Det er forskjell på å runke og å rive av seg kuken.Den beste lyden er den du bruker. Hjelper ikke med fett anlegg i kjelleren hvis du sitter mest på do med ipad med buds.
Det er forskjell på å runke og å rive av seg kuken.Den beste lyden er den du bruker. Hjelper ikke med fett anlegg i kjelleren hvis du sitter mest på do med ipad med buds.
Da var det signature jeg tenkte på. Var nok disse jeg hadde, de hadde en oppgradert diskant fra Super? Mine minns jeg var super som var oppgradert av oslo hifisenter til signature.. ble veldig usikker nå..Ja, hadde jeg hatt plass og mulighet til å spille på dem uten å forstyrre livet av naboer, så hadde de stått her. De ligger på rundt 4000 kroner brukt nå! Det er helt villt. De er riktignok snart et tiår gamle, men de jeg har sett til salgs ser jo strøkne ut.
Loevhagen hadde signatur.
Om dette stemmer hadde jeg m3 oppgradert til m3 super, for var ikke noen bånddiskant der..Da hadde du nok signature, ja.
Det var m3, m3 super, m3 signature og m3 avantgarde.
m3 hadde ikke frontplate, m3 super hadde frontplate (for å komplisere det hele, så hadde m3 super special edition også bakplate, disse hadde jeg), m3 signature hadde front- og bakplate og bånddiskant, m3 avantgarde hadde front og bakplate + enda bedre bånddiskant og andre mellomtone og basselement.
Såvidt jeg erindrer, men mener det var slik.
Stemmer det at signature har bånddiskant? Hybrid ala Dali eller kun bånd?Jeg hadde M3, M3 Super, M3 Signature og M3 Avantgarde. Mao. hele røkla. Signature var den beste i serien i lengden.
Utstyrshore den gangen også:
Cherry = M3 Super
Black Ash = M3
Rosewood = M3 Signature
Nettopp, ja - Jeg tenker jo bare i hodetelefoner - hahaHegel H300 til xtz 99.26MKII høyttalerene, og HD25 = hegel hd25, største og nyeste dac'en deres.
Frustrerende nok så klarer jeg å innbille meg at jeg hører forskjell
Du kan bytte hvilken inngang den skal bruke ved å tappe på fronten (som er helt idiotisk i praksis, tro meg) men du kan ikke stille volum uten fjernkontrollen. Du kan også styre hd20/25 med fjernkontrollen til h300, men det er også bare for å bytte inngang - ikke stille volum (jesus hegel, h300 koster 30.000kr!!!!!). Så skal jeg ha h300 og hd25 så kommer jeg til å programmere inn begge to på logitech universal fjernkontrollen i steden for å bruke hegel sine fjernkontroller.Hegel HD25 - Den som kan betjenes UTEN fjernkotroll?!!?
Du kan bytte hvilken inngang den skal bruke ved å tappe på fronten (som er helt idiotisk i praksis, tro meg) men du kan ikke stille volum uten fjernkontrollen. Du kan også styre hd20/25 med fjernkontrollen til h300, men det er også bare for å bytte inngang - ikke stille volum (jesus hegel, h300 koster 30.000kr!!!!!). Så skal jeg ha h300 og hd25 så kommer jeg til å programmere inn begge to på logitech universal fjernkontrollen i steden for å bruke hegel sine fjernkontroller.Hegel HD25 - Den som kan betjenes UTEN fjernkotroll?!!?