MakkinTosken
Who, me?
Har baket kake i dag og skal snart bake pizza, en husmors arbeidsdag er aldri over.Synes du har jobbet så godt at du fortjener en husmorferie;-)
Har baket kake i dag og skal snart bake pizza, en husmors arbeidsdag er aldri over.Synes du har jobbet så godt at du fortjener en husmorferie;-)
Den føler jeg at jeg går glipp av…tror jeg?Julen er sikret Vis vedlegget 1049982
Det er jo den perfekte julegaven for enhver musikkglad husmorDen føler jeg at jeg går glipp av…tror jeg?
Det har du seff rett i, men venter på Demis Roussos utgivelser istedet.Det er jo den perfekte julegaven for enhver musikkglad husmor
Skal mere til enn glava i taket for å overleve det derJulen er sikret Vis vedlegget 1049982
Roussos ???Det har du seff rett i, men venter på Demis Roussos utgivelser istedet.
Lørdag er det bursdagsfest for fjortissen og herr og fru Tosk skal nyte Åge i regnværet.
Avlyser Åge Aleksandersen-konsert: – Ikke opplevd maken
Åge Aleksandersen fikk ikke levva livet i Moss lørdag kveld.www.vg.no
Kommer sikkert en nedtur i løpet av uka, skal passe på at du får med deg den også.Ikke skriv om sånn. Orker ikke å bli inspirert til nye prosjekter
Får med meg det meste Denne øyen din, går den helt frem til frontvegg? Eller hvor har du plassert den? Min er mye mindre og tar seg av første refleksjon. Jeg har og en lyskasse rundt hele rommet. Ca 45 cm, men i front er denne kassen ca 150cm. Det ble slik pga innfelt lerret osv. Dette ser bra ut, men er ikke sikkert på om dette er det beste valget. Lerret skulle vært flyttet litt lengre bak, og kanskje jeg skulle funnet på noe. Mulig la hele lyskassen foran bli en del av lyskasse, med lerret innfelt….Kommer sikkert en nedtur i løpet av uka, skal passe på at du får med deg den også.
Prøvde litt flere låter nå og får faktisk helt hakeslepp. Luften bevrer på en helt annen måte...
Øya går 1 meter fra vegg på sidene og 1,2 foran og bak.Får med meg det meste Denne øyen din, går den helt frem til frontvegg? Eller hvor har du plassert den? Min er mye mindre og tar seg av første refleksjon. Jeg har og en lyskasse rundt hele rommet. Ca 45 cm, men i front er denne kassen ca 150cm. Det ble slik pga innfelt lerret osv. Dette ser bra ut, men er ikke sikkert på om dette er det beste valget. Lerret skulle vært flyttet litt lengre bak, og kanskje jeg skulle funnet på noe. Mulig la hele lyskassen foran bli en del av lyskasse, med lerret innfelt….
…led meg ikke inn i fristelsen. Er fornøyd med himlingen min slik den erØya går 1 meter fra vegg på sidene og 1,2 foran og bak.
Klarer faktisk ikke tro det. Spilte en låt nå med typisk dopebass ala slik Trentemøller musikk. Plutselig hadde buldrebassen en tekstur jeg aldri har hørt før.
Nei, har man mulighet til å rive vekk taket og utnytte tomrommet er det bare å starte!…led meg ikke inn i fristelsen. Er fornøyd med himlingen min slik den er
Mulighetene er absolutt tilstedeNei, har man mulighet til å rive vekk taket og utnytte tomrommet er det bare å starte!
Nå skal jeg snart opp å grille burgere til en horde fjortisser, så snart henger geipen nede på 3de skjorteknapp igjen. Lykken er kort, livet også....heldigvisKjekt å høre at euforien regjerer i øssfold
Kjøp deg tv problem løstFår med meg det meste Denne øyen din, går den helt frem til frontvegg? Eller hvor har du plassert den? Min er mye mindre og tar seg av første refleksjon. Jeg har og en lyskasse rundt hele rommet. Ca 45 cm, men i front er denne kassen ca 150cm. Det ble slik pga innfelt lerret osv. Dette ser bra ut, men er ikke sikkert på om dette er det beste valget. Lerret skulle vært flyttet litt lengre bak, og kanskje jeg skulle funnet på noe. Mulig la hele lyskassen foran bli en del av lyskasse, med lerret innfelt….
En så stor TV blir alt dominerende i caven min.Kjøp deg tv problem løst
Er ikke snekker vet du. Ønsker ikke at isolasjonen skal være i kontakt med trekket, så det får være...Du vet at isolasjon skal fylle hele stenderverket og da blir jo skjøtene på isolasjonen uten høyeforskjell
Velkommen ut av entonebasse.Øya går 1 meter fra vegg på sidene og 1,2 foran og bak.
Klarer faktisk ikke tro det. Spilte en låt nå med typisk dopebass ala slik Trentemøller musikk. Plutselig hadde buldrebassen en tekstur jeg aldri har hørt før.
Det er jo litt tidlig ennå og jeg har litt arbeid igjen. Men jeg føler at jeg også kan plassere ting litt mer gunstig og med større avstand. Både høyttalere og jeg får jo plass under det nye 2,50m høye dempede taket. Gleder meg veldig til front og bak også får litt pleie.Velkommen ut av entonebasse.
Man forstår ikke hva man har gått glipp av før man har gjort noe med det.
Du hadde vel ikke akuratt entone før heller. Men nå er det enda mer deffinisjon tenker jeg.
Ja, dette ga virkelig mersmak dessverre. Begynner å bli redd for at peisens dager er talte. Men trenger nok noen julaftener til før jeg er moden for det.Det er mye penger å spare på å jobbe med rommet og om Tosken kan være nok ett bevis på dette er det jo mulig flere vil klare og ta steget.
Å banke en frekvensrespons flat med en eller annen dsp vil aldri gi samme opplevelse som et dempet rom, roen som oppleves kan man ikke forestille seg og må oppleves.
Spent på hva som kommer først. Ditt mesterverk eller min peis i ruiner...Bare en måned igjen så kan vi hjelpe til med hurtigmodning…..
Jeg har alltid hatt tro på deg. Husk Da Vinci ble aldri ferdig med sine prosjekter heller...Tror ikke noen gir høye odds på min fremdrift.....