- Ble medlem
- 03.12.2012
- Antall liker
- 199
Trenger ikke være enig imed Kortvarig sin ideologi for å at i denne tråden er det ikke han som står for dårlig ordbruk.Jeg er åbenbart en idiot fordi først fordi du tror jeg er selvlært , derefter er jeg også en idiot fordi jeg sandsynligvis har mere uddannelse end dig. Ja ok det er ikke nemt.Jeg er ikke selvlært jeg er elektroniktekniker uddannet i 5 et halvt år først som elektronikmekaniker derefter videreuddannet som elektroniktekniker, dertil kan ligges utallige timers selvstudium af de emner vi her behandler.
Og hvis du havde søgt efter eller set nogle af de mere tekniske indlæg jeg har skrevet , så ville du ikke et sekund have været i tvivl om dette.
Hahahaha! You're the man! Jeg orker virkelig ikke diskutere for mye med deg. Klarer ikke ta deg seriøst og du trenger virkelig en menighet om du forventer respekt.
Jeg husker fortsatt det første svaret du ga meg i en annen tråd jeg startet på dette forumet, der du ga meg kjeft for at jeg våget å stille et spørsmål du ikke kunne besvare. Du lovte i samme tråd å melde deg ut etter at høvdingen ryddet tråden for ditt vrøvl. Vis deg som en mann og stå for dine løfter!![]()
Og jeg plejer altid at svarer beredvilligt på spørgsmål hvis jeg kan , og hvis jeg ikke kan, så siger jeg ganske simpelthen bare det.
Så jeg er rimelig sikker på at i den konversation du beskriver, der har garanteret været en del af dit trademark med i samtalen, det at pisse på og foragte folk du ikke er enig med , og det gør du konsekvent uden mod-augmenter, du fortæller bare man er en idiot.
Er det sket skal jeg bestemt ikke udelukke at jeg har reageret som du beskriver.
Selv om han også kan si ting anderledes endel ganger.
Men det kan vi sikkert alle sammen.