motoren
Æresmedlem
Ikke hold meg på pinebenken lenger BILDER
mvh
mvh
Takk for det @motoren Det er en Clearaudio Jubilee MM. Av MM under Maestro, så var visst denne sweet spot'n i følge Alan. Ikke fått teste så mye enda, men det jeg har fått hørt så langt lyder meget braFantastisk Gratulerer så mye med flott snurre.
Hvilken pu er det ?
mvh
Takk for det, AtleGratulerer! Lekker spiller!
Takk takk! Jeg er godt fornøydVakkert,gratulerer
Det skal jeg legge meg på minnet. Får støvdeksel og platevekt neste uke. Mulig platevekten også vil motvirke slikt?Jeg bruker en hvit platematte på min spiller(Acryl) som er festet med dobbel sidig tape da platetallerkenen er for glatt, når en skal fjerne støv stopper platen men det skjer ikke nå lenger Pent blir det også synes jeg
Tenke bare å gi deg et tips hvis du får samme problemet.
mvh
Vis vedlegget 700874
Ja, jeg tror jeg får et aldri så lite problem der...Flott spiller! Rent estetisk bør du nok kun spille hvite LP’er
Busted... Tusen takk for det. Ventet en stund, men det var helt klart verdt detLekkert! Gratulerer! Mistenker at du har fremsnakket den nye til Skambankt for det du visste vinylen var hvit
Neida. Korrekturlakk retter alle feilJa, jeg tror jeg får et aldri så lite problem der...
Du er i siget på å handle om dagen, å kjekt å ha litt grenser for det er jo en hobby dette her.Hadde det ikke vært for at konto er rimelig slunken for tiden, så skulle jeg vurdert en slik på tilbudet som går nå... Ja, vet Mastercard eksisterer, men er ikke spesielt lysten på å bruke det til å kjøpe sånt
Vis vedlegget 701347
Nja, det er greit å ha en grense å forholde seg til også syns jeg. Tilbudet er forsåvidt bra, men det er ikke sikkkert det blir så mye billigere om man kjøper med Mastercard. Jeg klarer å vente en mnd eller to selv om jeg skulle gå glipp av tilbudetDu er i siget på å handle om dagen, å kjekt å ha litt grenser for det er jo en hobby dette her.
Musical Fidelety lager mye bra å prisene er helt innafor med tanke på kvaliteten på produktene.
Jeg har snille barn som tar hensyn til pappas anlegg, men de er tross alt barn, så de må jo få leke seg også Og det går for det aller meste helt fint.Lekker spiller det det, skjønner godt du får hjerte i halsen
Det er jo støv på snurraDe er pene disse Clearaudio spillerene
Vis vedlegget 701546
Og pickup'en i panzerholz er prikken over i'en
Vis vedlegget 701549
Må si jeg kommer til å føle meg litt tryggere når støvdekselet ankommer. Nå flyr det sprettballer, papirfly å diverse rundt her om dagene, og pappa har hjertet i halsen ved enkelte anledninger
Ja, jeg venter fortsatt på støvdekselet...Det er jo støv på snurra
mvh
Hæ, trodde det var det Mastercard var til jegHadde det ikke vært for at konto er rimelig slunken for tiden, så skulle jeg vurdert en slik på tilbudet som går nå... Ja, vet Mastercard eksisterer, men er ikke spesielt lysten på å bruke det til å kjøpe sånt
Vis vedlegget 701347
Jeg hadde ikke klart å vente bare å kjøre på, det er jo bare pengerHæ, trodde det var det Mastercard var til jeg
Lever bare en gang og Mastercard er din vennJeg hadde ikke klart å vente bare å kjøre på, det er jo bare penger
mvh
Samme her, men jeg er heldig å mitt står i peisestua. Der leker ikke barna, men de ser film å spiller PS4Jeg har snille barn som tar hensyn til pappas anlegg, men de er tross alt barn, så de må jo få leke seg også Og det går for det aller meste helt fint.
Der står hjemmekinoen hos oss, og der ser barna (og vi voksne) film, spiller PS4 osv her i huset ogsåSamme her, men jeg er heldig å mitt står i peisestua. Der leker ikke barna, men de ser film å spiller PS4
I stua her hjemme er det Sonos surround som brukes til tv. Begge gutta har både Sterio, tv og ps4 på romma sine. Å de er begge inntressert i musikk, så tror jeg har klart å sikkre videre rekruttering på hifi hobbyenDer står hjemmekinoen hos oss, og der ser barna (og vi voksne) film, spiller PS4 osv her i huset også
De er vinklet litt mer innover enn det ser ut til på bildet, det sammen med RoomPerfect, gjør at jeg ikke opplever store problemer med det.13 dager uten nett er ganske drøyt med den garantien de gir.
Men du har i alle fall fått analog lyd opp å gå, ser bra ut
Ser venstre høyttaler står tett på vegg og vindu, hvordan påvirker dette refleksjoner
Det er vel fortsatt et lite work in progress men sånn som det står pr i dag så har jeg delt på 200 hz. Jeg har ikke kjørt ny RoomPerfect måling etter oppkobling av sub nr 2, jeg vet heller ikke om dette har så mye å si, men hadde håpet å få til å kjøre et sveip eller to om ikke så veldig lang tid bare for å være "på den sikre siden"Det er vel fordelen med RoomPerfect, at man kan komme unna med plasseringer man ikke kan uten.
Hvordan delefrekvens har du landet på etter at du integrerte med 2 x sub?
Hei Tjomster,Det er vel fortsatt et lite work in progress men sånn som det står pr i dag så har jeg delt på 200 hz. Jeg har ikke kjørt ny RoomPerfect måling etter oppkobling av sub nr 2, jeg vet heller ikke om dette har så mye å si, men hadde håpet å få til å kjøre et sveip eller to om ikke så veldig lang tid bare for å være "på den sikre siden"
Takk for det, metallirus Ja, det blir spennende å høre hvor stor (eller liten) forskjellen blir etter en ny runde med RoomPerfect. Jeg har ikke fått tatt denne da vi har vært uten internett i 14 dager (tilbake igjen i dag!!!), så skal se om jeg får tatt denne nå i løpet av de nærmeste dagene. Oppdaterer evt funn i trådenHei Tjomster,
Jeg skal ikke påberope meg teknisk know-how knytta til hvordan romkorreksjonen fungerer, men vil nesten anta at en ny runde med mikrofon vil være ganske lett å høre endringer på. Tror bassene vil bli bedre integrert i lydbildet, eller sagt på en annen måte, at du får skikkelig stereobass.
Forøvrig flott anlegg du har, og godt å se at Lyngdorfklubben blir større her inne!