MakkinTosken
Who, me?
Har en sønn! Jeg er nyoperert med overhengende brokkfare. Bruker det for det det er verdt.Misunner deg ikke lemping av tunge bokser.. Men, som alltid, du er driftig
Har en sønn! Jeg er nyoperert med overhengende brokkfare. Bruker det for det det er verdt.Misunner deg ikke lemping av tunge bokser.. Men, som alltid, du er driftig
Minst 1årFanden, jeg var innom Doktor i dag for å teste for cøliaki. Der fant vi ut at jeg bør opereres for brokk også. Hvor lenge må man sitte på ræv etter en sånn quickfix?
Det spørs om det er nok tid til å planlegge oppgraderingerMinst 1år
Er det hjernebrokk? Å planlegge krever vel lite fysisk?Det spørs om det er nok tid til å planlegge oppgraderinger
Når du må lytte med hørselvern og nyrebelte, har du alltids litt igjen å gå på.Er det hjernebrokk? Å planlegge krever vel lite fysisk?
Jeg merker at jeg må hvile ørene noen dager. TWOT sparker godt i magen og frynser trommehinnene. Men må jo stressteste mellom målinger...
Hjerneblokk er medfødt, så jeg trenger dessverre tid - veldig mye tid - for å planlegge noe konkret. Intensiv stillesitting er slitsomt, så hvis jeg skal gjøre mye av det og samtidig legge gode planer vil det være tidkrevende - svært tidkrevende. Derfor er jeg tvilsom med tanke på den korte tidshorisonten vi snakker om.Er det hjernebrokk? Å planlegge krever vel lite fysisk?
Jeg merker at jeg må hvile ørene noen dager. TWOT sparker godt i magen og frynser trommehinnene. Men må jo stressteste mellom målinger...
Pass på helsa. Vi vil se deg noen sesonger tilEr det hjernebrokk? Å planlegge krever vel lite fysisk?
Hardkjør i grotta i din tilstand Jøje meg! Nå får jeg bare håpe du får en litt rolig helg.....ikke minst konaEtter noen dager med hardkjør i grotta kan det være deilig å nyte litt laidback musikk med et deilig synthbassriff. Takk Tidal for å snike den inn.
Hun måtte holde på glasset oppe i stua når jeg fyrte denne:Hardkjør i grotta i din tilstand Jøje meg! Nå får jeg bare håpe du får en litt rolig helg.....ikke minst kona
I hylla...Hvor er Kraftwerk?
Dama og de andre må være idioter! Heldigvis skades hørselen ikke så mayeav bass som mellomtone, men dette må jo være over grensen..The sky is the limit....
Den skal skjules ja! Ble nødt til å sette Chrownene opp da varmekabler og tette forhold ikke er gunstig for effekttrinn. Håper jejg finner noe kulere på sikt.Jeg blir veldig fornærmet om du ikke skal skjule den gyselige grønne busemannen under subbene før du er ferdig
Det var enda godt å høre! Ble litt lei meg når et av de peneste estetiske anleggene i Norges land ble forpestet av sånt fuglyness!Den skal skjules ja! Ble nødt til å sette Chrownene opp da varmekabler og tette forhold ikke er gunstig for effekttrinn. Håper jejg finner noe kulere på sikt.
Laget inspeksjonsluke, festet med borelås. Lisser er så kjipt å knyteJeg blir veldig fornærmet om du ikke skal skjule den gyselige grønne busemannen under subbene før du er ferdig
Vakkert tosken......Etter at jeg tok ut dreggene (12"erne) har det blitt så mye mer energi i grotta at jeg har blitt nødt til å justere ned bass noen dB.
Vis vedlegget 693986
Og vannfallet?Vakkert tosken......
Kunne du ha postet denne med 5 db mellom linjene? Hvilken glatting bruker du?
Trodde du jeg nærmet meg ditt appstyrte apparat? Nei, her er det huskestue og elendighet, du er fortsatt kurvekongen.aaaahh den er jo med 2 db mellom linjene
Har bare tatt vare på bassmålinger.Kunne du ha postet denne med 5 db mellom linjene? Hvilken glatting bruker du?
Konstaterte bare fakta for hannkatten, ellers går det sakte nedover med kurvekvaliteten her.Trodde du jeg nærmet meg ditt appstyrte apparat? Nei, her er det huskestue og elendighet, du er fortsatt kurvekongen.
Her er det hørselen som viker...Konstaterte bare fakta, ellers går det sakte nedover med kurvekvaliteten her.
Så lenge lydkvaliteten øker kan du ikke klage!Konstaterte bare fakta for hannkatten, ellers går det sakte nedover med kurvekvaliteten her.
Legg fra deg måleutstyret. Da kommer den tilbake.Her er det hørselen som viker...
Det er lagt bort for nå. Bruker generatoren å jakter på løsøre. Jeg vet hvordan mine basser beveger huset, tør ikke tenke på hva ditt orgel gjør. Er rommet ditt 100% skramlefritt?Legg fra deg måleutstyret. Da kommer den tilbake.
Det var det daSå lenge lydkvaliteten øker kan du ikke klage!
Nei det er det ikke, og det kan forbli sånn. Dustevolum når det inntrefferDet er lagt bort for nå. Bruker generatoren å jakter på løsøre. Jeg vet hvordan mine basser beveger huset, tør ikke tenke på hva ditt orgel gjør. Er rommet ditt 100% skramlefritt?
Ja, noe må man kanskje leve med, men jeg har lyst til å fjerne det jeg vet jeg kan.Nei det er det ikke, og det kan forbli sånn. Dustevolum når det inntreffer
Heng det i gummierte stropperHos meg skrangler filmlerrete. Har fått det til å bli bedre, men med gitte frekvenser er det skranglelyd fremdeles. Hva er timeprisen til polakker nå fortiden? Kunne tenkt meg 2 stk som kunne holdt litt på lerrete når jeg skal spille høyt;-)
Mulig det kunne gått. Det er en kassett som er felt oppi taketHeng det i gummierte stropper
Spill høyere så hører du ikke skranglingen.Mulig det kunne gått. Det er en kassett som er felt oppi taket