Litt hustrig her i dag, 27-28 blå ute og akkuart så få røde inne at jeg funderer på om jeg må kaste noen vedpinner inn i ovenen. Egentlig gidder jeg ikke, men det er vel nødvendig om man ikke skal fryse. "Kaste bort" tid en helt stille søndag morgen med å styre med ved som ikke vil brenne?? Kone og barn sover ennå etter årsfest i rideforeningen så far kan faktisk gjøre akkurat det han ønsker uten å få dumme spørsmål som: "skulle ikke du egentlig.........?" eller skjeve misbilligende blikk! Nå er det selvsagt bortkastet tid å sitte og småhutre mens man hakker ned noen ord på et tastatur, det er jo så, men av og til er det sjelefred i å IKKE være fornuftsbasert produktiv.
Men man må vel finne fram noen vedpinner for dette er litt for kaldt til å være behagelig........ :-\ Pussig forøvrig det at kvinner med lite klær som fryser absolutt skal lære seg å spinne, mens vi menn som de praktiske vesner vi er ganske enkelt fyrer opp i ovnen! De kommer nok fra en annen planet enn oss de der damene! ;D
Etterpå blir det vel å "svi",- kunsten er å ikke svi den! 8) bacon, "speile" noen egg og så vekke hele huset!
Han en fin dag folkens!