Forstår fortsatt ikke hvorfor jeg aldri blir valgt som fotograf......Gjør mitt beste iallefallFantastisk trio.
Fungerte på den måten også! Men jeg klarer bare ikke den jævla hippien som sang duett med den gløppkjefta røpekken fra Bergen. De tre andre derimot!Forstår fortsatt ikke hvorfor jeg aldri blir valgt som fotograf......Gjør mitt beste iallefall
Vel, prøver jo så godt jeg kan å være bad Ass å kun spille bånngazz musikk, men er nok ikke så snever i musikksmak. Selv om hardrock å rock n roll står mitt hjerte nermest (sattan, rett før jeg blir poetisk nå) Vinyl åpnet en ny verden uten grenser angående sjanger for min del...og jeg fortsetter å prise din noe overraskende gode musikksmak. Skjønner nå at noe av dunet på pungen begynner å få farge.
Spørs på, hva savner du med Bronze?Blir også " plaget" av en tanke angående pick up..... Har det noe for seg å gå fra Ortofon bronze til black? Sånn egentlig????
Savner egentlig ingenting. Er kun dette oppgraderingspøkelse som sier hei av og til Tror jeg skal klare å la ver, men det frister...Spørs på, hva savner du med Bronze?
Spar pengene og bruk de på det nye lydrommet....Savner egentlig ingenting. Er kun dette oppgraderingspøkelse som sier hei av og til Tror jeg skal klare å la ver, men det frister...
joda , var nydelig Men for all del, hver sinn smak. Har ingen problemer med å se den Var bare ikke noe for megAkkurat den versjonen er for øvrig ikke "min". Sist jeg hadde besøk av kameraten min som jeg setter sammen et anlegg for så sa han "Kan du ikke spille Diggy Liggy Lo med Teddy Nelson og Skeeter Davis. Den er bare så jævla fin!!" sa han
Akkurat, sparer driverne for det gnålet hansSå lenge du ikke disser Willy er alt såre vel
Er det en SL-1200G?Hmm.. Denne her har et særdeles rolig liv hos meg. Hva er greia med vinyl liksom? Nei, tror jeg gir opp den veien. Takke meg til cd åg streaming. Dette er nok å banne i hifi kirken, men jeg gir faen Kanskje på tide noen andre, som faktisk setter pris på vinyl , overtar den. Vis vedlegget 1064712
Det er en sånn ja. Nei, står ikke i veien for noe, men når den ikke brukes?? Må jo innrømme at en Electrokompaniet cd spiller hadde gjort seg bra den åg. Hadde ihvertfall blitt brukt litt merEr det en SL-1200G?
Den står vell ikke i veien for noe, der den står nå?
Har den XLR utgang bak? Husker ikke om Hertugen fikk satt det på den?Det er en sånn ja. Nei, står ikke i veien for noe, men når den ikke brukes?? Må jo innrømme at en Electrokompaniet cd spiller hadde gjort seg bra den åg. Hadde ihvertfall blitt brukt litt mer
Nei, dessverreHar den XLR utgang bak? Husker ikke om Hertugen fikk satt det på den?
Har samme spilleren selv, og jeg synes selv det er greit å ha en analog kilde . Men folk er forskjellig.Nei, dessverre
Står en Ortofon Cadenza bronze på den må. Nesten ikke brukt..Hvilken Ortofon står på den. Gidder ikke søke...
Nei, ikke min greie...kvitter å vas + skifte side hele veien. Ikke noe for en lat fyr som megGi opp vinylen🥲 Triste greier, samtidig så er det kanskje ingen poeng å forsette hvis det ikke er din greie
Kassettspiller?Da var lp over og ut for min del. Iallefall for en stund.... Men hva kommer inn? Noe som har vært på " bucketlisten" i årevis! Kommer Iallefall til å bli brukt vesentlig mer her hos meg Bilder kommer når den er på plass
Jeg stemmer for en "High-End" cd-spiller…?
Denne er hos meg på lån. Super spiller det