Takker. Endelig min turGratulerer så mye, utrolig flott den der.
Takker. Endelig min turGratulerer så mye, utrolig flott den der.
Du sa/tenkte antageligvis det samme når du kjøpte platespiller også…Nei, dette går veien. Heller ute etter å dra heim mye mer av den sorten
Jada, men er lov å leve i trua har jeg hørtDu sa/tenkte antageligvis det samme når du kjøpte platespiller også…
Skulle ønske prisen var den samme endaHusker at dette var den første CD spilleren jeg kjøpte når hifi basillen virkelig tok tak i meg. 1999 var året og 15990,- betalte jeg. Grattis!
Takker Blir nok cd på meg fremover. Vinyl var ikke noe for megGratulerer med fin spiller og gjenoppdagelse av CD mediet !
Bare vent til du begynner å streame igjen og plutselig husker hvor greit det er…Takker Blir nok cd på meg fremover. Vinyl var ikke noe for meg
Jo , takker for det. Er fortsatt streaming som er første prioritet, men cd platene får mer å mer kjørt seg Når det gjelder strømkabelen så er d kun for ocd'en skal roe seg Noe må en da kjøpe seg....Bare vent til du begynner å streame igjen og plutselig husker hvor greit det er…
Så må jeg gratulere med ny strømkabel og kjempeløft i lyden…
Takker ! Fortsatt fin helg til deg ågViktig å føye seg etter ocd`en Kjenner til problemet
Ha en fortsatt fin helg Mr
mvh