L
Ludo
Gjest
Du har PM
Audio Note ;D Neida, spennende de der, jeg har fyldig of fin bass på mine Celius. Dypt går de ikke men runder fint av der det skalT A F skrev:Venter på eit tilbud og leverings info på Genese Quartet. Håper på litt fyldigare og djupare bass.
Ser litt på andre alternativ,men er blitt glad desse Trianglene.
Det blir avgjort i løpet av morgendagen,så følg med.
T A F
Skal bli Ludo.Ludo skrev:Oh - du må komme tilbake med masse bilder og lytteinntrykk så snart pappeskene forlater importøren ;D
Jeg bruker Xindak Muse Deluxe 1.0 med JAN Philips rør, og en NAD C370 forsterker. Jakter for tiden på en "rimelig" rørforsterker (helst med pre out )for å erstatte NADen. Har veldig lysst til å prøve Xindak V30I, da jeg virkelig har fått sansen for dette merket.T A F skrev:Velkommen t Motoman ;D
Altid spennande å høyra andre beskriva samme utstyr som ein sjølv eig. Er enig med deg angående bassen.
Eg har også suplert med sub,men kommer til å prøva ut dei nye Genese Quartet.
Kva elektronikk brukar du til dine Celius?
T A F
Kva kan det være?T A F skrev:Velkommen t Motoman ;D
Altid spennande å høyra andre beskriva samme utstyr som ein sjølv eig. Er enig med deg angående bassen.
T A F
Ja det kan det. ;DNecroth skrev:Kva kan det være?T A F skrev:Velkommen t Motoman ;D
T A F
Det er vel på sin plass med en gratulasjon til deg også.T A F skrev:Hei The Atl
Velkommen her og gratulerer med nye høyttalere. Dei Volante er sjelden vare. Kjenner ikkje til dei,men har lest mangt eit god ord.
Har hatt Antal Esw tidlegere men den maglet bass,men det skal ha forandret seg vesentlig med den nye Ex serien har eg sjønt. Nye elementer rundt baut.
Hvilken elektronikk bruker du?
TAF
jonas skrev:BILDER!
Nå ka ble konklusjonen din etter hjemlån?Inter skrev:Hørte på en Celius esw i går og har tenkt å låne de med meg hjem til over helgen for å høre. Jeg ble ekstremt skuffet da jeg hørte dem i butikken.. ingen bass, tynt og pistrete, skingrende og rett og slett møkkadårlig. Synes det var fryktelig rart ettersom jeg aldri har lest et dårlig ord om dem. Men selgeren overtalte meg til å teste dem hjemme et par dager, så vi får se hva som skjer..
Triangler virker å være kresne på match har jeg fått erfare. Men når det sitter, så sitter det. Men det vil jo sjelden være god ide å kjøpe en høyttaler som ikke passer til det øvrige utstyret en besitter.Inter skrev:Har hørt et par timer til nå og det totale fraværet av dypbass (kicktrommer har ingen punch i det hele tatt og bassporten nederst er dørgende stille) gjør dette til et vanskelig valg for meg. Noen som har noen synspunkter om dette er normalt eller om det kan være meg/min elektronikk/plassering? For dette er for tynt.