tweakMan
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 126
Slike har jeg lyst på om dagen. Shure SRH 1840.
Har så lyst... ;D
mvh
Sist redigert:
Sent svar, men så ikke spørsmålet før nå: nei, bruker kun taurus. XTZ driver kun xtz 99.26 MKII høyttalerene (som er en kombinasjon jeg er veldig fornøyd med)Bruker du XTZ-en til å drive HE-500, mariusaa?
åh! Så flott!
Headfonia driver stadig å sammenligner dem - 339 virker varmere og tjukkere, WA2 klarere og krispere. De ender ofte opp med å bruke WA2 som pre til 339. 339 har jo desverre ikke muligheten for pre. Det er en av WA2's store fortrinn - den har liksom alltid en plass Dessuten har den 4 innganger.En omtale av DV339 (LeFigaro) skal visstnok UI jobbe med. Håper den blir like bra som din av WA2 vs. WA22.
Jeg trenger litt bakkekontakt etter jeg fikk HA10SE i hus .Ligger du på dørken når du spiller musikk?
Den var bare på besøk, men jeg likte lyden på HE300 utrolig godt1 Hva med 400 eller 500Hva jeg skimter..? Hifimann?... Me like.
Hei, hvordan låter Shure 1840 med Nuforce HAP-100? Har hodetelefonene, vurderer ampen....Nuforce HAP-100, HA10SE, Shure 1840. Topplokket på HA10SE er av siden jeg har justert bias
Perfekt plass for noe så grønnjævelig stygt. Vurderer å bytte ut HD20 rett og slett fordi jeg er lei av å ha noe stående fremme som ser ut som det har kostet 150kr fra e-bay.Den observante leser vil skimte Hegel DAC'en hengende under skrivebordet.
Hahahahaha, du kan få sagt det. Det ligger en Auralic ARK MX+ på torget. Hadde gjort seg fint med Taurusen dinPerfekt plass for noe så grønnjævelig stygt. Vurderer å bytte ut HD20 rett og slett fordi jeg er lei av å ha noe stående fremme som ser ut som det har kostet 150kr fra e-bay.Den observante leser vil skimte Hegel DAC'en hengende under skrivebordet.
Helt enig. Har mye gøy med hodetelefoner, men stereo er den store greia. Det er naboer som hemmer her også. Hadde Audiovector M3 Super og Primare før, og det var vanvittig musikalsk og moro, med digg bass. Spille høyt kunne de óg! Savner dem villt til tider, og man kan plukke dem opp for rundt 4 000(!!) kroner for parret nå. De kostet vel rundt 17k i sine glansdager.Krangler med meg selv om dagen, om jeg skal legge meg penger i hifi i stedet for head-fi. LCD-3 (eller noen av de andre hodetelefonene jeg har/hatt) kan ikke konkurrere med lyd opplevelsen xtz 99.26mk2 høyttallerene og den 20kg klasse A xtz forsterkeren gir meg - og det samlet koster mindre enn bare lcd-3. Men spørsmålet er om jeg allerede har nådd det punktet i hifi hvor alle oppgraderinger blir bare minimale forbedringer, eller om noen tannoy definition dc8 og mcintosh ma 6300 (bare for å plukke noe ut av lufta) vil være en solid oppgradering. Jeg føler jeg allerede er der hvor nye hodetelefoner eller komponenter i anlegget vil bare gi små nyanser forskjell når det gjelder head-fi, og det kjennes ikke ut som det er verdt å bruke kronene det koster.
Hva man bruker mest er jo ikke talende for hva man synes låter best.Hva bruker du mest, da mariusaa? Høyttaler eller klokker?