er øynene rettet opp mot veggen…

    akkurat nå ser opplegget slik ut:

    splitten

    Vis vedlegget 573846

    eq på sub
    Vis vedlegget 573847
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.068
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Hei, hvordan går det med deg der sør. Blir du sittende korona fast eller kommer du deg hjem ?
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hei, hvordan går det med deg der sør. Blir du sittende korona fast eller kommer du deg hjem ?
    Takk som spør. Er kommet meg hjem etter mye om og men. Nå må jeg bare komme meg gjennom 14 dagers hjemmekarantene, noe som skulle gå relativt greit. Har både musikk og whisky. :)

    mvh
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Må bare legge ut denne usedvanlig passende sangen fra 1967:


    Andre apokalypser, men samme stemning:

    Strange Days


    Strange days have found us
    Strange days have tracked us down
    They're going to destroy
    Our casual joys
    We shall go on playing
    Or find a new town

    Yeah!

    Strange eyes fill strange rooms
    Voices will signal their tired end
    The hostess is grinning
    Her guests sleep from sinning
    Hear me talk of sin
    And you know this is it

    Yeah!

    Strange days have found us
    And through their strange hours
    We linger alone
    Bodies confused
    Memories misused
    As we run from the day
    To a strange night of stone

    Mvh
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Som sagt, så gjort:

    strangedays2.jpg


    Strange Days indeed. Sitter her i karantene med Madammen i isolat i 2. etasje inntil vi får svar på Coronatesten hennes. Kommuniserer via WhatsApp. Weird shit....

    Horse Latitudes/Moonlight Drive går akkurat. Passer også som hånd i hanske:


    Mvh
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    1.953
    Torget vurderinger
    1
    Velkommen tilbake Tønnes.

    Her ved kaien har jeg nett fått lov å kunne gå å handle igjen. Fruen er frifunnet for virus enn så lenge. Olje, drivreimen og pu på vei til mitt lokale postplukkoppsted så her blir det platespillerklinikk. Trenger du handlehjelp er jeg ikke langt unna, bare gi en lyd.

    Mvh Atle
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    1.953
    Torget vurderinger
    1
    Hei Tønnes.

    Kjekt å se at det spinner til liv. Regner med du ikke går tom for musikk og utstyret skulle nok være i orden. Vi takler nok dette på forskjellig måte. Personlig har jeg prøvd meg litt på netthandel. Følgende har ramlet inn siste uke..
    IMG_20200327_124609.jpg

    Tenkte å prøve et nytt headshell. Yamamoto hs1a i tre eller noe i karbon?

    Mvh Atle
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hei Tønnes.

    Kjekt å se at det spinner til liv. Regner med du ikke går tom for musikk og utstyret skulle nok være i orden. Vi takler nok dette på forskjellig måte. Personlig har jeg prøvd meg litt på netthandel. Følgende har ramlet inn siste uke..
    Vis vedlegget 576708
    Tenkte å prøve et nytt headshell. Yamamoto hs1a i tre eller noe i karbon?

    Mvh Atle
    1) Prøver fortvilt å finne ut hva du har kjøpt- det eneste jeg kjenner igjen er platebørsten og noe som ser ut som en drivrem. Hva har du ellers fått i hus?

    2) Yamamoto. I verste fall kan det være et bomkjøp, og da kjøper jeg det av deg.:)

    mvh
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    1.953
    Torget vurderinger
    1
    Etter lange studier, hvilket inkluderer oversettelse av tyske tester har jeg landet på en clearaudio essence mc, xindak mc-10 20db stepup. Resten er drivreim, olje og nye remedier til platevaskeren. Kan allerede avsløre at dette er st stort skritt i riktig retning.

    Mvh Atle
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Etter lange studier, hvilket inkluderer oversettelse av tyske tester har jeg landet på en clearaudio essence mc, xindak mc-10 20db stepup. Resten er drivreim, olje og nye remedier til platevaskeren. Kan allerede avsløre at dette er st stort skritt i riktig retning.

    Mvh Atle
    Grattis!

    Karantenen min er slutt rett over helgen. Kommer til å invitere meg selv ned på Kaien i nær fremtid. :)

    Mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: MFA

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    [Da vi planla dagens rusletur, fant vi ut at vi skulle holde oss så langt unna folk som mulig. Løsningen ble å dra helt ut til Hjelme Kyrkje, parkere der, og ta turen ut til Gløvro:

    VhPDAJFVTOOjU45WG1k5KQ.jpg


    Det blåste noe jævlig, og da vi kom ut av småskogen og ut mot storhavet, ble det nesten for mye av det gode. Hellesøy i forgrunnen, Hernar (?) i bakgrunnen.

    PpHogGuzTJG2Cqb0oW3izw.jpg


    yvW%YpnWRRGvXuaYiXNxHQ.jpg


    Formidabel natur!:

    UW9ovYjWRBi0U1qS%fpVVg.jpg


    nLacmmbMTdWUPLlOXkWPmQ.jpg


    Det viste seg at det var flere som hadde hatt samme tanke som oss. Det var flere mennesker på Gløvrebu enn på Torgalmenningen:

    MezaN5Z6R1ePB6438yCOww.jpg


    2xLm35qDRzWTOb5k05HciA.jpg


    Et flott tiltak av Øygarden Turlag, dette her, Gløvrebu ligger i ly for nordavinden og er utstyrt med benker og tak.

    Gløvro er imponerende i seg selv. En trang kløft som det skal være mulig å gå igjennom. Vi følte oss særdeles lite fristet til å gjøre det, og snudde om:

    Oqz0OM7uQb6g+c7X4UUZ0g.jpg


    Y43CJM5bRnuSCVOzijbWtg.jpg


    For å kompensere for manglende klaustrofobi, valgte vi å ta stien sørover til Nore Sæle i stedet for å ta kursen mot Hjelme Kyrkje igjen:

    P4jLTsVITq+OnVYR3fAdRw.jpg


    IqiKBWesRrCulCGv3m6XeA.jpg


    Jeg har sagt det ofte før, dette karrige landskapet har sin egen skjønnhet....og innimellom all granitten ligger det irrgrønne oaser:

    CqYdI162SdiiEmM2oJ9FoQ.jpg


    asgp0vsTQtCh7MWjsjGQ9Q.jpg


    HblJYzoQRoWAImmhy0XjyQ.jpg


    Nore Sæle har forandret seg utrolig lite på 35 år. En lokal ildsjel, "gamlepresten" Egil Sæle, har restaurert og beplantet gården sin.

    ARrA0Zx+TbKMrBtR34IGng.jpg


    fFLOTe7KTFqL5%%S37iLDQ.jpg


    Av og til kan man booke omvisninger på gården hans, som man ser en liten flik av på nest nederste bilde. En opplevelse som lønner seg.

    Den gamle butikken har han også restaurert. Det er nå et foto- og kunsatelier:

    AGYc4jWDSJqnxr8tDf4F9Q.jpg


    En flott tur!

    Mvh
     
    Sist redigert:
    M

    MusicBear

    Gjest
    Fantastiske bilder - fantastisk opplevelse å bli med på og sanse din egen drømmetur. Som å høre et godt musikkstykke sammen med noen man ikke kjenner men kjenner (på) det samme som.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn