Trinnov Surround

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har lest meg opp litt på diverse dokumenter; jeg lander på 30, 50, 80 og 120.

    Edit:
    Ja, jeg har kommet meg hjem. Akkurat nå planlegger jeg hvor takhøyttalere skal monteres; samt fjerner lim etter lister fra den forrige fulle eieren som bodde her (han hadde ikke helt skjønt dette med montering av lister og hjørner, naturligvis har han brukt en tube lim på hver list bare så det skal bli ekstra interessant å fjerne dem etterpå). Så nå må jeg sparkle hele veggen på nytt; legge grunning og male. Naturligvis har vi samme opplegg på alle vegger. Så dette kan ta sin tid ;) Fikk børstet støv av den gode gamle varmepistolen (600 grader gjorde susen for å fjerne lim).

    Rart hva man finner på når man har noen dager ferie.... Kanskje ikke helt optimal tidspunkt å begynne på men ;)
     
    Sist redigert:

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tenker den første du skisserer. Hvilke oppsett/layout er det du bruker her. Jeg har jo noen ledige kanaler jeg også, men forventer at jeg assigner subber på det fleste
    Skjermbilde 2019-07-10 kl. 02.04.01.jpg


    Edit:
    At alt på DTS:X og DTS lyser rødt er fordi man ikke kan velge mer enn 11 kanaler + sub aktivt på disse (inntil DTS:X Pro kommer).
     
    Sist redigert:

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    En litt spennende ting både fra dolby og DTS; takhøyden bør ikke være mindre enn 3meter.... Har du lavere kan man øke antall takhøyttalere - derfor jeg har 9. Hos meg er det 2.40 takhøyde. Så gjelder samme strategi for tak som for høyttalere i ørehøyde. Alt fremover er av langt større betydning enn bakover.

    Også derfor jeg går for følgende:
    Lfh/Rfh 30
    Ltf/Rtf 50
    Ltm/Rtm 80
    Ltr/Rtr 120

    Alle vinklet mot MLP.

    Da er alt i henhold til guidelines fra Trinnov også.
     
    Sist redigert:

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Faktisk har DTS støtte for gulvhøyttalere; Lb/Llf og Rb/Rlf. Skal optimalt være 30 grader nedover fra MLP

    Skjermbilde 2019-07-10 kl. 02.57.01.jpg
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Siste input fra Duet; levering og montering er planlagt til nå på fredag. Så da kommer endelig Amplitude8M på plass sammen med DB-25 kabel og 9 * Piega AP 1.2.
    Da er 9.2.9 systemet på plass, et sted videre til neste plan: 11.4.10; steget etter der igjen blir 15.4.12
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Så du skryter på meg best lyd i landet du ja:cool: Jeg er forøvrig enig;)
    Men jeg er ikke overrasket over standpunktene til fyren. Vet du om systemet er blodtrimmet til formålet hos han?
    Kunne vært interessant å vite hvor dypt han dykker i A16
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Så du skryter på meg best lyd i landet du ja:cool: Jeg er forøvrig enig;)
    Men jeg er ikke overrasket over standpunktene til fyren. Vet du om systemet er blodtrimmet til formålet hos han?
    Kunne vært interessant å vite hvor dypt han dykker i A16
    Du er vel kjent for å ha noe av det bedre i landet på lyd; jeg må snart sjekke ut hos deg om dette stemmer. Har ikke verifisert selv ;)

    Folk flest dykker ikke langt i verken A16 og A32; så han er nok på overflaten regner jeg med (som de fleste). Dette er egentlig litt trist; det finnes ikke kunnskap for å gjøre dypdykk hos de aller fleste som tar betaling for jobben heller dessverre.

    Edit:
    Jeg inviterte Trinnov til å ta turen innom meg for å se om de klarte få skviset mer ut av systemet mitt. De var ikke motvillige; så vi får se; men de sa også at sannsynligvis kunne jeg mer enn dem om å skvise det ytterste fra Altitude. Tilbakemelding etter mitt ekstrem PEQ eksperiment med sub'ene var så langt utenfor hva systemet egentlig var tiltenkt. Hadde 54 filter for bare 1 sub :D
     
    Sist redigert:

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.739
    Antall liker
    10.160
    Torget vurderinger
    2
    I Budapest kan du sjekk innom
    https://www.tripadvisor.com/Restaur...orso_Restaurant-Budapest_Central_Hungary.html

    Ligger i turiststrøket men tilbyr god og rimelig mat fra orkesterplass mot elven.Gulasjen de serverer er ekte vare i følge min innfødte familie . Om sommeren passer det kanskje bedre med 3 øl og et andelår :)
    Det underjordisk sykehus museet på Buda høyden er verdt et besøk. Og alle hole-in wall og food trucks i det jødiske kvartalet og då er det det stedet du kan spise og drikke så mye du vil for 15-25 euro eller noe sånt.
    Trofea Grill All you can eat i Kiraly Utca
    https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274887-d1783160-Reviews-Trofea_Grill_Restaurant_Downtown-Budapest_Central_Hungary.html

    Husk badehette og badebukse for badeanlehgende, og fullbody spa og massasje (uten happy ending !!) er meget billig, det samme er ecsape roms...om det skulle regne en dag

    Om man ha litt parisisk stemning og pause fra handlegaten er Gerloczy en fredelig plett vi pleier å få med oss.
    https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274887-d696036-Reviews-Gerloczy_Kavehaz_Cafe_and_Restaurant-Budapest_Central_Hungary.html

    Om det er damer med vil de nok like en 30minutters tog tur til kunstnerbyen Szentendre. Beregn god til på billettkjøp automatene er teite og avgangstasjonen er skjult under bakken/broen. Be om hjelp til biletter da det kan kreves en bilett for et stykke og en tilleggsbillett til Szentendre.

    PS Har kun opplevd 1 redelig usnytende Budapest taxisjåfør på mine mange turer til byen. Den offisielle taxi bua på flyplassen er ordentlig og svindler ikke, så bruk denne eller offentlig transport. OBS på trikk metro og buss MÅ du validere billetten i den gule boksen med en gang, selv om du kjøper billett fra sjåfør. Hvis ikke koster det deg 300 kr kjapt!!!! Kontrollørene viser ingen nåde

    På Buda høyden er det millioner turister og smått med annet enn turistfeller. En liten oase for lunchmenu som ikke er dyr er St.George hotell , med bakhage og staselige stoler inne
     
    Sist redigert:

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Min installasjon av 9 takhøyttalere ble ikke ferdig.... avsluttes i morgen. Dvs, høyttalere er på plass; kabel baner er på plass; kabler er kuttet og market i rett lengder - men mangler å få på endestykkene på kablene og legge dem i kabelbanene. 90 meter Kimber Kable KWIK 16...
     
    Sist redigert:

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Min installasjon av 9 takhøyttalere ble ikke ferdig.... avsluttes i morgen. Dvs, høyttalere er på plass; kabel baner er på plass; kabler er kuttet og market i rett lengder - men mangler å få på endestykkene på kablene og legge dem i kabelbanene. 90 meter Kimber Kable KWIK 16...
    Det nærmer seg med stormskritt.
    Jeg sitter å venter på høsten og vinteren så man kommer i gang med optimalisering og ikke minst nyte galskapen.
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Min installasjon av 9 takhøyttalere ble ikke ferdig.... avsluttes i morgen. Dvs, høyttalere er på plass; kabel baner er på plass; kabler er kuttet og market i rett lengder - men mangler å få på endestykkene på kablene og legge dem i kabelbanene. 90 meter Kimber Kable KWIK 16...
    Det nærmer seg med stormskritt.
    Jeg sitter å venter på høsten og vinteren så man kommer i gang med optimalisering og ikke minst nyte galskapen.
    Når jeg sitter i sofaen og ser rundt i taket; dette er galskap... det må selv jeg innrømme.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Det er STOR forskjell på å like å tukle med audio, og synse å mene om det ble bedre eller ei, mot å sitte å taste inne i en Trinnov å få svaret midt i trynet med noen tastetrykk. Det er formel1 verden vi lever i, og det er drita kult.

    EDIT: jeg er edru;)
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Denne tråden er heldigvis fri for synsere. Det er en av styrkene. Her finnes det stort sett folk som ‘put their money where their mouth is’ og det er befriende i forhold til andre tråder her inne.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TGB

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Det er STOR forskjell på å like å tukle med audio, og synse å mene om det ble bedre eller ei, mot å sitte å taste inne i en Trinnov å få svaret midt i trynet med noen tastetrykk. Det er formel1 verden vi lever i, og det er drita kult.

    EDIT: jeg er edru;)
    Lenge siden du var edru Birger :rolleyes:
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Denne tråden er heldigvis fri for synsere. Det er en av styrkene. Her finnes det stort sett folk som ‘put their money where their mouth is’ og det er befriende i forhold til andre tråder her inne.
    Vi prøver i det minste, og det har vist seg å fungere relativt bra så langt. Man trenger selvsagt ikke alltid være enig for å diskutere.
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    En litt interessant ting i dag var at Duet hadde glemt Amplitude8M'en min; den kom på døra med budbil 45 min. etterpå; så alt er nå på plass heldigvis.
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Hvordan ser endestykket av 8 XLR kabler ut i DB-25 format?

    Svar:
    IMG_0043.jpg
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Denne tråden er heldigvis fri for synsere. Det er en av styrkene. Her finnes det stort sett folk som ‘put their money where their mouth is’ og det er befriende i forhold til andre tråder her inne.
    Selv om en har en litt annen tilnærming til målet betyr ikke det at man trenger klubbe ned meningsmotstandere i hytt og gevær. Det MÅ være rom for å ha delte meninger selv om jeg ofte sitter å tenker: Jeg fatter ikke hvorfor de ikke bare kjøper seg en Trinnov Amethyst så er problemene løst!

    Jeg er ganske overbevist om at audioverdenen hadde sett ganske annerledes ut da:cool:
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Forunderlig for meg at så godt som ingen av testerne justerer seg til en korrekt målkurve dvs fallende. Men bruker default 100% horisontal target. Det blir som oftest langt bedre lyd med 2-4db fall. Mister faktisk litt tillit til testerne som kun bruker default verdier . Men lærekurven er vel litt bratt for en kort test tenker jeg, men Trinnov bør forlange/legg inn en korrekt mål "target slope" . " Comfort" settingen er nærmer idealet enn en flat "Monitor".
    Hadde noen timer igår med justeringer og finner at 2-4db fall fra 200 til 10k og flatt utenom dette. Faktisk er det bedre med 4db fall fra 0db» 0/-4 «enn +2 til -2db.
    Min preferanse nå er 0db fra 30-200hz/ -3db fall 200 til 10k/ flatt -4db 10k-20khz . 1/12 energy resolution og 30 IIR filters, early reflections 3. og muti point...dvs +10/20 cm frem med hode/mic, og +/- 10 cm høyre venstre
    Plottet med 1/6 glatting av kurver i dispay ( dvs filteret er 1/12 de andre 1/6)
    Vis vedlegget 546761
    Korreksjon før etter
    Vis vedlegget 546764
    Korreksjonsfilter, 0 eller senking gir bede resultat enn heving+senking
    Vis vedlegget 546762
    Target

    muti point
    Vis vedlegget 546763

    Begynner å både se og høres bra ut dette. Ujevnhetene ved +/- 100 er mye mindre nå :)
    Så bra Balle, og egentlig forstår jeg det godt.
    Du har nå bedre kontroll på bassen og da vil det som utspiller seg lenger opp infrekvens tre tydeligere frem.
    Grunnen til anmodning om vannfall var for å se hvordan det forløp seg i tidsdomenet i rommet.
    Som du ser er lyden forholdsvis «våt» mellom 1k og 4K på vannfallet du postet, i forhold til resten. Det fører til at lyden henger litt der.
    Kan du prøve å dempe dette området 1,5 db samt øke nivået tilsvarende fra 4K og helt opp. Så forteller du meg hvordan du opplever den i forhold etter en stund.
    Beklager sent svar:cool:
    Fikk du testet dette balle?
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.933
    Antall liker
    2.950
    Torget vurderinger
    1
    Så du skryter på meg best lyd i landet du ja:cool: Jeg er forøvrig enig;)
    Men jeg er ikke overrasket over standpunktene til fyren. Vet du om systemet er blodtrimmet til formålet hos han?
    Kunne vært interessant å vite hvor dypt han dykker i A16
    Du er vel kjent for å ha noe av det bedre i landet på lyd; jeg må snart sjekke ut hos deg om dette stemmer. Har ikke verifisert selv ;)

    Folk flest dykker ikke langt i verken A16 og A32; så han er nok på overflaten regner jeg med (som de fleste). Dette er egentlig litt trist; det finnes ikke kunnskap for å gjøre dypdykk hos de aller fleste som tar betaling for jobben heller dessverre.

    Edit:
    Jeg inviterte Trinnov til å ta turen innom meg for å se om de klarte få skviset mer ut av systemet mitt. De var ikke motvillige; så vi får se; men de sa også at sannsynligvis kunne jeg mer enn dem om å skvise det ytterste fra Altitude. Tilbakemelding etter mitt ekstrem PEQ eksperiment med sub'ene var så langt utenfor hva systemet egentlig var tiltenkt. Hadde 54 filter for bare 1 sub :D
    Det skal vel godt gjøres at forhandler greier å tyne det siste ut av apparatene på samme vis som dere klarer, gutter! Dere bør vurdere å tilby assistanse mot betaling til kjøpere av Trinnov som ikke har mulighet til å sette av nok tid til å få dette ordentlig til.

    Leste forøvrig Kal Rubinson sin omtale i Stereophile. Bra testomtale og den mannen er jo rå til å klare seg på egen hånd, han hadde tilsynelatende små problemer med å få det til. Jeg derimot hadde garantert ikke fått til noe som helst.

    Noen som vet omtrent hvor mange Trinnov Altitude som er solgt i Norge?
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.356
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Så du skryter på meg best lyd i landet du ja:cool: Jeg er forøvrig enig;)
    Men jeg er ikke overrasket over standpunktene til fyren. Vet du om systemet er blodtrimmet til formålet hos han?
    Kunne vært interessant å vite hvor dypt han dykker i A16
    Du er vel kjent for å ha noe av det bedre i landet på lyd; jeg må snart sjekke ut hos deg om dette stemmer. Har ikke verifisert selv ;)

    Folk flest dykker ikke langt i verken A16 og A32; så han er nok på overflaten regner jeg med (som de fleste). Dette er egentlig litt trist; det finnes ikke kunnskap for å gjøre dypdykk hos de aller fleste som tar betaling for jobben heller dessverre.

    Edit:
    Jeg inviterte Trinnov til å ta turen innom meg for å se om de klarte få skviset mer ut av systemet mitt. De var ikke motvillige; så vi får se; men de sa også at sannsynligvis kunne jeg mer enn dem om å skvise det ytterste fra Altitude. Tilbakemelding etter mitt ekstrem PEQ eksperiment med sub'ene var så langt utenfor hva systemet egentlig var tiltenkt. Hadde 54 filter for bare 1 sub :D
    Det skal vel godt gjøres at forhandler greier å tyne det siste ut av apparatene på samme vis som dere klarer, gutter! Dere bør vurdere å tilby assistanse mot betaling til kjøpere av Trinnov som ikke har mulighet til å sette av nok tid til å få dette ordentlig til.

    Leste forøvrig Kal Rubinson sin omtale i Stereophile. Bra testomtale og den mannen er jo rå til å klare seg på egen hånd, han hadde tilsynelatende små problemer med å få det til. Jeg derimot hadde garantert ikke fått til noe som helst.

    Noen som vet omtrent hvor mange Trinnov Altitude som er solgt i Norge?
    Dette var ikke forhandler; men gutta i Trinnov HQ i Paris som jeg snakket med :) Forhandler i Norge (Duet) har god peiling, men jeg er sikker på at jeg slår dem på Altitude kunnskaper.

    Edit:
    Antall Altitude solgt i Norge kjenner jeg ikke til, men det er solgt ganske mange. Ville ikke forundret meg om 1/10 av verden Altitude beholdning brukes i Norge. På 4 år ble det ca. produsert 800 Altitude32; kjenner ikke tallene for Altitude16 - men det er nok en hel del høyere (kanskje ikke totalt, men pr år i det minste).
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.460
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Generelt spørsmål om digital eq til dere som fikler sinnsykt mye; vil ukritisk bruk av PEQ påvirke digitalt headroom selv om man bare kutter?
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Så du skryter på meg best lyd i landet du ja:cool: Jeg er forøvrig enig;)
    Men jeg er ikke overrasket over standpunktene til fyren. Vet du om systemet er blodtrimmet til formålet hos han?
    Kunne vært interessant å vite hvor dypt han dykker i A16
    Du er vel kjent for å ha noe av det bedre i landet på lyd; jeg må snart sjekke ut hos deg om dette stemmer. Har ikke verifisert selv ;)

    Folk flest dykker ikke langt i verken A16 og A32; så han er nok på overflaten regner jeg med (som de fleste). Dette er egentlig litt trist; det finnes ikke kunnskap for å gjøre dypdykk hos de aller fleste som tar betaling for jobben heller dessverre.

    Edit:
    Jeg inviterte Trinnov til å ta turen innom meg for å se om de klarte få skviset mer ut av systemet mitt. De var ikke motvillige; så vi får se; men de sa også at sannsynligvis kunne jeg mer enn dem om å skvise det ytterste fra Altitude. Tilbakemelding etter mitt ekstrem PEQ eksperiment med sub'ene var så langt utenfor hva systemet egentlig var tiltenkt. Hadde 54 filter for bare 1 sub :D
    Det skal vel godt gjøres at forhandler greier å tyne det siste ut av apparatene på samme vis som dere klarer, gutter! Dere bør vurdere å tilby assistanse mot betaling til kjøpere av Trinnov som ikke har mulighet til å sette av nok tid til å få dette ordentlig til.

    Leste forøvrig Kal Rubinson sin omtale i Stereophile. Bra testomtale og den mannen er jo rå til å klare seg på egen hånd, han hadde tilsynelatende små problemer med å få det til. Jeg derimot hadde garantert ikke fått til noe som helst.

    Noen som vet omtrent hvor mange Trinnov Altitude som er solgt i Norge?
    Dette var ikke forhandler; men gutta i Trinnov HQ i Paris som jeg snakket med :) Forhandler i Norge (Duet) har god peiling, men jeg er sikker på at jeg slår dem på Altitude kunnskaper.

    Edit:
    Antall Altitude solgt i Norge kjenner jeg ikke til, men det er solgt ganske mange. Ville ikke forundret meg om 1/10 av verden Altitude beholdning brukes i Norge. På 4 år ble det ca. produsert 800 Altitude32; kjenner ikke tallene for Altitude16 - men det er nok en hel del høyere (kanskje ikke totalt, men pr år i det minste).
    Det er strenge retningslinjer for å i det hele tatt få lov å pushe en Altitude over disk til forbruker.
    Det er påkrevd at selger er kurset og har de riktige lisenser for å sette opp en maskin i et vanlig hjem ( jeg sa fra meg de rettighetene når min ble bestilt, da de ikke hadde de siste oppdaterte kurs) Forøvrig er helpdesk hos Trinnov ganske så rå om man setter seg fast.
    Jeg er usikker på antallet solgte Altitude, men som TGB nevner er det ganske mange her på berget ift. innbygere:cool:
    Jeg har prod.nr 410 på min maskin, og det er nok en av de siste som er solgt her til lands. Så da er det nok produsert ca 450 ww.
     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    4.673
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Generelt spørsmål om digital eq til dere som fikler sinnsykt mye; vil ukritisk bruk av PEQ påvirke digitalt headroom selv om man bare kutter?
    Jeg for min del har ikke merket noen artefakter som påvirker det digitale signalet nevneverdig ved harde pådrag med EQ spakene, men nå mener jeg selv at jeg har nok headroom til å utfordre systemet passe kraftig. Jeg kan overvåke alle kanaler med "source meters" både inn og ut, og har ALDRI vært i nærheten av digital klipping.
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.739
    Antall liker
    10.160
    Torget vurderinger
    2
    Det er dog sjelden at fabrikanter begynner med løpenummer 001.
    Jeg har Trinnov med originalt serienr 70....men nr juger litt da den er med
    Oppgradert inn-og-utgangs trinn fra 2017 og software fra 2019= god som ny!
     
    Sist redigert:

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.804
    Antall liker
    5.332
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Artig å følge med på sidelinjen her - hadde vært artig både å sett og hørt noen av disse oppsettene engang- virker som råe maskiner disse:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn