|
Takk. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til dyreeiere du må tenke mer på dyret enn på deg selv. Ikke like lett å omsette de ordene når det treffer deg selv.....Trist å høre! Leit om en er aldri så rutinert veterinær.
Du har min dypeste forståelse og medfølelse tkr.Nekrolog over en liten sort katt:
Vis vedlegget 1110819
Min tråd, så jeg kan skrive om det jeg vil innenfor rimelighetens grenser.
I dag ble vi katteløse for første gang på 16 år. Emely har trukket seg mer og mer tilbake de to siste månedene. Til slutt oppholdt hun seg nesten utelukkende under vasken på toalettet. Hun lot seg ikke håndtere, hun hadde så store smerter i ryggen at hun hogg etter meg hvis jeg forsøkte å klappe henne på ryggen. Hodet var ok, klø henne bak ørene også. Men ikke lengre bak enn det.......
En stund responderte hun på smertestillende, men i de siste ukene var det tydelig at hun ikke ble lindret skikkelig. De siste par dagene hadde hun problemer med å gå, og det var tydelig smertefullt for henne å gå på do. I morges hadde hun tisset ved siden av kattedoen. Hun greide sannsynligvis ikke å krabbe oppi lenger. Vi kunne ikke la det fortsette slik, og veterinæren og palliativsykepleieren fant ut at nå var nok nok.
Vi gjorde jobben hjemme. Vi kunne ikke overlate slikt til andre. Fy faen, det var hardt.....
Mvh
Takker.Det var trist å høre. Det blir rart i tkr Towers uten Emely. Føler med dere.
Hehe, nei. Spiller heller god musikk:
Steven er helt klart undervurdert. Her ser vi ham backe Tom Jones på orgel sammen med kompisene i CSN&Y.Etter å ha sveipet innom Stan Rogers og Warren Zevon:
Tror at jeg har hatt den plata siden 1974.......
En undervurdert gitarist og vokalist, bare hør på denne!
Mvh
Overens stemmer med svaret våres dyrlegen gav oss.Høres ut som et epileptiformt anfall. Kan være epilepsi, kan være et engangstilfelle.
Mvh
Det kan finnes mange grunner til epileptiforme anfall. Underliggende sykdommer, sirkulasjonssvikt, forgiftninger, osv. Det er derfor de kalles epileptiforme. Epilepsi er diagnosen når man har utelukket alt annet.Fra en lekmann i dyrlegens tråd, kan ikke forgiftning gi lignende symptomer? Bading i guffent vann f.eks.
Hilsen bekymret puddeleier
Atle
Blir hjemme deler av påsken i hvert fall. Sender deg en PM.Ok, skjønner. Skal påsken tilbringes hjemme Tønnes? Gode muligheter til litt sosialt samvær vettu!
Atle
Vi fikk spørsmålet ang om han ev fått i sig noe skadelig? prøver og følge med på turene men en Cocker er rene støvsugernFra en lekmann i dyrlegens tråd, kan ikke forgiftning gi lignende symptomer? Bading i guffent vann f.eks.
Hilsen bekymret puddeleier
Atle