Diverse Tråd for pønkere og rotløs ungdom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    Det later jo til at du har funnet ditt område å fokusere på og som gir mening for deg Svart-Hvitt. Ingen grunn til å rote deg bort med vinyl og overpriset jåleri. Tror nok du vil få stor glede og inspirasjon av å følge hva feks Asbjørn, Armand og Snickers driver med. Jeg har vel ingenting mer å bidra med i denne debatten, bare å ønske deg lykke til.

    mvh
    Takk!

    Å være enige i at man er uenig, er ingen skam.

    De nevnte navn er kompetente, de har lang erfaring; den raskeste veien til innsikt er å lære av andre.

    Og jeg tror vi setter punktum for tråden her.
     
    Sist redigert:
    U

    Utgatt24668

    Gjest
    Det later jo til at du har funnet ditt område å fokusere på og som gir mening for deg Svart-Hvitt. Ingen grunn til å rote deg bort med vinyl og overpriset jåleri. Tror nok du vil få stor glede og inspirasjon av å følge hva feks Asbjørn, Armand og Snickers driver med. Jeg har vel ingenting mer å bidra med i denne debatten, bare å ønske deg lykke til.

    mvh
    Takk!

    Å være enige og at man er uenig, er ingen skam.

    De nevnte navn er kompetente, de har lang erfaring; den raskeste veien til innsikt er å lære av andre.

    Og jeg tror vi setter punktum for tråden her.
    Enig - det er flere eksempler på debatanter med god kompetanse her på forumet - og det er mye å lære. På samme tid må etablerte sannheter utfordres slik at man får får bekreftet eller avkreftet disse. Der man finner hull i andres argumenter kan man komme med nye innspill til forbedringer som kan resultere i bedre løsninger og ny informasjon for oss alle.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det utrolige er at ingen egentlig er uenige. Bare noen som ikke kan akseptere andres valg og preferanser. Ja, enig. Ferdig.
     

    slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.404
    Antall liker
    3.194
    Skal jeg forstå det slik at trådstarter mener digital gjengivelse av musikk i heimen er perfekt?

    Og at han eller hun ikke liker plater?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn