God morgen!God morgen! Mange kule gamle skiver du har hanket inn i det siste
Er det noe musikk som du har "gitt opp", eller er alt "nytt og spennende"?God morgen!
Ja, der er dette som holder liv i interessen. Nå tenker jeg plater nesten 24/7 og forsøker åpne verdenen min for ny musikk bare for å kunne kjøpe flere.
Snarere tvert om! Jeg blåser støv av plater og musikk jeg ikke har hørt på lenge. Jeg var lenge livredd for å bli såpass fornøyd med oppsettet at lysten til musikk og alt bare ebbet ut. Erfaring fra restaureringen av Ferrarien ga meg den. For nå som den er ferdig, står den ubrukt.Er det noe musikk som du har "gitt opp", eller er alt "nytt og spennende"?
Sånn rent filosofisk.. Hva er det med vinyl som opprettholder "gløden"? Slik jeg tenker det er det en forutsetning at en har en viss teknisk forståelse for vinyl, musikk alene forsvarer ikke hverken pris eller alle muligheter til å kløne det skikkelig til, kontra en cd hvor det bare er å putte plate i spiller. Ferdig. Er det slik at en "investerer" mer, og kan, jeg sier "kan", få følelsen av en mer individuell lyd? En lyd en har mer jobbet frem selv, istedetfor cd hvor forskjell, I min bok, oppleves mindre og brukeropplevelsen er mer steril?Snarere tvert om! Jeg blåser støv av plater og musikk jeg ikke har hørt på lenge. Jeg var lenge livredd for å bli såpass fornøyd med oppsettet at lysten til musikk og alt bare ebbet ut. Erfaring fra restaureringen av Ferrarien ga meg den. For nå som den er ferdig, står den ubrukt.
Hadde jeg ikke hatt interessen for vinyl tror jeg ting hadde stilt seg annerledes.
Hørt noe på dominique fils-aime?God morgen!
Ja, der er dette som holder liv i interessen. Nå tenker jeg plater nesten 24/7 og forsøker åpne verdenen min for ny musikk bare for å kunne kjøpe flere.
Holdt på å skrive, hva faen er det? Men du minnet meg på at jeg for en mnd siden fikk en anbefaling av @Idar E som jeg tverrt fulgte opp med enn bestilling. Så jeg sjekket postkassa i dag, siden en evt sending ikke hadde kommet opp i appen. Der lå det en våt lapp fra posten...hentefrist nesten passert.Hørt noe på dominique fils-aime?
Ja, nå så. Dessverre ikke helt innertier for moi.Hørt noe på dominique fils-aime?
Nå snakker viRolig start
Vis vedlegget 902835
HEY!!Hadde jeg vært en seriøs vinyl fyr hadde jeg nå kjent min besøkelsestid!
Hehe, antar svart-hvitt mener det er en suveren PU til fordelaktig pris, og jorwed mener han er en seriøs vinyl fyr selv om han ikke kjøper den……trur eg
Nemlig, derfor jeg lurte og spurte hva gammærn mente.PU? Jeg tenkte på Dominique platen Haha, go´mårren!
Ikke så treige. Den Umamien blir tydeligvis ikke lenge. Noen forsto et kupp når de så det.Treige folk der østpå
Du kjenner kjøper?Den havner heldigvis i ett godt hifi-hjem
Ja.Du kjenner kjøper?
Nei, nå har bare Tosken et luksusproblem...Og jeg rakk å tenke Jøss Tosken har en Umami også og så hadde han den ikke lenger.
Ønsker, eller på vei inn til grotta??
Vi får se. Kanskje spare det til høstsesongen. Ha litt å glede seg til.Ønsker, eller på vei inn til grotta??
Det var da fælt da!Igjen filosofisk... Hva skjer den dagen du har alt du ønsker deg min venn? Ingen plater, bokser, reoler eller bakverk som en kan ønske seg... Blir du lei deg da, deprimert eller finner du en annen hobby? Veien er ofte målet, virker det som, når jeg leser her inne.. For endel hjelper det på, at de ikke skjønner hvilken vei de skal ta... Men for de målrettede, de som jobber frem det de ønsker, en dag vil drømmer nås. Hva skjer da?