Speakers & Audio Parts, EU Webshop
en.toutlehautparleur.com
IMDFinnes det noen måter å måle en drivers evne til å takle flere lyder samtidig?
Du får ønske meg lykke til med å finne 8stk drivere i år! Fader, tomt i hyllene overalt!En god side å finne elementer man ikke tenker på om den ikke allerede er bokmerket.Speakers & Audio Parts, EU Webshop
en.toutlehautparleur.com
Om du ender opp med feks 18sound så send en e-post til dat.se. Robert svarer normalt fortere en han oppdaterer hjemmesidene sine for å si det slik. Har handlet et pr ganger der produkter som ikke er på hjemmeside eller på lager uten at det tok lang tid.Du får ønske meg lykke til med å finne 8stk drivere i år! Fader, tomt i hyllene overalt!
Ja, 18NLW4100 glimret med sitt fravær i hans sortiment! Will do!Om du ender opp med feks 18sound så send en e-post til dat.se. Robert svarer normalt fortere en han oppdaterer hjemmesidene sine for å si det slik. Har handlet et pr ganger der produkter som ikke er på hjemmeside eller på lager uten at det tok lang tid.
Å sitte med pikken i hånda og vente 166 dager finner jeg liten glede i....Slikt skal da ta tid. En del av gleden. Hadde man kunne fått alt man ønsket seg på dagen ville mye av gleden med å anskaffe seg noe vært borte.
men den følelsen av å ha funnet de rette delene til prosjektet er noe eget som er langt mer en å få mer lyd. Tålmodighet er en god venn å ha.
Når man først sitter med pikken i hånda trenger man nødvendigvis ikke å vente...Å sitte med pikken i hånda og vente 166 dager finner jeg liten glede i....
Du har nok sannsynligvis rett, men for meg handler det litt om rom responsen. Men klarer sikkert fortsatt å få det til med Dayton.Jeg synes alle dere overkompliserer bassprosjektet. Med altfor mye kapasitet og svært begrenset båndbredde systemet skal brukes i så nekter jeg å tro at det har noe som helst betydning hvilke elementer som skal subbe avgårde på halv tomgang.
Velg de peneste som er tilgjengelig og vis fingeren til de som tror man hører forskjell på 0,04 % vreng og 0,05 % under 100 hz.
Smultringer, rosiner eller overmodne druer vil alle lage renneræv gitt nok volum!
Skal ha 8 og du vet at 14 av disse Daytonene flytter like mye luft som 32 av disse JBLene.N
Likevel velger du bare 6 stk rystet nei burde vel tenkt meg det ja
Ikke kom med sånt når jeg prøver å fyre opp makkintosken å hjelpe han bruke enda mer pengerHan har vel også fått med seg at når sånn noen lunde nøytral frekvensrespons er målet, er det plenty med det han har som plan
Slapp av, bare vent å se. Kommer til å koste litt selv om jeg aldri blir kongen.Ikke kom med sånt når jeg prøver å fyre opp makkintosken å hjelpe han bruke enda mer penger
Kan jo bli pave da. Paven på HFS.Slapp av, bare vent å se. Kommer til å koste litt selv om jeg aldri blir kongen.
Pave Maximus Tosk Den Største? Nja...neppe.Kan jo bli pave da. Paven på HFS.
Trangsynt og nebbete? Ikke enig, liker deg jeg!Profilbildet er langt mer representativt for meg som person.
Kanskje jeg skal oppdatere?Trangsynt og nebbete? Ikke enig, liker deg jeg!
Nope...DHL express fra parts-express?
Dette er faktisk en forskuttert bursdagsgave, (ca 14 dager) Sa til kona at det var lurt å ta den nå, med tanke på den globale leveransekrisen. Den blir satt i bruk umiddelbart.Ingenting er som å få kosepakker i posten.