Dette er også inkludert i Roon ROCK om du går for Intel NUC, NB! du kan ikke kjøpe NUC11, må være NUC10 eller NUC8.Får gruble litt. Har siklet på Innuos en stund da den også ripper, det er relevant for meg.
1. Bruker mac mini - HDMI
2. Bruker mac mini nr.2 - weiss firewire dac - SPDIF
Takker så mye for svar!Trengs ikke.
For strømming Bruker jeg bare er nettverkskabel fra Ruter til Amethyst. Resten styres via wifi fra iPad med Roon app.
Og CD spdif til Amethyst , og Parks Audio RIAA med Toslink til Amethyst
Ingen USB involvert. Kun nettverkskabel er nødvendig. Man kan enten bruke Roon eller UPnP kompatibel software på PC, mac, Linux, Android eller iOS.Men uansett; dere bruker pc, jeg går utifra det da er snakk om USB-ut ? I så fall, hva bruker dere mht usb-konverter e.l ?
Skjønner ikke helt hvorfor du bruker denne, eller hva du bruker den til?2. Bruker mac mini nr.2 - weiss firewire dac - SPDIF
Får vel begynne å se på disse videoene daFor de som har Trinnov Altitude i bestilling så anbefales denne videoen.
Mistenker det er en helt annen verden, bare synd dette er vanskelig for folk å skjønne ved å lese diverse forum og spesifikasjoner.Blir spennende å se hvordan du opplever A16 mot Lyngdorf MP60.
Jojomen, takk for det! Blir noen lange uker å vente nå.. Så får vi håpe den vifta ikke blir en skuffelse. Men har hedga meg litt og fikk slengt på et par dugende headphones også, så blir den for sjenerende på lavt nivå så kan jeg i det minste høre på deNå begynner det å dra seg til her med brukere, og det er særdeles hyggelig.
Velkommen i klubben @avelon
Vi har jo holdt kontakten siden midten av desember, så jeg har jo fulgt oppgraderings reisen din en stund. Blir spennende å se hvordan du opplever A16 mot Lyngdorf MP60.
Samme her, relé klikk når den bytter klokke - men ingenting i høyttalere.Samme her!
Kun relé klikk her og der. ingen brrzzzzzzz
Hvem som sier DU skal gjøre jobben7.4.4 her nå. Ikke prøv deg.. Du får meg ikke til å voldta talerne mine og gjøre det samme som du har planer om...