MakkinTosken
Who, me?
Valgets kvaler
Slik
eller slik
Slik
eller slik
Ja, begge får plass. Den nederste er en litt høyere versjon av den som skal stå i front med ampeneJa men det er jo også mer plasskrevende men regner med du har nok av plass
mvh
Dette ser virkelig vakkert utJa, begge får plass. Den nederste er en litt høyere versjon av den som skal stå i front med ampene
Vis vedlegget 864642
Har selvfølgelig testet. Men vurderer å lage den like høy som den første. Blir jo ikke gratis, så greit å gjøre den litt fremtidsrettet. Kan komme flere bokser...eller ryggen tar kvelden.Visuelt den nederste, men jeg er usikker på om du er sprek nok til å bøye deg så dypt.
Slår eit slag for å vere framtidsretta! Flott vert det i alle fall.Har selvfølgelig testet. Men vurderer å lage den like høy som den første. Blir jo ikke gratis, så greit å gjøre den litt fremtidsrettet. Kan komme flere bokser...eller ryggen tar kvelden.
Nederste
Det er jo en mulighetEg likar betre eit høgare stereomøbel slik at når ein skal skifte plater og slikt så er det i arbeidshøgde.
Ulempen med en stor flate og stort byggverk er åpenbart vibrasjoner. Hva sier «vitenskapen» om det…?
Går du med klær i ditt eget hjem?Det er ikke ofte jeg legger ut målinger på hfs. Men racket mitt har en høyde på 76 cm. Og det gir en passende arbeidshøyde for platespilleren min.
Og siden det ellers er så fint i bula di, så vilke det vært for galt om du blottla rørleggersprekken hver gang du satt på en plate
Jeg vet ihvertfall hva Tosken sier om det....Ulempen med en stor flate og byggverk er åpenbart vibrasjoner. Hva sier «vitenskapen» om det…?
Nå er samtlige hyller ventilert og jeg kjenner produktene. Hyllene blir dessuten flyttbareSynes siste ble fint, men er skeptisk til lite luft rundt komponentene
Hva med topp-plate med mulighet for å felle ned i en kasse i midten for vinyl? Pent mellom spillerene. Trenger ikke være dyp. Og lager du en blendingsplate kan du kaste vekk kassen når den 3 spilleren kommer
Pøh! Han var min først!Nei det der kan umulig bli noe bra Tosken! Vær så snill å dra til Ikea så kan jeg ha insel for meg selv
NEVVA!!Hva med topp-plate med mulighet for å felle ned i en kasse i midten for vinyl? Pent mellom spillerene. Trenger ikke være dyp. Og lager du en blendingsplate kan du kaste vekk kassen når den 3 spilleren kommer
MC Mc
Blir bare et rack i den høyden. Det andre racket skal under lerret mellom og ht.Ellers er jeg skråsikker på at det blir finest med to slike rack i samme høyde, så får man heller bøye ryggen en smule når man bytter plate. Evt. anskaff noen buksesæler hvis det blir slitsomt å se på slike aktiviteter for fintfølende gjester.
Den nederste er mest estetisk tilfredsstillende. Arbeidshøyden ift platespiller kan være en issue. Mulig å løse dette med en lett flyttbar fotskammel å sitte på når plater skal snus. Kanskje trekkes med noe McIntosh stoff.Har selvfølgelig testet. Men vurderer å lage den like høy som den første. Blir jo ikke gratis, så greit å gjøre den litt fremtidsrettet. Kan komme flere bokser...eller ryggen tar kvelden.
I'm a man with a planDu gjør deg flid med arbeidstegningene, må sies. Filtpenn og akvarellmaling?
Men sånn egentlig – hva slags programvare bruker du? Jeg får ikke til helt det samme med MS Paint ...I'm a man with a plan
SketchupMen sånn egentlig – hva slags programvare bruker du? Jeg får ikke til helt det samme med MS Paint ...
Ser bra ut. Av detaljer ville jeg tenkt på utfrest spor i bakkant av både horisontale og vertikale deler slik at man kan få skjult kabelføring og at ikke racket blir besudlet med masse synlige kabler i bakkant. Alternativet til utfresning er jo enkelt å bare lage disse noe grunnere i mål foruten endevegger og topplaten og legge kabelkanaler i bakkant.Tosken, en mann av folketSiden det later til at det er konsensus rundt en 3xX løsning og Tosken dermed fikk det svaret han var ute etter, blir det så. Noen detaljer jeg vil flikke på frem til Mester Inselwind står klar med saga, men de tar jeg med ham.