HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Da skal jeg komme tilbake til deg når jeg får gjengitt det hele i et annet format enn Logitech "el-kjipo" pc-høyttalere...Elsker blomsterspråk! Og nå nærmer våren seg!
Da skal jeg komme tilbake til deg når jeg får gjengitt det hele i et annet format enn Logitech "el-kjipo" pc-høyttalere...Elsker blomsterspråk! Og nå nærmer våren seg!
Husk å last de ned på nytt, de er nivåkorrigert for dere digitale schweinhunden!Da skal jeg komme tilbake til deg når jeg får gjengitt det hele i et annet format enn Logitech "el-kjipo" pc-høyttalere...
Takker så meget min gode mann! Tosken ha omsider slått seg til ro og bare nyter musikk om dagen.Gratulerer med flott spiller ser helt fantastisk ut den grotten nå imponert over gjennomføringen her
Forståelig tviler kjerring og unger hadde sett mye til meg om jeg hadde hatt det der i hus vi dødelige får drømme om muligheten til kanskje hvertfall oppleve å høre noe sånt engangTakker så meget min gode mann! Tosken ha omsider slått seg til ro og bare nyter musikk om dagen.
Ååh kjære! Tosken er da en mann av folket og blør som alle andre.Forståelig tviler kjerring og unger hadde sett mye til meg om jeg hadde hatt det der i hus vi dødelige får drømme om muligheten til kanskje hvertfall oppleve å høre noe sånt engang
Nå er bestillingen gjort, men nå tror jeg det blir slutt for en stund. Tør ikke regne på hvor mye jeg har brukt på plater de siste 4 ukene.Jålebukk
Kjerringa har fått utbetalt fjorårets bonus?Nå er bestillingen gjort, men nå tror jeg det blir slutt for en stund. Tør ikke regne på hvor mye jeg har brukt på plater de siste 4 ukene.
Ja!Kjerringa har fått utbetalt fjorårets bonus?
Eller er du plaget med lett dødsangst? ...
Om du kan rippe noen spor så får vi jo raskt et svar. Eller bare send dem hit! Kan rippe 192/24.Har du noen av superpressingene på safety master bånd også? Hadde vært artig å høre om det var noen vesentlige forskjeller.
Enig med siste taler virkelig en smakfull huleDet fotoet likte jeg. Fint å se Toskehulen i et annet lys.
Litt tøft at eneste vinylknitringen hos tosken kommer fra peisen
Hender jeg tenker på hvor mye bedre akustikken kunne vært uten den, men hvor skulle vi hengt julestrømpene da? Peisen blir!Litt tøft at eneste vinylknitringen hos tosken kommer fra peisen
Kona har tatt bilen på fjellet. Sitter fast til i efta. Vurderer, som nevnt over, en tur i morgen.Kommer du og drikker kaffe med meg i dag?
Så kan vi diskutere begrepet tid for eksempel? Eller noe annet....
det var i dag..Ski i morgen
Vi kan vel ta den diskusjonen i morgen da. Later til å være litt å klare opp!Aha... trodde
det var i dag..
Hvis unger og kone får like mange gaver gjennom året som, Tosken, fremstår illusjonen om julenissen med tilhørende gaver og peisoppheng som unødvendigHender jeg tenker på hvor mye bedre akustikken kunne vært uten den, men hvor skulle vi hengt julestrømpene da? Peisen blir!
En shit sandwich!Forhåpentligvis er det nye albumet med The Jacketeers klar i One Step pressing til jul. Bare å få den på ønskelisten! Legger ut med stort bilde så du riktig kan nyte fredagsmorgenen.
Vis vedlegget 902484
Pass deg for woke bevegelsen i RådeEn shit sandwich!
Ingen overtroiske i Råde, bare kristne....Pass deg for woke bevegelsen i Råde
Såpass! Dette bli bare verre og verreIngen overtroiske i Råde, bare kristne....
Har ikke du en Studer stående? Jeg tenkte hvis du hadde samme album på Super LP og safety master bånd kunne du sammenlikne direkte. Dårlig med muligheter her, en Micro seiki som ikke er operativ og ingen brukbar A/D konverterOm du kan rippe noen spor så får vi jo raskt et svar. Eller bare send dem hit! Kan rippe 192/24.
Den står her, oppkoblet og klar til bruk. Kommer du med båndene en dag kan vi godt kjøre en sammenligning. Jeg har on the fly rippe muligheter om noen andre har lyst til å høre.Har ikke du en Studer stående? Jeg tenkte hvis du hadde samme album på Super LP og safety master bånd kunne du sammenlikne direkte. Dårlig med muligheter her, en Micro seiki som ikke er operativ og ingen brukbar A/D konverter
Noen ganger lurer jeg på om jeg har begynnende hjernesvinn. Leste innlegget ditt en gang til og ser at du stilte et spm. Sorry og morna!Ikke mange safety master bånd eller Studer spillere hos meg, det eneste jeg har (ett eller annet sted) er en slik:
Vis vedlegget 902551
LMC eller emokid er nok mer aktuell kandidater