HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Det er innafor... Da blir det toKommer fra… er kanskje mer riktig?
Det er innafor... Da blir det toKommer fra… er kanskje mer riktig?
De vant to priser med denne riggen.Trinnov+Mcintosh=sant!
Hva skjer? Mcintosh samarbeider offisielt med Trinnov på en utstilling! Kan drømmen min oppfylles? Trinnov med McIntosh estetikk i horisonten?
Vis vedlegget 855146
McIntosh Powers Unique Home Theater at CEDIA EXPO 2022
Nineteen McIntosh amplifiers are powering an immersive 11.12.6 home theater system in booth 26097.www.mcintoshlabs.com
Driftig, støl og stiv...Flott krok/gang! Driftig kar du!
Nei!Har en del bokser som bare er en samling av studiodiskografien. Hva tenker vinylistene? Er det lov å ta disse platene ut av boksen og sette i hylla?
Faen!
Den kan du sette i boden...ikke en gang Stingboksen?
Hva mener du med nedovermunnen @jorwed_ ?Har en del bokser som bare er en samling av studiodiskografien. Hva tenker vinylistene? Er det lov å ta disse platene ut av boksen og sette i hylla?
Kommer i morgen om du gir meg din velsignelse i opprydning. Er noen bokser jeg absolutt ikke splitter selvfølgelig.Jeg synes bokser ser fint ut, men forstår at det ikke alltid passer å ha alle utstilt. I den forbindelse vil jeg bare nevne at du har for lite bokser og plater og oppfordrer deg til å kjøpe mer. Just saying.....
Er 938 operativ?Du er bare såååå velkommen Er der i hele dag også om det passer bedre
Du spurte din kølle !Driter i hva dere sier, duster! ABBA, Sting, Roxy og Kate Bush går ut av boksene og inn i hylla. Ingenting spesielt med dem og ikke noe som krever separatutstilling. Boksene lagres.
Ta med lesebrillene jeg da.Så godt som. PU er montert. Skal bare justere stifttrykk osv
Vi kan nerde litt sammen?
Det var jeg klar over, derfor hylle 2, som utrolig nok matchet i farge.Det er jo et problem med det hylle systemet du har kjøpt nå, mange av bokser passer ikke i hyllene
Vel, du har ditt åk.Hadde slitt hvis jeg skulle tatt for meg den Abba boksen. Til og med sting er bedre
Ja, men fikk galt svar!Du spurte din kølle !
Du mener seriemorderbriller?Ta med lesebrillene jeg da.
Shit pomm fritt! Plutselig strømbrudd her også. Alle låsene gått i stå. Her slipper bebrillede ikke inn…Du mener seriemorderbriller?
"The makkin silicon chip indside his head gets switched to overload and nobody's gonna leave Jorwed today, his gone make them not come home"
Fra sleegeren l don't like Tosketorsdag
Nope, har egne lesebriller. Dahmerbrillene sparer jeg til besøk fra deg.Du mener seriemorderbriller?
Nå spellærn gitt! Jævli gode pressinger var de også!
Si hva man vil om musikken, platene var presset til perfeksjon!Av de siste to bildene forestiller jeg meg å være på en vernissasje, så da får jeg heller tåle litt taffelmusikk fra Sverige