inselwind
Hi-Fi freak
Liker veldig godt oljeproduktene fra Osmo. Bruker her en silkematt olje med hardvoks i. Det anbefales kun 2 strøk, så da får vi se hvordan det blir.
Her er nettopp 1.strøk blitt lagt på (svamp og bomullsklut)
Enig...Nydelig arbeid.
Jeg sjekker for tiden Hifisentralen hver morgen/formiddag, og det er ikke ofte det er nye ukjente tråder på 3 sider fra en dag til neste, som ikke har en eneste kabel i seg
Jeg har en finfin sak i bakhodet som helt sikkert kommer ut i live... Kan ihvertfall nevne at det mest sannsynlig blir bass fra Acoustic EleganceDette ble jo helt SuperB ! (Akkurat som Skoda'n min)
Nå holder forsamlingen pusten: Hvordan vil den kommende sub matche visuelt?
Kommer det en skapning verden ikke har sett? (garantert).
Heisann sveissann..Du trenger ikke så mange... Jeg bunkra opp 4, 5, 6 og 8mm før 300kr-grensa ble fjerna. Hva trenger du, så kan jeg hive i posten?
Dette er ikke ekte Rampa, men kina-vare
Johan-Kr
hei du, og tusen takk for hyggelige ord.Fantastisk arbeid mister! Dette kan du virkelig og jeg håper ytelsene står i stil med utførelsen. Det er en glede å følge med i tråden og jeg ser frem til ytterligere rapporter. Hva tenker du om stativer? Stål?
Mvh
-BB-
Det tror jeg kan fungere bra. En enkel søyle i stativet i x-finer med en underlagsplate for høyttaleren i nøyaktig identisk størrelse som høyttaleren. Ser man da rett frem på høyttaleren så forsterker dette det smale, nordiske/skandinaviske utseendet.Tja, er ikke kommet helt i mål vdr stativer, så kom gjerne med innspill.. Kanskje noe i samme look, x-finêr kombinert med eikfiner..
Det er også en mulighet.. men ønsker nok litt mer kapasitet i bassenNydelig arbeid, som vanlig Vil det være plass til noen sidemonterte basser i stativet?
For kristiansandere som synes det er for langt til Kvinesdal: Erik Faber er både musiker og møbelsnekker. Har blant annet gjort litt for Hagto Audio.En annen ting. Folk som har lyst til å bygge. I finish som det her. Men ikke har muligheter og/eller evner for dette selv. Kontakt noen som kan - da vel - eksempelvis Trestokken snekkerverksted nede i Kvinesdal. Eller tipse om flere gode "kassebyggere" - den av dere som kan.
Synes endeved på finer er meget flott. Sammen med eikefiner på sidene ble dette meget flott. Oljen gir en litt diskret glød som ser meget flott ut. Tar gjerne en kikk på disse ved anledning.Vis vedlegget 576079
Og et nytt strøk med Osmo hardvoksolje (3062 fargeløs matt)
Blir en nydelig silkematt glød
Bare å komme innomSynes endeved på finer er meget flott. Sammen med eikefiner på sidene ble dette meget flott. Oljen gir en litt diskret glød som ser meget flott ut. Tar gjerne en kikk på disse ved anledning.Vis vedlegget 576079
Takk for det. Jeg kikket jo litt på div detaljer sist som jeg tenker beskriver deg ganske godt. Helt i min gate, selv om jeg neppe kan leve opp til det.Bare å komme innomSynes endeved på finer er meget flott. Sammen med eikefiner på sidene ble dette meget flott. Oljen gir en litt diskret glød som ser meget flott ut. Tar gjerne en kikk på disse ved anledning.Vis vedlegget 576079
Utrolig godt spørsmål. Hadde dem hatt vanlig delefilter og terminaler hadde kanskje markedet vært noe større? Lager du en Toten versjon av W8 eller W11 med elementbestykkelse og minimalt delefilter lik originalene så hadde jeg gjerne handlet. Fountek, Harmonix, Tang Band og Monaco elementerSom alt annet jeg lager så vil disse også tilfalle Torget om ikke så altfor lenge.. Bestykning og konstruksjon tatt i betraktning,
Hva mener dere er en fair pris å forlange?
Utrolig godt spørsmål. Hadde dem hatt vanlig delefilter og terminaler hadde kanskje markedet vært noe større? Lager du en Toten versjon av W8 eller W11 med elementbestykkelse og minimalt delefilter lik originalene så hadde jeg gjerne handlet. Fountek, Harmonix, Tang Band og Monaco elementerSom alt annet jeg lager så vil disse også tilfalle Torget om ikke så altfor lenge.. Bestykning og konstruksjon tatt i betraktning,
Hva mener dere er en fair pris å forlange?
W11: https://www.hifi.fr/media/test/boenicke-audio/test-boenicke-audio-w11-se-plus-image-hifi-com.pdf
W8: https://perfect-sense.se/wp-content...Audio-w8-se-plus-image-hifi_Perfect-sense.pdf
Mvh
-BB-