motoren
Æresmedlem
Se det ja ble bra det mister
mvh
mvh
Takk for det @motoren Ikke så lett å se på et mørkt bilde, men det ble faktisk ganske bra. Slipper å sitte med hjertet i halsen når prinsessa har besøk nå Ikke så bekymret for mine egne barn, andres barn derimot, det er en helt annen historie...Se det ja ble bra det mister
mvh
Halve vitsen med en sånn type benk er jo å kunne gjemme kablene på baksiden.Definitivt penere i og på benken enn under
Ja, jeg har fått litt pes fra fruen på dette også. Nå skal det, til mitt forsvar, sies at det har sett bedre ut der. Har vært uten internett i 14 dager, og hadde besøk av tekniker i går. Han klipte opp diverse strips osv som jeg hadde brukt å rydde litt med, så jeg får vel bare koste på meg et kvarter eller to å forsøke å rydde litt igjenDefinitivt penere i og på benken enn under
I knoooooow Meget pent oppsett @RoDa
Ja, en av mine favoritter fra ungdommen den skiva der.Bra skive på flott spiller
Jeg har en del av de selv også, men denne er den beste i mine øyne. Her regjerer diverse polare lavtrykk i helgen, så det blir innetid å litt sort gull tror jeg. Håper været er bedre på sørlandet (eller er det vestlandet kanskje)Bra album har hatt min periode med DL i ungdommen og tror faktisk jeg har et par album på hylla
Nyt helgen
mvh
Ja, også så mye variert og forskjelligDet er en finfin hobby dette her!
Og det finnes uhorvelige mengder med ukjent musikk der ute som bare venter på å bli oppdagetJa, også så mye variert og forskjellig
Neste gang du får pes fra fruen skal du se tenksom ut. Om kvelden later du som du ikke får sove. Snakk mindre, vær litt fraværende. Etter en stund forteller du at du har bestemt deg for å gi opp hifi som hobby med hensyn til henne. Ikke bare henne, selvsagt, men også deg selv. Det blir for mye stillesitting hjemme med denne hobbyen. Nei, du vurderer å gi deg selv noen utfordringer, kanskje reise litt mer også. Du tenker på å begynne med paragliding, fjellklatring, dykking, rafting, surfing eller noe lignende. Du skal også gå - nei, fly - oftere ut på byen for å lære deg selv og andre mennesker bedre å kjenne. Utvide din horisont, lissom.Ja, jeg har fått litt pes fra fruen på dette også.
Nå er det vel ikke mer enn et år siden jeg klarte å overtale henne til å bytte ut lydplanken med et dedikert stereoanlegg, du syns ikke det er litt tidlig å snakke om å gi opp? De andre betraktningene derimot, de kan jeg være enige iNeste gang du får pes fra fruen skal du se tenksom ut. Om kvelden later du som du ikke får sove. Snakk mindre, vær litt fraværende. Etter en stund forteller du at du har bestemt deg for å gi opp hifi som hobby med hensyn til henne. Ikke bare henne, selvsagt, men også deg selv. Det blir for mye stillesitting hjemme med denne hobbyen. Nei, du vurderer å gi deg selv noen utfordringer, kanskje reise litt mer også. Du tenker på å begynne med paragliding, fjellklatring, dykking, rafting, surfing eller noe lignende. Du skal også gå - nei, fly - oftere ut på byen for å lære deg selv og andre mennesker bedre å kjenne. Utvide din horisont, lissom.
En moderne korsfarer! En guru! Vår ledestjerneDu har hatt et veldig viktig oppdrag - å bli kvitt lydplanken - og du klarte det!
På andre steder har man lest mange innlegg hvor mannen har kvittet seg med forsterker og høytalere og skaffet seg lydplanke - og er superfornøyd!
Du er et forbilde
Her svinger det fort ser jegEn moderne korsfarer! En guru! Vår ledestjerne
Vel og bra, men spiller du dine kort riktig nå, så kan det bli enda større høyttalere og en generell oppgradering av anlegget også.Nå er det vel ikke mer enn et år siden jeg klarte å overtale henne til å bytte ut lydplanken med et dedikert stereoanlegg, du syns ikke det er litt tidlig å snakke om å gi opp? De andre betraktningene derimot, de kan jeg være enige i
Takk for det, FosseGratulerer @thetjomster , dette ser skikkelig flott ut. Jeg må si jeg likte fargen ekstra godt. Sobert!
Takk for hyggelig tilbakemelding MakkinTosken, men det er jo bra at det er noen som tør å trekke strikken litt langt og tenke stort også. Forumet hadde ikke blitt like spennende med bare stue-/konevennlig haifai. Det er bra med litt av begge delerDet er jo slik hifi egentlig skal integreres i et hjem. Det er flere av oss som kanskje har tatt litt av, hyggelig da å se et noe mer stuevennlig og smakfullt.
På en annen side så er jeg glad jeg har hatt anlegget å høre på det siste året! Har tilbrakt mer tid der enn ellers og kjøpt flere plater en det jeg strengt tatt har hatt behov for Har spart penger på andre ting da! Det er vel over et halvt år siden jeg tok en øl på en barKanskje blir det da også normale tilstander på gjemmekontoret, for jeg er usikker på om lommeboka klarer et år til i denne takten her...
Ha en fin dag alle sammen!
Ja, det hadde nok vært stusslig å sittet i stua å hørt på VH-1 på lydplanken et helt år, så jeg er glad jeg har anlegget. Når det kommer til øl på bar, så er det nok flere år siden sist til meg Er ingen øl-hund dessverre, men en god rom&cola sier jeg sjelden nei til!På en annen side så er jeg glad jeg har hatt anlegget å høre på det siste året! Har tilbrakt mer tid der enn ellers og kjøpt flere plater en det jeg strengt tatt har hatt behov for Har spart penger på andre ting da! Det er vel over et halvt år siden jeg tok en øl på en bar
Hadde jeg bare kunnet sagt det samme Er ute hver helg stort settJa, det hadde nok vært stusslig å sittet i stua å hørt på VH-1 på lydplanken et helt år, så jeg er glad jeg har anlegget. Når det kommer til øl på bar, så er det nok flere år siden sist til meg Er ingen øl-hund dessverre, men en god rom&cola sier jeg sjelden nei til!
En mann som vet å kose segHadde jeg bare kunnet sagt det samme Er ute hver helg stort sett
mvh
Ikke tull engang liker meg svært godt på min faste pubEn mann som vet å kose seg
Har fått beskjed om mulig besøk til svigermor i løpet av sommeren, om den lokale pub'en din serverer rom&cola skal du ikke se bort i fra at jeg tar meg en turIkke tull engang liker meg svært godt på min faste pub
mvh
Det har vært til tider strengt i bartebyen også, men ikke i nærheten av det dere har hatt i Oslo... Får håpe det snart er over.Heldig du som ikke bor i Oslo @motoren Har måttet gå oftere på polet da!