Det er tid for en liten oppsummering. Jeg holder på selv det tar tid med finishen, de jævla tørketidene.
Jeg har ikke fått den nye bilen, men jeg vet i alle fall hvor den er nå, og at den er underveis.
Forsterkeren og filter:
Jeg la inn DC killer kondiser både på inngangen og utgangen på filteret. Jeg har ikke sett noe mer til 30V firkantpulsene. Når man ikke får til det man driver med burde man jo være mer opptatt av årsaken enn konsekvensen. Men det er litt fascinerende med VU LED'en som går i peak med volumet på 0.
Signalveien er rett inn gjennom passive potmetere, til filter og så til effektdelen. signalet er ikke innom VU delen. Hvorfor det skjer vet jeg ikke enda, men årsaken fant jeg i motstanden mellom pinne 2 på IC'en og jord. IC'en gikk i en form for oscillasjonsloop. Dermed 10-doblet jeg verdien på motstanden, senket forsterkningen til 2,5 og det ser ut til å virke.
Siden jeg sprengte test HT har jeg ikke fått prøvet med lyd.
Subbene:
Jeg har tilsammen sparklet 6-8 ganger. Første strøk tok fire dager for å tørke. Har nå malt fire strøk - på den enes siden, og har den andre igjen. Et femte strøk på endestykkene i morgen - noen dager i Finland på jobb - så snur jeg skiten og begynner på andre siden.
Borsett fra hvitbalansen på kameraet som er ræva så går alt som det skal.
Sonny