MakkinTosken
Who, me?
Fy! Vaske munnen! La Tosken ha sine avvik!Etter mamamiahælvete kan du ev restituere med denne :
mvh
KJ
Fy! Vaske munnen! La Tosken ha sine avvik!Etter mamamiahælvete kan du ev restituere med denne :
mvh
KJ
Spiller ikke ABBA affal. Kommer nok lenger med Waits.…….ja, hva gjør man ikke for at kona skal bli blank i blikket og hinte mot soverommet
For å få action i bingen?!
For å slippe tenker nå jeg!For å få action i bingen?!
Det er vel D’angelo du hører på nå vel…?
Hvorfor står den ikke hjemme hos deg?
Fordi jeg er en satans spec nerd.Hvorfor står den ikke hjemme hos deg?
Hva er forskjellen og pros et cons?...fire plater igjen å vaske. På tide med en UL vasker?
Eneste con er prisHva er forskjellen og pros et cons?
Har du ikke funnet en vasker som er eksklusiv nok ?Eneste con er pris
Er det noen som koster mer enn en utsøkt pu?Eneste con er pris
Vet ikke hvorfor jeg utsetter det jeg, men Okki Nokkien fungerer greit så...nei, vet ikke jeg?Er det noen som koster mer enn en utsøkt pu?
Spørsmålet er ikke om, men hvilken som er best. Hva sier «vitenskapen»?Vet ikke hvorfor jeg utsetter det jeg, men Okki Nokkien fungerer greit så...nei, vet ikke jeg?
Vel, vår venn Fremer sier både og, ikke enten ellerSpørsmålet er ikke om, men hvilken som er best. Hva sier «vitenskapen»?
...eller riktig farge på UV (UnderVanns) meterne?Har du ikke funnet en vasker som er eksklusiv nok ?
Synes det virker som om en del av disse vaskerne kommer fra foretak som lukter litt skrotnisse. For 40-50k (mer?) må det ligge litt dokumentasjon bak, eller?Vel, vår venn Fremer sier både og, ikke enten eller
Næh, effekten av UL er veldokumentert og jeg ser jo at platene blir rene. Degritter er vel eneste kandidat, med mange tilfredse brukere.Synes det virker som om en del av disse vaskerne kommer fra foretak som lukter litt skrotnisse. For 40-50k (mer?) må det ligge litt dokumentasjon bak, eller?
Selv min hjemmemekk variant vasker riktig så bra.Næh, effekten av UL er veldokumentert og jeg ser jo at platene blir rene. Degritter er vel eneste kandidat, med mange tilfredse brukere.
Ja, jeg vet, men Okkien gjør platene skinnende rene og lukten under prosessen gir god stemning. Raskere enn UL er den også, men mer arbeid seff.Selv min hjemmemekk variant vasker riktig så bra.
Hvis en kjøper en del brukte plater så er det verdt å legge ut noen kroner på imo.
Du kan da beholde Okkien og bruke den til pre-vasking. Husk at too much of a good thing is wonderfulJa, jeg vet, men Okkien gjør platene skinnende rene og lukten under prosessen gir god stemning. Raskere enn UL er den også, men mer arbeid seff.
Kommer nok en til slutt uansett, men som sagt, sitter av en eller annen grunn langt inne.
Nei, gidder selvfølgelig ikke selge den for noe få skarve og kanskje noen plater hadde hatt godt av dobbel runde.Du kan da beholde Okkien og bruke den til pre-vasking. Husk at too much of a good thing is wonderful
Du skulle bare vist hvor lettvint og greit det er å vaske plater med Degritter MakkinTosken.Ja, jeg vet, men Okkien gjør platene skinnende rene og lukten under prosessen gir god stemning. Raskere enn UL er den også, men mer arbeid seff.
Kommer nok en til slutt uansett, men som sagt, sitter av en eller annen grunn langt inne.