MakkinTosken
Who, me?
Slisser for kabelføring har alt vært vurdert, men forkastet. Skuffer har aldri vært vurdert og forkastes nu.
Glemte jeg å forkaste den?Så bra, skjønner at fotskammel fortsatt er med
Kanskje heller litt latex å "gnu på" er mer din greie?Glad dere drømmer på mine vegne guttær, men jeg er ingen stoffmisbruker.
...enda en som overfører?Kanskje heller litt latex å "gnu på" er mer din greie?
Har jeg et godt svar?Hvorfor trøkke effektforsterkere inn i trange skap? De bør ha en egen spesialkonstruert platting.
Platting ? Her må du utdype for oss som har litt tungt for det.Hvorfor trøkke effektforsterkere inn i trange skap? De bør ha en egen spesialkonstruert platting.
Platting/ plattformPlatting ? Her må du utdype for oss som har litt tungt for det.
Jeg driter rekti nok penger!
Klart Tosken må ha slike, men han kan sikkert vente til han får 901 blokkene i hus
Nå må dere slutte å drømme på mine vegne! Hva faen skal jeg med de stygge Mack truck beista?Klart Tosken må ha slike, men han kan sikkert vente til han får 901 blokkene i hus
McChina? På hva da?Nå må dere slutte å drømme på mine vegne! Hva faen skal jeg med de stygge Mack truck beista?
Venter med evt nytt til de er ferdig med denne Kinaflørtingen de siste produktene deres bærer preg av.
C12000 har greit nok utseende, men den broileren av en CD-spiller kan jeg styre meg for. Mc901 er bøs, men temmelig dum. Synes ikke Mc har kommet med så mange smarte produkter i det siste. Satt en stygg sølvgrå glorie på monoblokkene, hvorfor?.... Kina. Og disse gyselige rørpre/transeffekt uten trafo.Jeg kan også styre meg for designet på flere av de nye modellene, men MC901 er så stygg at den blir litt tøff. Både C12000 og MCD12000 har både rør og transistor utgang, men om det har noe for seg vet ikke jeg. Jeg liker for øvrig utseendet på 12000 serien
Hvis du mener at C8/MC830 (++) er gyselige så er vi helt enige, men MCD12000 kunne jeg godt hattC12000 har greit nok utseende, men den broileren av en CD-spiller kan jeg styre meg for. Mc901 er bøs, men temmelig dum. Synes ikke Mc har kommet med så mange smarte produkter i det siste. Satt en stygg sølvgrå glorie på monoblokkene, hvorfor?.... Kina. Og disse gyselige rørpre/transeffekt uten trafo.
De tjener sikkert penger på tøvet, men synes Accu står bedre i sin historie. Synes Mc skulle gjeninnføre trekabinett istedet for tåpelig overprisede brødfjøler.
Det kan åpenbart jeg også. Godt håndverk og gode ingeniører(?), men boksene har en gyselig utforming og bør gjemmes. Står seg ikke mot gamle Sansui og dens like med sin metrosexuelle sjampis kulør og ubrukelige VUer.Accuphase er sikkert fint, men kan styre meg.
Ikke hatt noen 12000 produkter innom, men MA12000 er lekker. Rør er en dårlig ide punktum og i min verden overmodent for utfasing, men igjen, kun min mening. Folk lar seg fortsatt fascinere av anakronismene, ikke min oppgave/hensikt å ta det fra noen.Friske utsagn, @MakkinTosken ! Men jeg liker det og er langt på vei enig. Men, a propos Mc12000, hadde ikke du en slik en innom i racket? Bortsett fra du følte at den utfordret din seksuelle identitet, låt den ille? Og er virkelig rør/trans-kombinasjon en dårlig idé? Et av de Mac-produktene som har overrasket meg mest positivt de siste årene er den lille Mc252.Uvanlig mye godlyd for pengene til å komme fra Binghampton.
Spør for en venn.
Ikke jeg heller. Asia er for estetikk, som briter for kokekunst.Tja vet ikke helt jeg Vis vedlegget 866150 Vis vedlegget 866151
EAM er jo uten tvil den stygge andungen. Å diskutere Mcintosk med deg gidder jeg ikke. Men jeg liker utseendet på det.Ikke jeg heller. Asia er for estetikk, som briter for kokekunst.
Helt klart ening, bortsett ifra at den 5 ganger billigere utgaven her er italiensk...Ikke jeg heller. Asia er for estetikk, som briter for kokekunst.
Ja de bommer noen ganger de ogsåHelt klart ening, bortsett ifra at den 5 ganger billigere utgaven her er italiensk...
Italienerne burde absolutt holdt seg på kjøkkenet. Marconi var den siste som kunne elektronikk i det landet. Men det hender de lager pene ting.Helt klart ening, bortsett ifra at den 5 ganger billigere utgaven her er italiensk...
Veldig bra du har funnet deg til rette med en slik. Hadde en slik stående her et halvt års tid. Den fyller vel sin nisje, men holdt ikke for moi. (Eller kona)@MakkinTosken ...ååååh, jeg elsker det, når du er streng Ang 252, så brukte jeg den på filterløse fulltoner med baklader horn. Marriage made in heaven.