MakkinTosken
Who, me?
Mitt henger også fra taket, men svaier bare ved 11Hz. Det gjør dt oppe også.
Du store, hva er problemet? Det er jo bare å nappe den ut og gi den til gjenbruksen, siden den ikke har noe der å gjøre. Problem solved.Det var enda godt å høre! Ble litt lei meg når et av de peneste estetiske anleggene i Norges land ble forpestet av sånt fuglyness!
Pøh! Jeg er Morten minstemann, lillegutt læregutt, Harald Hodefoting. Når ikke gutta opp til første fotvorte en gang.Når du drar på nedi grotta, er det kanskje anbefalt å skru fast løstenner og teipe fast balla?
Det er en 7400, veldig fornøyd. Det viktigste for meg var å kunne få den langt bak i rommet. Alle de flotte justeringsmulighetene er bare bonus!Er det en Epson 7400 eller 9400? Bra greier uansett
Jeg har en 7300 selv og liker den veldig godt. 106" lerret med litt over 3 meter sitte og kaste avstand.Det er en 7400, veldig fornøyd. Det viktigste for meg var å kunne få den langt bak i rommet. Alle de flotte justeringsmulighetene er bare bonus!
Med 4x18" må det vel i det minste å si godt over ankelen...kanskje opp til knærne?Når ikke gutta opp til første fotvorte en gang.
Mulig, men det får være nok nå! Gå tilbake til det som gir størst glede, kjøpe bokser med blå lys og shoppe vinyl. Også har jeg lyst til å gjøre stua litt mer permanent satt opp. Lei sigøynerleieren!Med 4x18" må det vel i det minste å si godt over ankelen...kanskje opp til knærne?
Hvor skal dette ende
Bestilt meg en neve grønne matte LEDs. Skifte pærer i tide og utide gidder jeg ikke.
Kanskje horet den opp med "moderne" sideprofiler...Hvor skal dette ende
Blir knapt tror jeg, men kan måle. Men må strekke kabler, og slikt hater jeg.. Mye god musikk på diverse bildeformat.Nei, men man kan selvfølgelig. 7400 opplyser vel et minimum på 3 meter max 6,3 for 100"
Jupp...Som var ubrukelig...
Men du har slike short throw også, men da må du henvende deg andre steder. Der har jeg ikke peilJupp...
Hvor høyt har du linsen målt fra øvre del av lerretet?Har trålet meg gjennom 3 billige, som rett og slett ble trampet ihjel. Er vel ikke en perfeksjonist når det kommer til bilde, men bruker også en motoriser 106" dynagrey. Lens shiften, motorisert zoom og focus var en befrielse når jeg hang den om. Støynivået er et forsiktig pust der den henger 3 meter bak meg og 5,5 fra lerret.
Ok. Lurte bare på om det var rundt 55cm.Har egentlig ikke tenkt på det da lerretet er motorisert og kan høydejusteres og lens shiften har stort spillrom.
Tja, sideprofilene er vel ganske like på cd-spillerne...Kanskje horet den opp med "moderne" sideprofiler...
Nei, denne er fra 95 og har tynne profilerTja, sideprofilene er vel ganske like på cd-spillerne...
Kjørte bildet ned ca 15cm med lens shift på projektor om det oppklarer noe?Ok. Lurte bare på om det var rundt 55cm.
Ja, hva prøver du å si?Hmmmm.... Hva skal en si...
Derfor blir så mange BMW-eiere homofile – Nyhetshjulet.no
De fleste av oss forbinder selvsagt BMW-eiere med “pappa-gutter” som ikke tjener egne penger, og som alltid streber etter å være et ufordragelig midtpunkt. Det er en allmen kjensgjerning at gutter som kjører BMW ofte har valgt dette kjøretøyet for å kompensere for liten penis, eller andre...nyhetshjulet.no
Uff da, ble visst lei deg du nå.. Ifra min generelle betraktning som ikke gjaldt deg konkret, til å fyre løs for å gjøre det personlig... Stakkars deg..Ja, hva prøver du å si?
Tror du jeg er bøg for at kona har kjøpt seg BMW? Og hva om jeg var en bøg? Så lenge ikke jeg kommer krusende med konas BMW og prøver å stikke noe i ditt rasshull kan vel jeg jeg bøge så mye jeg vil for din del?
Å være bøg er en ting, å være ei fitte noe annet. Og så vidt meg bekjent er det bare fitter som ikke får høre musikk i eget hus, men blir jaget ut i en kald garasje mens kjerring og bikkje koser seg inne.
Uff da, ble visst lei deg du nå.. Ifra min generelle betraktning som ikke gjaldt deg konkret, til å fyre løs for å gjøre personlig... Stakkars deg..
Glad i deg og .. Du er vel litt overspent til når anlegget skal vises frem i Stereo+...Du klarte ikke la den stå ubesvart?
Eneste nye som vises frem der er vel mitt stygge tryne. Så det er vel heller samvittigheten som rir.Glad i deg og .. Du er vel litt overspent til når anlegget skal vises frem i Stereo+...
Fikk du ikke bruke bind av den besøkende?Eneste nye som vises frem der er vel mitt stygge tryne. Så det er vel heller samvittigheten som rir.