Mangel på selvtillit...Bare 6 stykker? Hadde faktisk mer trua på deg...
nei som alt du gjør i rommet tror jeg dette blir estetisk perfekt lyden kan jeg ikke mene noe om i mangel på invitasjon til lytting....Mangel på selvtillit...
Jeg tigger ikke folk om å komme, de får invitere seg selv for faen...nei som alt du gjør i rommet tror jeg dette blir estetisk perfekt lyden kan jeg ikke mene noe om i mangel på invitasjon til lytting....
Må vel sikkert ha med noe til kaffen sjæl å da... men greit, er det sånn det skal være så blir det sånn..Jeg tigger ikke folk om å komme, de får invitere seg selv for faen...
Han mener nok at denne ideen slik du nå skissere, er hans. Husker han skrev om det i en tråd en gangSkråstilt hvaforno sa du? Vis..
Kjerringa kjører meg til ferja lørdags formiddag/morgen. Må se om jeg kan få ordnet tidligere innsjekking, så jeg får stæsjet lugasjen. Skal sove på Sjømillitære. Når ankommer du?Godt å se godt driv homlepungen. Dette tror jeg blir helt knall. Men jeg er glad det ikke er meg som skal bære ned tingene i trappa hos deg.. Regner med at det er ferdig til messa så jeg kan stikke innom deg? Når er du forresten der, i Horten? Regner med at du ikke tar toget?
Njæ, de blir kanskje ikke pinglete med nok av dem, men jeg likte nok de gamle "dumme" bedre. Både pga av bestykning og design.MakkinTosken; jeg har hørt to søyler med hver 8 stk. stackede Dynaudio subber (de har gått ut av produksjonen nå, mener det var 12-tommere i trykk-kammer og de var vel aktive) og det spilte bare sinnsykt bra på alle måter i et sinnsykt stort lokale.
Tenker på de nye Dynaudio subbene, som stiller seg inn automatisk etter alle Dynaudio høyttalere. De koster jo litt, sikkert for mye til å stackes flere, men siden det er Dynaudio - trolig banebrytende subber - blir disse bare pinglerier sammen med hovedhøyttalerne dine?
Eg berre undrast, eg
Du er et råskinn mæ blyanten
Hvilken som helst idiot kan tegne, men realisere det…Du er et råskinn mæ blyanten
Kolbuexpressen tar gladelig på seg byggeoppdrag for lydkåte personer .. men når jeg ser hvordan du svinger deg rundt så er jeg ikke redd forat du lander dette selvHvilken som helst idiot kan tegne, men realisere det…
Er nok ikke helt sikker om jeg klarer den siste helt alene nei. Kan tenkes jeg må outsource en del ting og du var seff den første jeg tenkte på. Klart kan tenkes jeg feiger ut og tar hensyn til egne svekkede sjelsevner og går for noe enklere.Kolbuexpressen tar gladelig på seg byggeoppdrag for lydkåte personer .. men når jeg ser hvordan du svinger deg rundt så er jeg ikke redd forat du lander dette selv
Bare å gi meg klarsignal så sendes materiallister til Fritzöe asap zulu, og du har kasser ferdig til Horten-helga.. . Og hvis du går løs på prosjektet selv så er det flere av oss som gleder seg til å følge byggetråden din . Det er jo tross alt under diy at den gode stemningen skapesEr nok ikke helt sikker om jeg klarer den siste helt alene nei. Kan tenkes jeg må outsource en del ting og du var seff den første jeg tenkte på. Klart kan tenkes jeg feiger ut og tar hensyn til egne svekkede sjelsevner og går for noe enklere.
Skråstilt hvaforno sa du? Vis..
Husker du det?? Jaggu steike, det må ha vært smart skrevetHan mener nok at denne ideen slik du nå skissere, er hans. Husker han skrev om det i en tråd en gang
Du må gjerne ta æren min venn, men da døper jeg den om fra "The Wall Of Thunder" til "Klagemuren"Men jeg skal ikke ta æren for det skjeve tårn i Pisa, er da ikke helt bergenser heller.
Husket jeg feil? Rablet ikke du ned en skisse med basser diagonal retning. Det beste fra to verdener. Fordele bassene både horisontalt og vertikalt.Husker du det?? Jaggu steike, det må ha vært smart skrevet
Men jeg skal ikke ta æren for det skjeve tårn i Pisa, er da ikke helt bergenser heller.
Joda, var meg. Men at andre husker det er jeg mildt sagt overrasket over. Sjelden jeg husker det selvHusket jeg feil? Rablet ikke du ned en skisse med basser diagonal retning. Det beste fra to verdener. Fordele bassene både horisontalt og vertikalt.
Tror ikke du mente noe seriøst. Mulig jeg blander deg med noen andre.
Spændende tråd du har. som jeg følger med intertesse.
Du må ikke ta skissene som annet en veiledende og bare upresis visualisering. Planene mine er mer omfattende en illustrert. Høyttalere vil få mer luft rundt seg enn det jeg har tegnet.Du vil miste dybde og rum, men naturligvis få en fantastisk bas.
Som regel billigere å dra på legevakten enn hifisjappa, USA er det vel omvendt. God bedring om du er den lidende!Hadde planlagt en Hifi tur til Duet idag, men så ble det legevakten i stedet.. sukk
Synes faktisk de som kjøper dyre kabler og switcher fortjener vår takknemlighet for et godt helsevesen!Skattepengene virker, jeg har fått gratis helsehjelp for for anselige beløp . Kunne ikke hatt Hifi om jeg hadde bodd i USA nei
Takk, slanket meg og trimmet i høst!Imponerende kurve!