Har eid disse Stax selv, husket at jeg koblet de igjennom en passiv Stax boks som var koblet til utgangene på effekt trinnet mitt den gangen, ahh gode minnerDet er just præcis esken til T1 du skimter. Godt spottet!
Stax er SR80. Jeg kan ikke huske præcist hvilket år jeg fik dem, med det må være omkring 83/84
Takk for det! Hehe, jeg har nok forelsket meg litt ja, men er ikke fullblods fanboy altså Har lyst til å utvide horisonten litt, men bynner å bevege meg så høyt opp i prisklassene at jeg ikke liker å kjøpe uhørt lenger, og det gjør ting vanskelig da head-fi ikke er den mest utbredte hobbyen i denne kanten av skogen..du liker Grado ser jeg har lenge ønsket å lytte til GS-1000, men ikke fått tid ennå, fint oppsett...!
Man tar hva man haver for hånden (eller boopisen)
Synes definitivt ikke dette låter lyst. Kan ikke si det låter særlig mørkt heller. Bare uanstrengt, detaljert og med en deilig dypbass. Kunne godt tenkt meg et sett 7000 også. Helt tørke på dem på brukten for tiden. Har du sammenlignet 5000 og 7000 direkte noengang?^ Sexy, sexy!
Hvordan er Burson + D5000? Har selv D7000 og noen sier de er lyse i lyden, er ikke enig i dette og vet ikke om det gjelder D5000 også, men Burson er kjent for varm klangbalanse, så hvordan gjør det seg utslag i din kombo? Regner med at det er mye deilig bass og god mellomtone?
Takk for svar, høres ut som en finfin kombo -- Nei, jeg har aldri prøvd D5000, men D7000 og Woo Audio WA2 er noe av det bløteste og fyldige jeg har hørt, det grenset nesten til det euforiske på visse typer musikk (men høres selvsagt ikke naturlig ut). Ardilla, den lekkerbiskenen, mente at det kunne komme av impedansemismatch. Nei, de er ikke lett å få tak i, derfor eier jeg to par, haha. Kjøpte et ekstra par, da de gikk ut av produksjon, og de ligger i esken enda. Kan hende jeg selger det, får se. Har også de J$-skinnputene, men likte ikke endringen i lydsignatur eller passform. Ble dårligere komfår og alt for mye bass (og jeg liker basselass).Synes definitivt ikke dette låter lyst. Kan ikke si det låter særlig mørkt heller. Bare uanstrengt, detaljert og med en deilig dypbass. Kunne godt tenkt meg et sett 7000 også. Helt tørke på dem på brukten for tiden. Har du sammenlignet 5000 og 7000 direkte noengang?^ Sexy, sexy!
Hvordan er Burson + D5000? Har selv D7000 og noen sier de er lyse i lyden, er ikke enig i dette og vet ikke om det gjelder D5000 også, men Burson er kjent for varm klangbalanse, så hvordan gjør det seg utslag i din kombo? Regner med at det er mye deilig bass og god mellomtone?
Jeg sa at temperaturen de ville avgitt som fyringsobjekt hadde vært mer tilfredstillende enn å kjenne følelsen av at en rabattorm som deg fikk lurt fra meg en av verdens beste hodetelefoner til en direkte motbydelig gjerrig-pris.^ Sa du ikke at du skulle brenne dem? Har dem slått på fyringa likevel?
Det låter like bra som det ser ut. Glad jeg ..... fortsatt har to par!
Den egner seg ikke med LCD-2/LCD-3 imho, så jeg tror ikke den er noe for deg.^den der havner til en kjent adresse i Trøndelag!
Den egner seg ikke med LCD-2/LCD-3 imho, så jeg tror ikke den er noe for deg.^den der havner til en kjent adresse i Trøndelag!