MakkinTosken
Who, me?
Nå har chatgpt hatt en lang og frustrende natt med en 51 åring med et kontinuerlig kognitivt forfall. Tror vi skal gi den en pause @Proethifi
Det var bare noen fremmedord i skrivet ditt som trengte definering. Ferdig nå ToskenNå har chatgpt hatt en lang og frustrende natt med en 51 åring med et kontinuerlig kognitivt forfall. Tror vi skal gi den en pause @Proethifi
Men det understreker kanskje fåfenget i min innsats... Men nå fungerer den, så nå går jeg videre til neste utfordringDet var bare noen fremmedord i skrivet ditt som trengte definering. Ferdig nå Tosken
Er da Trinnov Nova helt oppe og kjører nå? @MakkinToskenMen det understreker kanskje fåfenget i min innsats... Men nå fungerer den, så nå går jeg videre til neste utfordring
Det har den i grunn vært den siste uka. Nå venter jeg bare på fjernkontrollen, også har jeg to issuer som jeg er i dialog med Trinnov om å se på. Disse to issuene er ingen vits å ta her før det evt er adressert.Er da Trinnov Nova helt oppe og kjører nå? @MakkinTosken
Evo bryr seg ikke, men gleder seg over at @MakkinTosken har fått et leketøy han kan bryne seg på. Så kan Evo ta med seg rullekake den dagen det er ferdig og nyte fruktene av hans harde arbeidMere som var uklart for undertegnede i teksten din….
ChatGTP sier:
«DVS returnere til WDM-modus» refererer til at et lydsystem eller lydgrensesnitt bytter tilbake til WDM (Windows Driver Model) modus fra en annen lydmodus, som for eksempel ASIO eller WASAPI.
WDM-modus er en eldre standard for lydhåndtering på Windows-operativsystemer. I WDM-modus håndterer Windows lydhardware gjennom et mer generelt drivermodell, som kan brukes av ulike applikasjoner samtidig. Dette betyr at systemet kan bruke flere applikasjoner for å spille av lyd på samme tid, men det gir høyere latens og er ikke nødvendigvis like optimalisert for profesjonell lydarbeid som for eksempel ASIO.
Når du ser «DVS returnere til WDM-modus», kan det være et resultat av at et program eller et lydgrensesnitt automatisk bytter tilbake til denne mer generelle og kompatible lydmodusen (WDM), enten fordi:
Det oppstår et problem med den nåværende modusen (som ASIO eller WASAPI).
En programvareinnstilling krever at systemet skal bruke WDM for å sikre stabilitet.
Det er et problem med at maskinvaren ikke kan bruke en mer spesialisert modus.
For eksempel kan en lydapplikasjon som er satt til å bruke ASIO for lav latens, automatisk bytte til WDM hvis ASIO-drivere ikke er tilgjengelige eller hvis det er en konflikt i systemet.
Tvi tvi med innsatsen Tosken!
@Evo III må jo også forstå dette
Rullekake! Det er jo jævli digg!Evo bryr seg ikke, men gleder seg over at @MakkinTosken har fått et leketøy han kan bryne seg på. Så kan Evo ta med seg rullekake den dagen det er ferdig og nyte fruktene av hans harde arbeid
Jeg vet!!Rullekake! Det er jo jævli digg!
Ja, ingen vits for en gjøk som meg å tukle for mye og late som om jeg har greie på noe og kan gjøre det bedre for hånd...Den gjør jobben sin den
Liker party triks. Hva skal til for å fikse overgangen mellom subber og høyttalere? Kan det gjøres enda bedre?Mer datanisseri
Dro frem Umik som vist noen innlegg bakover for å dobbelsjekke ståa litt. Tatt noen før og etter screenshots for å vise Trinnovs partytriks
Fase optimizer av
Vis vedlegget 1093018
Optimizer på
Vis vedlegget 1093019
Impuls optimizer av
Vis vedlegget 1093020
Vel dere skjønner...på
Vis vedlegget 1093021
Nei, du har gjort en veldig riktig observasjon, men synes det er vanskelig å skrive om det ettersom jeg er i en dialog med produsentenKanskje jeg hørtes negativ ut. Det var absolutt ikke meningen. Jeg vil dit jeg og
Skjønner det.. ser for meg problemetVi lar det ligge enn så lengeNei, du har gjort en veldig riktig observasjon, men synes det er vanskelig å skrive om det ettersom jeg er i en dialog med produsenten
Det er ting som enten må avklares som en brukerfeil eller bug. Gidder rett og slett ikke drøfte det åpent, da ingen jeg vet om her inne har testet boksenSkjønner det. Vi lar det ligge enn så lenge
Redigerte litt mitt innlegg. Du trenge da ikke det Jeg forventer ikke perfekt produkt eller at du skal være ekspert fra dag en. Synes det er moro å følge med jeg.Det er ting som enten må avklares som en brukerfeil eller bug. Gidder rett og slett ikke drøfte det åpent, da ingen jeg vet om her inne har testet boksen
Du skriver som om jeg er såret eller reagerte negativt på dine observasjoner. Saken er at jeg vet nøyaktig hvor skoen klemmer, men det er litt vanskelig å forklare og jeg har presentert saken for Trinnov. Straks de kommer med avklaring bringer jeg den videre. Men kan ikke påstå at det høres, er mer et teoretisk issue.Redigerte litt mitt innlegg. Du trenge da ikke det Jeg forventer ikke perfekt produkt eller at du skal være ekspert fra dag en. Synes det er moro å følge med jeg.
Hører den med øya! Vi får se, jeg er så utrolig fornøyd med denne boksen at litt tøys takler jeg. Skulle egentlig ikke ta frem REW heller, men du vet...Hvor hørbar er den vridning da ?
Synes det ser veldig bra ut jeg
Jeg skjønner , hadde gjort det samme selv . Du får bare kose deg med boksen ,Hører den med øya! Vi får se, jeg er så utrolig fornøyd med denne boksen at litt tøys takler jeg. Skulle egentlig ikke ta frem REW heller, men du vet...
Tilbake til rullekake, jordbær eller sjokolade?
Så du foretrekker kombo du jaFinnes den i kombo?
Ja, veldig kul! God lyd er det faktisk på den også!Kul den der.