Jada. Litt «uslepen» lyd, men helt grei.Pent! Funker også pickupen som den skal?
Betalbare billetter til Springsteen? Vi får vente og se.At gamle helter er blitt for gamle er vel ofte rett, men Springsteen forblir (foreløpig) et hederlig unntak. Å bo i området og ikke stille på Springsteen til våren handler nok ikke om at det er artisten som har blitt for gammel…… En ærlig sak det, men det med billetter kan du ikke skjule deg bak. Det kommer nok etter hvert et ras av billetter på Finn til pålydende pris
Jeg vedder en flaske Ripasso på at det kommer mange billetter på Finn for samme pris de ble solgt for Hvorvidt det er betalbare priser er en annen sakBetalbare billetter til Springsteen? Vi får vente og se.
Mvh
Ja, det var en kjekk kveld. Håper at det blir flere Laugsmøter fremigjennom. God bedring!Håper og regner med at dere koste dere.
Er jo et meget habilt oppsett, og skulle gjerne vært med - men når den ene armen bare henger og dingler og er vond......
mvh
Proffen
Sant nok, bare det spilles høyt nok.Rock skal vondt fordrive!
Trenger ikke merSurfet litt på Youtube i kveld....Ikke verdens beste lydkvalitet ove bittesmå laptop-høyttalere. Men hvis talentene og musikken bare er store nok, blir det bra likevel:
John Lee Hooker, Etta James, Carlos Santana, Paul Butterfield, Buddy Miles m. fl. live. Hva mer kan man si!
Mvh
Carlos Santana var tidlig ute og reklamerte for Freia Kvikklunsj med sin gitar ser jegSurfet litt på Youtube i kveld....Ikke verdens beste lydkvalitet ove bittesmå laptop-høyttalere. Men hvis talentene og musikken bare er store nok, blir det bra likevel:
John Lee Hooker, Etta James, Carlos Santana, Paul Butterfield, Buddy Miles m. fl. live. Hva mer kan man si!
Mvh
Out on tour,Carlos Santana var tidlig ute og reklamerte for Freia Kvikklunsj med din gitar ser jeg
Hva i all verden er linken her?
Fine ord.Sånn ca. en gang i måneden ruller Nils inn på tunet. Det vanker ikke røkelse og myrra, men slikt som dette:
Vis vedlegget 1008507
Et slags gull.
Dette er avfall. Brukt en gang under et eller annet tungt oppå en trailer, deretter går det rett i avfallscontaineren. En synd og en skam, IMO. Fin fyringsved, det der! En runde med motorsagen, og så i vedhuset.
Nils:
Vis vedlegget 1008509
En mann av mange talenter. Trailersjåfør, fhv. kokk, hundemassør og veterinærassistent. God og hjelpsom venn. Vedleverandør.
Nils er også renraset tater, eller splint, som de heter på disse kanter. Kan føre slekten sin tilbake til en reisende som innvandret fra Danmark rundt 1750. Taterne reiste rundt her på Vestlandet også, men reisene foregikk ofte med båt.
Vis vedlegget 1008512
Nils ble solgt som toåring til en familie i Nordhordland. "Eg e kjøpt og betalt", som han pleier å si. Den biologiske moren kom på besøk en gang i året for å se til ham og få betalt avdrag på poden. Når det er sagt, sier han selv at han hadde en fin oppvekst der han havnet.
Han fant ut at han hadde en hel biologisk søskenflokk som han ikke visste om da han var nesten femti. Moren lever fremdeles, men han har, forståelig nok, ikke noen kontakt med henne....... Med en slik bakgrunn er det kanskje ikke så rart at han endte opp i langtransportbransjen. En slags "reisende" det også.
Mvh
Takker.Det er visst slutt på at pakkene dine ikke passer i postkassen Grattis!
Attaboy. Flying Norwegians er bra musikk og bra lyd!Flying Norwegians funket fint på Transfiguration.
På coveret står det at denne er innspilt (om jeg husker rett) i Arne Bendiksen studio østpå et sted .
Det var imidlertid lyden på lpen som fikk meg til å lure på hva slags innspilling dette var. Jeg har den selv, men den ble spilt og lagret "for framtidig bruk".
Tror framtiden er nær, og vinyl må taes på alvor .
Hmmmm......Påske nøtt : Flying Norwegians : New Day som du også har, på baksiden får en felles bekjente...
Se det, ja. Fine bilder!Ser man det, nå kjente jeg meg igjen. Dette var trakter som vår felles bekjent Karmana, tok meg med ut til under voldgjesting av caftein sommeren 2020.
Vis vedlegget 1015786
Samme Collin Archer lå i opplag der da også.
Vi var også ute og kikket på havet ved los minnesmerket.
Vis vedlegget 1015788
Blåste etter hvert relativt friskt gjorde det også, men det sto juli på kalenderen.
Så da er det stuttbukser og allværsjakke som gjelder.
Vis vedlegget 1015789
Innertier!Mye fint i Sverige. Ivø, er det samme som Ifö?
Jeg har svenske venner som kunne fortelle meg hvorfor ene dassen vår heter Ifö, der det var gruver med mineraler for porselensfabrikker, og de andre Gustafsberg. Industrihistorie er tett knyttet til geologi, så for noen av oss vil det aldri mangle ferieunderholdning.