TakkerGratulerer så mye TR. Dette MÅ bli bra. Flott spiller.
![Tommel opp: lys hudtone :thumbsup_tone1: 👍🏻](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f44d-1f3fb.png)
|
TakkerGratulerer så mye TR. Dette MÅ bli bra. Flott spiller.
TakkerGratulerer med din siste platespiller![]()
![]()
![]()
Vi vet det er den siste…… til nåTakkerJa, dette ER min siste
![]()
Ja, det er d. Skal finne på noe annet til neste gangTakkerJa, dette ER min siste
![]()
Grattis, du er en klok mann!TakkerJa, dette ER min siste
![]()
Så, så...nå må jeg jo først få testet denneGrattis, du er en klok mann!
Men får du først sansen for Technics kommer det nok til å gnage at det finnes en model til der ute som tyner enda mer ut av skiva.
Nei, pokker! Tror 1200G er perfekt for deg og synes ikke du på sikt skal oppgradere. Vil bare at det skal gnage!Så, så...nå må jeg jo først få testet denneOg ja, jeg vet hva drømme spilleren heter...
Håper du ikke ble fornærmet
![]()
Ja det sier de alle…Dette var VIRKELIG noe annet fra forrige spiller ja![]()
Ja, selv klarer jeg ikke å plukke en favoritt da de har så uendelig mye bra! Men gimme just a second er der oppeJeg måtte ta et par sanger etter å ha kikket innom her. Dette er mine største favoritter fra gutta krutt…![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 1002198 Vis vedlegget 1002199
Spørs hva normalt prisleie er....Noen som har en anbefaling angående riaa trinn? I noenlunde " normalt" prisleie?
Grei kapasitet her også jaHeisann, og riktig god påske..
Hadde nesten håpet at gjestene som var hos Sigvald og Duc999 også tok turen til deg for å lytte til Totenpålene og Hunsbedt sine flotte Seas-basstårn. Står jo ikke tilbake på kapasiteten hos deg heller
![]()
Kan jo ikke rekke alt. Hørte forresten noe Goldnote hos Sevald.
Langt unna Sevald?Nei, kan ikke få med seg alt på en gang. Men er selfølgelig velkomne ved neste anledning
Gold Note har virkelig imponert meg
Han holder til på "feil" side av fjordenLangt unna Sevald?
Jeg syntes dere begge burde låne øre til hverandres systemJeg har lyst å prioritere en tur og lytte til dette oppsettet![]()
EnigJeg syntes dere begge burde låne øre til hverandres system![]()
Det må duJeg har lyst å prioritere en tur og lytte til dette oppsettet![]()