Påmeldt!
Du var rask der!Påmeldt!
Det fixer du greit med å flytte kommoden og stable subbene mellom bakhøyttalerne.....
Selv den "dårligste" utgaven av WaveForming er et stort løft. Det er egentlig feil å si det er en dårlig utgave, men algoritmen har mer å jobbe med (som i flere muligheter) når man har 2 (eller flere rader) sub'er på hver vegg.Da er det klart for den dårligste utgaven av waveforming her
Hvordan føler du Manta er i forhold til Kii ? Jeg har selv veldig sans for Manta.Ja, det ble Manta, jeg som var fast bestemt på å ikke bytte ut Kii.
De har endel like egenskaper. Snerten i mellombassen er vassere på Manta. Og åpnere i toppen. Jeg tror punktkilde har noe for seg, særlig når jeg sitter såpass tett på. Jeg er fortsatt under innspilling. Jeg altså, ikke høyttaleren.Hvordan føler du Manta er i forhold til Kii ? Jeg har selv veldig sans for Manta.
Jeg har stor tro på at Manta kombinert med Inkognito med WaveForming vil virkelig få systemet til å skinne.De har endel like egenskaper. Snerten i mellombassen er vassere på Manta. Og åpnere i toppen. Jeg tror punktkilde har noe for seg, særlig når jeg sitter såpass tett på. Jeg er fortsatt under innspilling. Jeg altså, ikke høyttaleren.
Eneste nye jeg oppdaget var at det har kommet en Windows app, men det er kanskje gammelt nytt og uansett av liten interesse. Men da slipper jeg å logge meg på via VNC affal.Er det noen nyheter for oss med Amethyst (2-4 kanal) eller er det bare sourrond og multisubber som nyter godt av waveforming og sånn ?
WaveForming krever minimum 4 sub'er for å kunne fungere (selv om det ikke er offisielt så er det også blitt testet med 1 sub bak og 2 foran - det fungerer, men selvsagt ikke like optimalt).Er det noen nyheter for oss med Amethyst (2-4 kanal) eller er det bare sourrond og multisubber som nyter godt av waveforming og sånn ?
Vel, nå slipper vi det siden Trinnov har egen app som ikke krever 3de-parts VNC. Men jeg bruker også iOS appen til daglig.Jeg bruker Trinnov iOS app'en til de vanlige tingene, kobler meg bare opp via VNC når jeg skal gjøre mer kompliserte ting (som kalibrering eller mer avanserte justeringer av innstillinger).
Sukk, jeg er for utålmodig til slikt godagmannøkseskaft...sorryEr det noe annet enn denne ?
Vis vedlegget 1034992
Joa, men slipper å taste inn en 6-sifret kode hver gang jeg åpner den...Ikke så mye som skal til for å glede meg.Men nå man først sitter med Windows eller macOS kan man egentlig like greit bare bruke VNC (client eller via web).
Har bare tastet inn koden 1 gang på denne maskinen.Joa, men slipper å taste inn en 6-sifret kode hver gang jeg åpner den...Ikke så mye som skal til for å glede meg.
Er vel ikke mer å tyne ut av dette temaet?