Hehe, takker.Høres ut som mitt første møte med gastrokirurgi var mer "romantisk".
God bedring, tkr.
mvh
Overhode ikke tkr, men hva i all verden skjedde med deg!?Takker.Flott at du er på bena igjen tkr. Jeg har vært en tur innom tilsvarende avdeling på ett annet sykehus. Og må si at jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av opplevelsen![]()
Kanskje litt på grensen av det HFS tåler av innlegg, men for meg gjorde det veldig godt å få skrevet det av sjelen.
mvh
Ja, du kan så si......Overhode ikke tkr, men hva i all verden skjedde med deg!?Takker.Flott at du er på bena igjen tkr. Jeg har vært en tur innom tilsvarende avdeling på ett annet sykehus. Og må si at jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av opplevelsen![]()
Kanskje litt på grensen av det HFS tåler av innlegg, men for meg gjorde det veldig godt å få skrevet det av sjelen.
mvh
Det hele høres jo ut som et veritabelt blodbad
Som HCS strammer jeg meg opp hver dag for å slippe innleggelse eller nakkeskudd.
Derav gis det ikke uttrykk for vondter i utrengsmål, men man går lydig sine selvpålagte turer.
Vondt eller ikke innen rimelighetens grenser for min kropp.
Hehe, tok for med det om betongsekker for å unngå misforståelser. Man kjenner da sitt publikum!Det var godt du nevnte det om betongsekker. Når jeg leste følgende med min litt for sexualiserte (mangel på) hjerne: «når en blir eldre, og ting som kunne gjøres uten problemer før, får plutselig heftige og uante konsekvenser», tenkte jeg jo mitt
Det finnes da ikke kvelder det ikke er riktig å åpne en flaske rødvin! Skjerp deg!
Du må være syk. Skygg unna Gastrokirurgisk Avdeling, så skulle alt gå bra likevel. Alternativt, drikk mer rødvin og hør mer musikk.Tror jeg er kurert for min dragning mot haifai og rødvin. Registrerer bare babybilder; Nerdrum og Madammen. Jaja, bra greier begge deler![]()
Andre modne og reflekterte herrer (altså ikke meg) vil si at enkelte ting kan man faktisk lese seg tilSkal ikke dra dette videre, men kan opplyse at det å lempe betongsekker i større antall nå er tabu i tkr Towers.
-Antyder du at man skal lære av andres erfaringer?Andre modne og reflekterte herrer (altså ikke meg) vil si at enkelte ting kan man faktisk lese seg tilSkal ikke dra dette videre, men kan opplyse at det å lempe betongsekker i større antall nå er tabu i tkr Towers.
Håper formen er enda litt bedre enn forventes kan![]()
Den filmen fikk meg til å bli motstander av dødsstraff, noe jeg er til denne dag. Meget god film.Du må være syk. Skygg unna Gastrokirurgisk Avdeling, så skulle alt gå bra likevel. Alternativt, drikk mer rødvin og hør mer musikk.Tror jeg er kurert for min dragning mot haifai og rødvin. Registrerer bare babybilder; Nerdrum og Madammen. Jaja, bra greier begge deler![]()
Her går denne:
Vis vedlegget 582677
mvh
Fin film. Dessuten spiller Susan Sarandon i den. Et definitivt pluss.Den filmen fikk meg til å bli motstander av dødsstraff, noe jeg er til denne dag. Meget god film.Du må være syk. Skygg unna Gastrokirurgisk Avdeling, så skulle alt gå bra likevel. Alternativt, drikk mer rødvin og hør mer musikk.Tror jeg er kurert for min dragning mot haifai og rødvin. Registrerer bare babybilder; Nerdrum og Madammen. Jaja, bra greier begge deler![]()
Her går denne:
Vis vedlegget 582677
mvh
Du har PM.Så bra at du er overført fra gastro til hifiasylet. Du må gi en lyd når du får lov å gå ut og lufte deg eller kan motta visitt. Er litt sultefôret på hifi og musikkprat.
Riktig god helg
Mvh Atle
Bare hyggelig, og takk for lesetips! Måtte google Peter May, har aldri hørt om ham. Trilogien vil bli bestilt.Madammen står og smiler blygt i inngangsdøren til det en steinhuset ser jeg.
Jeg antar den avskiltede vetereinæren som kan viske så mange slags dyrespråk har lest triologien til Peter May som begynner med Svarthuset?
Så ville jeg heller snu din undring over å se så få mennesker på din vei, sølle 20 mann, til dæven så fett at vi fikke hele dette flotte turterrenget for oss selv.
Men se det blir det jo ikke omsetning og samvær av.
Vi tar ikke dette med lat ungdom, og satte overarbeide førtisser med i ligningen. Litt kanskje?
Nå har jeg vandret over 180 km i forbindelse med ufrivillig isolasjon og permisjon, og aldersfordelingen på turgåerne er krystallklar.
Ikke en kjeft her i huset under 20 år som vil være med på tur.
Mye kjekkere å sitte inne å game må vite med gardinene trukket for, mens solen brøler på utsiden.
Selv får jeg jo nesten apoplektisk anfall når jeg må sitte inne og jobbe på slike dager.
Takk for turen tkr - nydelige omgivelser.
Ble sågar litt whisky tørst![]()
Videotipset burde du sjekke ut. Stjernespekket er bare forbokstaven! Nevner i fleng: Emmylou Harris, Iris DeMent, Mary Black, John Martyn, Katy Matthea, søstrene McGarrigle, Jerry Douglas, Guy Clark, and on and on......Ahhh...da skulle sommeren være reddet. Peter May - Svarthuset tok meg med storm. Mannen er helt utrolig på å beskrive natur, stemninger, miljø og mellom menneskelige relasjoner. Sjelden har jeg hatt så lyst til å reise etter å ha lest den boka. Om du liker det du kommer til å lese, så har jeg en forfatter til på lur som Peter May er fan av. For ikke å snakke om en knallspennende krim til med PM. Svarthuset og de 2 andre bøkene i trilogien er mer en slektskrønike og beskrivelse av oppvekst ispedd et drap.
Og nei, det er ikke oss det noe galt med hva turer i skog og mark angår.
Jeg er vokst opp i skauen på Sørlandet som reserve Sioux/Apache indianer
Nå har jeg endelig vendt tilbake.
Skal se på videotipset ditt en annen dag.