ja, er så miljøbevisst at jeg bruker ting flere gangerHumm... lignet et bilde jeg akkurat så et annet sted
ja, er så miljøbevisst at jeg bruker ting flere gangerHumm... lignet et bilde jeg akkurat så et annet sted
Flott pickup det derLitt vinyl på gang i dag Vis vedlegget 1022843
Bare jeg som tenker høyt og for mye av åg til.(iallefall ifølge kona..)Det blir på eget stereorom om jeg noen gang får mulighet til det. Gjelder å drømme stortHva med det dusinet av 10" du allerede har? De 21" kommer til å kreve betraktelig mer plass enn de nusselige tårnene som står i stua nå .
Eller snakker vi hjemmekinorom?
Har ho hest i Holmen? Synes jeg så en slik bil når jeg var der sist gang.Tar muligens en stor risiko nå...Min bil fikk seg et bad, mens kona sin måtte stå over Burde egentlig vært omvendt, da hun kjøpte sin for 2 uker siden Ja, hun driver med hest å trenger derfor noe robust å dra henger med. Kan ikke få tid til alt på en gang. Nå er det tross alt haifai og tuborg time Vis vedlegget 1026741 Vis vedlegget 1026742
Nei Hestene er i FrafjordHar ho hest i Holmen? Synes jeg så en slik bil når jeg var der sist gang.
Noe må hun da kunne ofreDu bruker åpenbart for mye penger på hifi og øl. Tenk å la kona måtte gå i hullete bukser.
Vær forsiktig eller så ofrer hun plutselig deg.Noe må hun da kunne ofre
Ja, derfor det ikke finnes et eget lytterom med en sl 1000r.... ...Vær forsiktig eller så ofrer hun plutselig deg.
Du har nok rett i at det går veldig mye i andre sjangre ogsåTipper det verken AD/DC eller annet råkk n råll, som blir spilt. Du bare tøffer deg. Går nok mere i Elton John og annet pudding musikk
Men Nick Cave har fortsatt tilgode å få spilletidDu har nok rett i at det går veldig mye i andre sjangre også
Like greit. Han skal kun spilles for de som verdsetter han Her er caven okkupert av min datter. Må faktisk være i stua og prate med min fruMen Nick Cave har fortsatt tilgode å få spilletid
Godt å se at du er en nøyen fyr som kjører matching mellom ølboks og bukser….Lurer faktisk på om Lite faktisk betyr at det er mindre i disse boksene? Blir tomt veeldig snart når Diamond Dogs snurrer... Vis vedlegget 1046298